Komentari

velikakaodijete.blog.hr

Dodaj komentar (19)

Marketing


  • aquaria

    Ne čudim se što je ta pjesma ušla u klasiku... Pozdrav i pusa za laku noć :)))

    avatar

    01.02.2007. (23:50)    -   -   -   -  

  • forsaken_angel

    evo, opet ljeto...ja placem cca mjesec dana kad cu na more i sad procitah ovu prekrasnu pjesmu i zamislih da sam tamo i sad jos vise hocu ljeto...

    avatar

    02.02.2007. (08:44)    -   -   -   -  

  • Ma ja:)

    jedna od dražih mi pjesama...
    ugodan vikend
    i veeeeliki pozdrav!!!

    avatar

    02.02.2007. (13:48)    -   -   -   -  

  • ...samo anđeli znaju...kako je u raju...

    hej...imam novi post..navrati...pusa

    avatar

    02.02.2007. (15:07)    -   -   -   -  

  • natan z

    lijepo...sviđa mi se ta tvoja nježnost,toplina,senzualnost..
    potraga i komentari o ljubavi...,a sada i tim morskim dodirima nježnosti,
    galebovima...sva si lahorasta,ali i blistava...
    ćao i kiss

    avatar

    02.02.2007. (16:27)    -   -   -   -  

  • dr.marul

    evo upavo gledan partiture te pisme. sjecam se kako sam skaka od srice kad sam ih dobio, a sad su vec pozutile jer ih nisam dugo dugo niti pogledao. i tako me tvoj post na to potaknija. pada mi na pamet kako sam s ekipom tu pismu piva u centru barcelone kad smo bili na eskurziji, a ljudi mislili da mi to pivamo za pare. he he. toliko asocijacija potice ta pisma, klasik nad klasicima.
    Na osami, blizu mora,
    Dok se sunce, zemlji smije,
    Slušan tebe kako kličeš,
    Lipo mi je, lipo mi je,
    Moj galebe!
    ...pozdrav od čovika s mora...

    avatar

    02.02.2007. (17:47)    -   -   -   -  

  • ultima notte

    volim tu pjesmu..kao da je ljeto...mm najljepši dio godina..

    avatar

    02.02.2007. (22:02)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    ah , Festinice... to tako miriši na val i ljeto i žal.......
    Osmijeh topli šaljem ti kroz ovu toplu noć

    avatar

    03.02.2007. (00:02)    -   -   -   -  

  • mirisdunje

    Ne znam je li ljepsa u izvedbi Olivera Dragojevica ili u klapskoj izvedbi, ali ja je obozavam...
    dobro jutro, neka ti dan i vikend budu lijepi i uspijesni...

    avatar

    03.02.2007. (09:55)    -   -   -   -  

  • detalj

    Ova pjesma pristaje na tvom blogu. Ja ju volim slušati i pjevati. želim ti lijep dan!

    avatar

    03.02.2007. (10:53)    -   -   -   -  

  • Vladimir Ordanić

    Vjerujte sebi.
    Svom daru jednostavnosti.
    Svom glasu tople ljudskosti.
    Vjerujte najboljem u sebi
    i nosite daleko, daleko
    svoj divni osmijeh.

    avatar

    03.02.2007. (15:05)    -   -   -   -  

  • stajdooharica

    sviđa mi se blog... sviđaju mi se pjesme i tvoje misli... sve u svemu, pohvala na blogu... :)

    avatar

    03.02.2007. (17:46)    -   -   -   -  

  • posoljeni zrak

    Ova je pjesma i Oliver s njome i u njoj dio moga djetinjstva... Godine se broje, a ja se sjećam da mi nije bila nešto... Ali, čula sam kasnije da je on sam rekao da mnogima nije bila nešto i da je nakon mnogo godina zapravo postala hit...
    A osjećaji su u njoj prekrasni kao u mnogim pjesmama koje on pjeva...

    Tebi veliki pozdrav, prijateljice :))) Skoro mi neugodno bilo čitati komentar kod mene ostavljen... Zvučalo je kao da se obraćaš jednoj meni nepoznatoj osobi :)) Stvarno!!

    Pusa, osmijeh i zagrljaj na kraju dana uoči nedjelje...
    Odomori se, zaslužila si, draga moja Galebice :))

    avatar

    03.02.2007. (21:05)    -   -   -   -  

  • greentea

    zaista vrlo, vrlo lijep blog!
    pozdrav.

    avatar

    03.02.2007. (21:20)    -   -   -   -  

  • Insomnia

    Volim slušati njegove pjesme..iako su
    mi kadkad odviše tužne.
    Barem sada tu pjesmu ne mogu slušati,
    barem ne danas.
    Danas kada sam sretna...
    Ne danas...u kišnim danima možda
    ću je poslušati i ući u njezine note i
    riječi skrivene među redovima...
    Pozdrav ti ostavljam i ugodan ostatak večeri!!

    avatar

    03.02.2007. (21:26)    -   -   -   -  

  • finding myself

    ta pjesma...divna mi je...evo, bas mi sad u usima odzvanja...eh..sto drugo reci.. i hvala..

    avatar

    03.02.2007. (21:58)    -   -   -   -  

  • Insomnia

    Ah draga moja, napisala
    ja novi post pa da ti javim.
    Pozdrav i tebi ostavljam!!
    Pusa!

    avatar

    03.02.2007. (22:04)    -   -   -   -  

  • Scarlett_l

    Draga prijateljice...
    U danu poput ovog, kao melem za dušu i iscrpljeno tijelo došli su tvoji postovi.. Pjesma je predivna...
    A, Ljubav? Ljubav... Ljubav... (Hvala ti što si otvorila riznicu nekih lijepih sjećanja... )
    Želim ti da pronađeš osobu koja će te uistinu biti vrijedna.. koja će se skupa s tobom boriti za ideale, za mir, sreću, dobrotu..za Ljubav, pravu i istinsku!!
    Veliki poljubac...

    p.s. oprosti što kasnim..stvarno, stvarno mi je žao..

    avatar

    03.02.2007. (22:17)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...