Komentari

mysterymj.blog.hr

Dodaj komentar (11)

Marketing


  • Tajanstvenost

    Zanimljivo.. imam ja sobu amo,mogao bi se bacit u bizis.. Iznajmljivanje.. a usput imam i kameru, koda oni maraju znati da sam ju "slucajno" ostavio ukljucenu.. he he. Samo sto bi starci malo malo uletili u sobu,pa nebi bilo bas ugodno..stoga moj biznis propada. Ali svejedno,jako dobra zamisao.

    avatar

    02.02.2007. (18:44)    -   -   -   -  

  • Lonely Angel

    Ha ha ha....bas si ga zeznuo to za snimku....da si zaista snimao ko zna sta bi sve video :-)I ja volim na slicne nacine da zajebavam svoje drugarice.....nekad kad sam zaista ozbiljna neveruju mi....uvek misle da se salim!
    A sto se tice komentara na mom blogu....i ja sam razmisljala da odem u Sarajevo....cula sam da je zaista predivno.....sad imam samo jos jedan razlog vise da odem od kad su pronasli i poceli da iskopavaju piramide!

    avatar

    02.02.2007. (18:51)    -   -   -   -  

  • nepopravljiv

    Hvala ti za komentar o Madonni. Ja sam onaj dvd+cd baš danas kupio, odličan je, vrti mi se cijeli dan!!!

    avatar

    02.02.2007. (21:53)    -   -   -   -  

  • nepopravljiv

    Ja sam danas kupio cd+dvd i košta samo 159 kn, a samo dvd košta 175!

    avatar

    02.02.2007. (23:30)    -   -   -   -  

  • universalis

    zanimljivo nema šta...počni to naplačivat...isplatit će ti se...iako ja ne znam kako se netko može ševit kod nekog...ja volim ili kod sebe u svome krevetu ili kod dečka u njegovom :)

    avatar

    03.02.2007. (02:11)    -   -   -   -  

  • love kills you

    Steta sto ti ja nisam cimer... hehe definitivno dobro djelo. U ostalom zato i postoje prijatelji... :) pozz.

    avatar

    03.02.2007. (09:52)    -   -   -   -  

  • Rezzy

    ja sam ipak očekivao tvoju priču. mislio sam da će bit nek caka, al nije pa sam se malo razočarao hihi! al dobra fora sa kamerom. :D

    avatar

    03.02.2007. (11:17)    -   -   -   -  

  • danielnl

    procitao sam post, interesantno :)

    pozdrav za tebe i tvog slatkisa od nas dvojice ;) cekamo vas na MSN

    avatar

    03.02.2007. (20:47)    -   -   -   -  

  • Psihoman

    lol lol da predivna prica samo ja cu naplacivati sobe i snimak bwhahahaha

    avatar

    04.02.2007. (03:03)    -   -   -   -  

  • Psihoman

    dirty money

    avatar

    04.02.2007. (03:03)    -   -   -   -  

  • Lonely Angel

    Dobro je da si uspeo da stavis sliku.....da nije tebe bilo nebi ga ni videla.....zaista je predivan....hvala ti puno sto si se potrudio i ostavio mi sliku.Kiss!

    avatar

    04.02.2007. (22:02)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...