Komentari

velikakaodijete.blog.hr

Dodaj komentar (24)

Marketing


  • Zvončica

    hej,ja mislim da bi vecina ljudi bacila taj zir a ne se borila za njega,ja ne pustam lako stvari do kojih mi je stalo al ima nas svakakvih,btw imas fakat super dizajn,nisam dugo vidla tako dobar.

    avatar

    03.02.2007. (23:25)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    A ja mislim da se svi mi borimo, svakim novim buđenjem , krećemo u jednu novu malu borbu...želim ti da si na kraju svakoga dana-pobjednica!
    Topli kristalić smijeha šaljem ti skriven pod krilom galeba!

    avatar

    04.02.2007. (00:19)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Dok se borimo, živimo. Pozdraw sa vedrog Kvarnera

    avatar

    04.02.2007. (00:51)    -   -   -   -  

  • lookinforsoul

    Baš u novom postu spominjem kako sam zamalo odustala...ali zainatiš se nekako i odlučiš boriti pa makar!

    avatar

    04.02.2007. (02:06)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Trčim i ja za svojim žirom ;)))) Pozdrav i pusa! :))))

    avatar

    04.02.2007. (08:03)    -   -   -   -  

  • ...jedna duša slomljena...

    Gledala sam puno puta Ice Age, ali nikad me nije asociralo ni na što iz života. Stvarno mi se sviđa što si to povezala s borbom za život... BTB

    avatar

    04.02.2007. (09:51)    -   -   -   -  

  • Vladimir Ordanić

    Noćas me zasuše s 500 spam-komentara i ja nisam mogao
    jutros pročitati Vaš trag. Samo pogađati i predosjećati
    ono što ste mi napisali. Tako mi je žao zbog toga.
    Odgovorit ću po naputku duše.
    Znam da ste lijepo osjetili i razumjeli moju pjesmu.
    Znam da je u Vama mjesto za poeziju što Vam
    daje dar osjetiti Ljubav, plemenitost i čisto srce.
    Hvala Vam.

    avatar

    04.02.2007. (10:31)    -   -   -   -  

  • posoljeni zrak

    Što je to draga :))) Jesi li se ti to zagrijala za borbu..... Sva si puna akcije u ovom postu :)))
    Nisam gledala crtić, ali moj brat kaže da se sa mnom isplati gledati filmove: sljedeća 2 dana razrađujem događaje, primjenjujem na život, pitam se je li moglo ovako, kako bi bilo da je onako :)))
    Izgleda da smo slične :))

    Blagoslovljen ti današnji dan, draga Galebice :))
    Sve dobro i velika pusa...
    Iskren zagrljaj :))

    avatar

    04.02.2007. (11:51)    -   -   -   -  

  • Iskra

    Čini mi se da je život poput otkucaja srca, ima perioda kada je naša borba opravdana, u punom usponu energije, volje i snage za nju, da bi došli trenuci pada-pitajući se čemu borba za ljubav-kad uvidiš da te onaj drugi ne voli, a opet, i to je bolje nego ravna crta-koja pokazuje da nema više života.
    Uz topli osmjeh te ostavljam...

    avatar

    04.02.2007. (13:20)    -   -   -   -  

  • forsaken_angel

    ok VJEVERICA rules, obozavam taj crtic...i prvi i drugi dio...smrc...evo vec mi je tesko ...sta ga nemam sad kod sebe opet bih ga gledala...crtiic rules:)

    avatar

    04.02.2007. (16:34)    -   -   -   -  

  • dr.marul

    svi smo mi ta vjeverica. svi mi kao Sizif guramo kamen na vrh brda i onda ga pred kraj pustimo da se vrati u podnožje. i tako iz dana u dan, do kraja zivota. tako nešto je potrebno svima nama, jer kada bi sve bilo lako dohvatljivo brzo bi nam dosadilo, a ovako nas neka neizvjesnos drži " u igri". daje nam poticaj da idemo što dalje da dohvatimo taj žir. samo nama je žir mnogo toga. cijeli život je zapravo mali žir koji nam bježi iz ruke...

    pozdrav od čovika s mora...

    avatar

    04.02.2007. (17:40)    -   -   -   -  

  • otkucaj

    hoćemo li ikad doseći svoje ciljeve ; neke hoćemo , izgledat će nam jednostavno dok će nam drugi cijeli život biti nedostižni. . .zašto ? ? ?

    avatar

    04.02.2007. (19:02)    -   -   -   -  

  • zrno gorušice

    Nikada ne odustajem!!!

    avatar

    04.02.2007. (21:58)    -   -   -   -  

  • detalj

    Nisam gledala crtić ali sam kroz ovaj opis upoznala da je lijep.Svakako da se treba boriti. To svaki dan činimo od jutra pa dok ne utonemo u san. Važno je da nisi sama u borbi i da osjetiš Ruku koja te vodi. Veliki pozdravčić!

    avatar

    04.02.2007. (22:18)    -   -   -   -  

  • Milica Šamšalović

    Istina...

    avatar

    04.02.2007. (23:12)    -   -   -   -  

  • Milica Šamšalović

    Borit ću se... :)

    avatar

    05.02.2007. (10:43)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Dan je tako zanosno lijep i sunčan...šaljem ti jedno zrnce sunčeve zrake da ti poškaklja zjenice i pozdravi od mene!

    avatar

    05.02.2007. (12:08)    -   -   -   -  

  • SONATA O LJUBAVI

    ......... voljeti život = svakodnevno se za njega BORITI!!!

    avatar

    05.02.2007. (12:29)    -   -   -   -  

  • Ma ja:)

    ''Borit ću se protiv cijeloga svijeta, ali nikada ne ću odustati.''

    ...čitaš mi misli:))))))))
    nikad, ni zbog koga i ni za što odustati od snova, želja, ciljeva. jer ako njih izgubimo, što nam preostaje?

    uspješan tjedan želim....

    avatar

    05.02.2007. (13:42)    -   -   -   -  

  • kejtoo

    borba je beskonačna.... i kad dignemo ruke od nje (ljubavi), ona nas osvoji! ljubav se stječe bez borbe, ali se borbom pokušava zadržati kada je na odlasku.... takva borba je besmislena! od takve se treba odustati!

    avatar

    05.02.2007. (18:20)    -   -   -   -  

  • ona koja korača

    Nisam gledala taj crtić ali ga sada prvom prilikom budem..
    Da, teško je katkada biti uporan, boriti se za Život, one istinske vrijednosti..
    Hehe, ma treba katkada biti tvrdoglav :))
    Poozdrav ;)

    avatar

    05.02.2007. (18:41)    -   -   -   -  

  • balada1

    Svaki život je jedna velika borba, boriti se u životu je gotovo uvijek potrebno,biti uporan i neka nas ništa ne pokoleba uvijek postoji neki izlaz iz svih situacija !!!
    Tebi ljep pozdrav šaljem i ugodna ti noć !!!

    avatar

    05.02.2007. (21:26)    -   -   -   -  

  • kejtoo

    besmislena je borba za ljubav koja odlazi, u nadi da ćemo je uspit zadržati, jer ako je već poželila otići, nije bila ona prava..... a borba za život je beskonačna, osim ako je sami ne skratimo!

    avatar

    05.02.2007. (22:18)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...