Komentari

lonelyangel7.blog.hr

Dodaj komentar (17)

Marketing


  • Zuta

    e prepredobar blog!!!

    avatar

    01.02.2007. (20:07)    -   -   -   -  

  • go to hell

    dobar blog

    avatar

    01.02.2007. (21:20)    -   -   -   -  

  • mysteryMJ

    Jako lijepo da su ti se neki snovi ostvarili. Piramide su meni za sada isto jedno od snova što šelim ostvarit. Neke sam želje ispunio......ali neke želim jako ispunit i o njima za sada maštam samo! Jedino mašta je besplatna! Recimo...rođen sam u Banja Luci....i imam želju ..pre bilo kojih dalekih egzotičnih zemalja posjetiti Sarajevo. Ili naše Bosanske piramide! Za koju godinu ...kad ih iskopaju ...imat ćemo veće nego oni u Egiptu! :-)

    avatar

    02.02.2007. (02:44)    -   -   -   -  

  • gadura

    ahoooy

    avatar

    02.02.2007. (10:28)    -   -   -   -  

  • Marko =)...

    hehe lijepe slikice bit ce jos jedna za curu jednu lool 8)...

    avatar

    02.02.2007. (13:38)    -   -   -   -  

  • Maza

    jedna od mojih želja je posjetiti te piramide. je si li bila u njima? htjela bih se prošetati njima. samo šteta što više ne može biti tako zanimljivo kao u filmovima gdje ima mnogo skrivenog blaga i čarolija. ok, čarolije mi ne trebaju. ali bilo bi uzbudljivije onako istraživati...
    ponekad me dečko zove indiana jones jer sam uvijek bila zagrijana za sve što donosi uzbuđenje, avanture... :)

    avatar

    02.02.2007. (15:46)    -   -   -   -  

  • Lonely Angel

    Bila sam u piramidama ali nema nista da se vidi u njima.....prolazi se samo kroz jedan hodnik koji postaji sve uzi i manji......na kraju moras i da puzis da bi nastavila dalje......samo su zidovi oslikani onim njihovim slovima i slikama......zaista nema sta da se vidi unutra.Mnogo je lepse u dolini kraljeva.....tamo je i Tutankamonova grobnica i ostaci njegove mumije!:-)

    avatar

    02.02.2007. (16:15)    -   -   -   -  

  • Tajanstvenost

    Zanimljivo... e da, bili bi lijepo otic tamo. Ti si bila,vidila... a valda cemo i mi ostali jedan dan moci otici tamo.. nadam se...

    avatar

    02.02.2007. (19:09)    -   -   -   -  

  • Zuta

    da, al su me zahebavala cjeli dan i jos me uvijek zahebavaju...heh=)

    avatar

    02.02.2007. (21:42)    -   -   -   -  

  • Maza

    fenomenalne knjige piše mark mason, ako odlučiš čitati obavezno pročitaj 'što muškarci misle o seksu' ;) Glavni lik je simpatičan mlad nespretan muškarac kojemu se sviđa nova žena na poslu koja se sviđa i njegovom prijatelju. tko će joj prvi pristupiti (ipak ne žele ugroziti prijateljstvo) odlučit će se preko natjecanja tko će prije poševiti određen broj žena prema pravilima koje će odrediti. onako, za kidati od smijeha... ;)
    napisao je i knjigu 'kvaka', također dobra ali ne tako kao ova prva. u drugoj se radi također o nespretnom mladom simpatičnom mučkarcu koji ovaj puta ima curu s kojom se želi oženiti ali prije nego njegova draga pristane želi provesti test na njemu, da li je on stvarno muškarac s kojim bi željela živjeti. naime, kroz određeno vrijeme mora osvojiti određen broj bodova. a on naravno kao tipično muško nema pojma kako se treba ponašati i na koji način skupiti bodove i kako se knjiga bliži kraju on sve više i više pada u očaj i... više saznaj sama ;)
    uživaj :)

    avatar

    04.02.2007. (11:26)    -   -   -   -  

  • gadura

    joj opet ja sa još jednim novim postom, mislim da sam malo pretjerala s tim,ALI nema veze.. :)

    avatar

    04.02.2007. (19:13)    -   -   -   -  

  • mysteryMJ

    Evo...ovo je fotka psa kojeg ima moj dragi! Pokušao je on da stavi foto, pa nije uspjeo...pa evo sad ja pokušavam!

    avatar

    04.02.2007. (20:59)    -   -   -   -  

  • lost in darkness

    ej!!
    evo da se javim da znaš da te nisam zaboravila...

    avatar

    04.02.2007. (21:35)    -   -   -   -  

  • lost in darkness

    šaljem ti veliku pusu

    avatar

    04.02.2007. (21:35)    -   -   -   -  

  • Lonely Angel

    Mystery-Bas si me obradovao.....prelep je....nemogu da verujem......ima preslatke okice....valjda cu ga i ja uskoro kupiti....nadam se!Hvala vam puno na slici....i tebi i tvom dragom!:-)

    Lost in darkness-Bas mi je drago da si navratila.....ni ja tebe nisam zaboravila.....svaki dan cekam kad ces da se vratis na blog......nadam se da si dobro!Pusa!

    avatar

    04.02.2007. (21:56)    -   -   -   -  

  • ragazzina

    awww.....u egiptu bila.....you lucky girl =) nadam se da ću i ja jednom.....

    avatar

    05.02.2007. (17:39)    -   -   -   -  

  • gadura

    evo štafeta je napisana

    avatar

    06.02.2007. (10:12)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...