Komentari

jja.blog.hr

Dodaj komentar (53)

Marketing


  • ljelja

    Dugo očekivana tema! Nadam se pomoći za moju draču:)))

    avatar

    02.02.2007. (09:22)    -   -   -   -  

  • idesbeba

    To je dio mog tijela kojim sam jako rijetko zadovoljna, obično samo na izlazu iz salona- do prvog pranja kose... :(

    avatar

    02.02.2007. (10:29)    -   -   -   -  

  • lucrezia

    Toliko te dugo citam, i otvorila sam blog samo da mogu komentirat. blog je super, postao je jedna od mojih trazilica kozmetike....a ovu temu sam cekala. I sad cu cekat novi post o kosi da se mogu prikljucit komentiranju, jer imam osjecaj da ces pisat o samponima (i to skupim) od kojih se dobijaju kraste, seboreicni dermatitis i sl...

    avatar

    02.02.2007. (10:35)    -   -   -   -  

  • fotkam, kuham, putujem...

    ne bih stavila na sebe ili Maloga nesto od Johnsona da mi platis za to !!! od baby shampona sam dobila otvorene, bolne rane po skalpu. palmolive, fa, dove.....od svega sam skoro dobila neku koznu alergiju, plikove ili lisajeve, svrab, prhutajucu kozu. od clinique dobijem po licu lisajeve....

    moj novi moto je: ono sto moze podnijeti koza zeca, ne moze i moja ! ne kupujem vise nista sto je testirano na zivotinjama.

    vichy i samo vichy...uz primjesu proizvoda la roche possay. oni testiraju na stanicama ljudske koze. nabavljivo samo u apoteci. kaj mislis o njima ?

    avatar

    02.02.2007. (11:05)    -   -   -   -  

  • SEXY MAMA

    super post...da budem iskrena ja kosu perem vec godinama samo hidratantnim head&shoulders samponom i to jedno samponiranje + regenerator ili silikonskog ulja na vrhove za lakse rascesljati. I jako mi je sjajna i zdrava. Imam osjetljivo vlasiste i prije sam imala problema sa crvenilom vlasista, a nakon ovoga je prestalo sasvim. Prirodno sam boja meda..(kao dijete sam bila plava)...i sada se farbam u plavo..za ici u more ili na bazen obrisem u kosu ruke od kreme za suncanje i dodatno je namazem sa obicnom solea kremom...kada izadem iz mora cini se kao da sam imala neki pakung..meka je..sol i sunce nisu joj nastetili. Jedino se ljudi oko mene cude sto ja to radim...:)

    avatar

    02.02.2007. (13:56)    -   -   -   -  

  • dipl. kucanica

    ako ista imam divlje i svojeglavo na sebi onda je to moja kosa.. samo je moja mama moze osisati jer je poznaje vec godinama i zna sto joj smije napraviti.. isfenirati je to je muka i znoj.. ako bas se mora.. neukrotiva je, sad nakon dobrih 13 godina farbanja napokon prirodna.. a i kad je bila farbana izgledala je zdravo.. tako ti je to kad imas osobnog frizera ;-) i jedan veci dio godina bila sisana na jaaaaako kratko i to svaki tjedan.. nije ni stigla ispucati. nekim samponom sam si uspjela nedavno srediti vlasiste, ne znam tocno sad cim.. sad sam na Penatenu za klince.. ne znam kakav je po ocjeni s tvojih lista, ali znam da mi odmara i dusu i tjeme.. a sto se tice proizvoda za friziranje imala sam jedno zanimljivo iskustvo. tijekom studija sam statirala po filmovima i spicama i u Kraljici noci sve su cure imala frizure iz 68.. od nas 30 jedino meni do pauze kosa bude ravna.. frizeri ludili, izvlacili me ranije sa seta da me jos nafriziraju, jesam ti rekla da imam vraziju kosu;-), i jednom je jednoj pukao film, a imali su lorealovu cijelu liniju za kosu, i umjesto laka koji mozes kupiti u dm-u izvukla je ispod pulta lorealov lak ali profesional koji se koristio za pundju glavne glumice i s njim me da nitko ne vidi naspricala.. imala sam jos i sutra frizuru.. eto moje pozitivno iskustvo s frizer kolekcijom

    avatar

    02.02.2007. (13:56)    -   -   -   -  

  • SEXY MAMA

    citajuci tvoje postove koje sam propustila..zlocesta ja..isti problem kao i ti nedostatak vremena...samo sam htjela nesto dodati..naime patronazne sestre preporucaju djecju robicu prati bez omeksivaca..obavezno prvih par mjeseci..i obavezno peglanje svega...zbog dezinfekcije...pogotovo sve sto ide na kozu...a isto tako i odraslima se preporuca peglati donji ves...tko jos voli peglanje..ali nista nije tesko za nase najmlade...:))

    avatar

    02.02.2007. (14:15)    -   -   -   -  

  • lorraine

    Istina za Johnson, neznam kako je jos u prodaji nakon silnih alergija izazvanih njime. A kosa, uf, to mi je zivi problem. Ja kazem NE za "Panten".

    avatar

    02.02.2007. (14:29)    -   -   -   -  

  • fotkam, kuham, putujem...

    lorraine - panten sam zaboravila. i ja kazem NE.

    avatar

    02.02.2007. (16:32)    -   -   -   -  

  • dipl. kucanica

    zbunjuju me ove dvije stvari sto sam nasla po netu: 1. Sodium laureth sulfate, or sodium lauryl ether sulfate i 2. Sodium dodecyl sulfate (SDS; also known as sodium lauryl sulfate or SLS) jer sam ovaj Sodium laureth sulfate vidjela na masi deklaracija.. sto ti kazes mudra moja?

    avatar

    02.02.2007. (18:05)    -   -   -   -  

  • jja

    Kako se kroz nekoliko komentara ovdje u vise navrata vuku price o bijelim i crnim listama, ovdje kratak komentar o tome. Mnogo vise firmi ima putra na glavi nego sto vi to mislite ;-). I sam Vichy je u par navrata dao u radni nalog sasvim desetoj firmi da za njih testiraju neke stvari na zivotinjama, pa ja bijele i crne liste shvacam uvjetno. Cak i oni proizvodi za koje se zasad (vec sutra mozda saznamo nesto drugo ;-) zna da ne testiraju na zivotinjama, znaju biti katastrofalno losi - pa bijela lista nikako nije mjerilo kvalitete. Moralnost iskazujem na druge nacine, no nemam nista protiv onih koji to cine bas na ovaj. Pokusavam zapravo reci da ljubav prema zivotinjama, njihova zastita i dobrobit, nema veze s podrzavanjem laznih listi. Oni koji citaju od pocetka znaju i da nema neceg takvog kao sto je "dermatoloski ili klinicki testirano", "nekomedogeno - sve su to nepostojeci IZMISLJENI termini jer nisu regulirani nikakvih zakonima ni kontrolama.
    lipa mare - o obje firme sam sporadicno pisala, naci ces u starijim tekstovima
    dipl.kucanica - 13 godina farbanja, s koliko godina si pocela?
    sexy mama - cula sam i ja to od patronaznih ali mi nisu znale reci koja to bakterija ne ode na 60 stupnjeva i sa ovim danasnjim agresivnim deterdzentima, onda sam pitala ucene ljude ;-) pa su rekli da sve ode. Kad bih svoje gacice popeglala unistila bi ih, jer imaju 3% elastana i cipkicu i ovo i ono...

    avatar

    02.02.2007. (18:09)    -   -   -   -  

  • jja

    dipl. kucanice - ja kazem, petak je, naradila se cijeli tjedan ko crv i to polu bolesna, odradila danas seminare sa 50-ak ljudi i za mene je poceo vikend ;-) nadopisem poslije...cim skuzim sto si ustvari pitala, jel pitas sto ta dva pojma znace ili se cudis da iako na losem glasu taj sastojak nalazis svuda?

    avatar

    02.02.2007. (18:12)    -   -   -   -  

  • dipl. kucanica

    istina poceo je vikend. zasluzila si ga pa se i odmori. pocela sam se farbati u prvom srednje.. naravno kratkotrajnim kolor samponima.. ali sam imala kratku kosu pa se to uvijek brzo ispiralo i sisalo.. nisam se nikad isla sama blajhati kao neke cure pa ispadale zelene.. meni je to mama radila.. a moja pitanje moze cekati. samo em zbunilo sto si ti spominjala sodium lauryl sulfate a ja sam na mnogima nasla Sodium laureth sulfate pa me zbunilo skroz. nisam puno cackala po tim stranicama ali mi se cini da nisu ista stvar. mislila sam da ti mozda znas kad si vec u tome toliko informirana.. ali nije hica.. samo sam isla provjeriti sto pise na etiketama pa se zbunila a ja i kemija nismo nikada bile na ti.
    lijep ti vikend zelim.. pozdrav

    avatar

    02.02.2007. (18:34)    -   -   -   -  

  • jja

    o.k. sad je jasno, ovako: sodium laureth sulfate, or sodium lauryl (ether) sulfate si slicni ali ne i isti sastojci - SLS i SLES. Jeftini i zato ih posvuda ima. Vecini ljudi nece biti nista od toga, ali ako se vec reakcija pojavi, ovo je potencijalni sumnjivac. Malo opsirnije o tome http://www.healthy-communications.com/slsmostdangerousirritant.html.
    Lauret h se smatra blazim i podnosljivijim od lauryl-a.

    avatar

    02.02.2007. (19:00)    -   -   -   -  

  • Zvrk

    Samo komentar na onaj donji post, najbolja nam je investicija bila dati da nam se napravi krevet 2x2.2 m. Buduci da ne mozemo naci posteljinu tih dimenzija (ne za prihvatljive cijene) imamo dva single duvet. Samo nas plahta kosta da se izradi po mjeri oko ÂŁ75 .
    Nekada se Zvrk zna uvuci u krevet kad je bolestan i stvarno ne osjetimo da je s nama u krevetu, stvarno je velik.

    avatar

    02.02.2007. (22:57)    -   -   -   -  

  • xiola bleu

    Meni jedino pomaze FrizzEase.

    avatar

    03.02.2007. (00:01)    -   -   -   -  

  • tyche

    Jedna od ovdasnjih gospoda koju na srecu ne susrecem cesto i koja je perjanica drustvenog zivota i zena sa novcem i iskustvom LLLOLLL uvijek ima nakanu poduciti i udaviti kad se nekog dohvati, nedavno je krenula prica o kozmetici i ja sam bila meta poduke jer moje siroto lice u ovom necistom zraku se cesto ospe - alergija na prasinu, sto cete. Da skratim, zena ne stedi na hvalama za preparat koji ONA KORISTI e da bi se odrzala mladolikom u svojim ( pedesetinekim ) godinama - kaze - zaboravite sve kreme - sapun, voda i SJEDNITE AKO CITATE STOJECKI - KREMA ZA HEMEROIDE !!! Ja sam naravno mislila da se sali i da je to neka interna zeka koju serviraju meni novopridosloj zelenoj strankinji, pa ce se onda dobro nasmijati kad ja popapam udicu... ostale koke koje su pile kavu za stolom su mrtve ladne odzdravile ideji, a ja sam bila nova pa mi je doticna krenula objasnjavati blagodati primjene mascobe za hemeroide na licu BLJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKK ja nisam nikad imala hemeroide rekoh, a ona tu izvadi kozmeticku torbicu i isuce mascobu dopola potrosenu... zuta tvar nalik mascobi koju mi u Hrvatskoj rabimo za opekotine, dala mi je malo na kaziprst -zuto masno masnomasnooooo i cudnog mirisa... Meni zlo a ja prijazna jer se ne zelim obrukati...uh - jeste li ikad culi za to? Ne mogu zamisliti toliku mascobu na licu, a jos i sto je...

    avatar

    03.02.2007. (01:58)    -   -   -   -  

  • opaljena

    ja koristim samo liniju Loreala i to Kerastasse.....jest da je skupa ali ništa nije ni približno dobro za kosu,naročito ako je blajhana.
    pokušala sam koristiti i neke druge proizvode,ali u odnosu na kerastasse....sve je bačeni novac....to garantiram.Prezadovoljna sam njihovim proizvodima i kosa mi je stvarno takva da me svi pitaju kako sam to postigla.Dobar frizer i dobra kozmetika za kosu.....jednako je jako zadovoljna mušterija.
    Od šampona koristim samo dermatološke jer imam problema sa tjemenom....Toliko o tome.

    avatar

    03.02.2007. (12:48)    -   -   -   -  

  • vampire girl

    Meni se kosa jako brzo masti, a moram koristiti regenerator jer se bez njega ne mogu nikako počešljati....Super post :)

    avatar

    03.02.2007. (12:50)    -   -   -   -  

  • vampire girl

    I ja sam do prije godinu-dvije koristila Johnson sampon, ali nikako nisam mogla oprati kosu kako treba...

    avatar

    03.02.2007. (12:53)    -   -   -   -  

  • gadura

    svoju kosu perem svaki dan (vikendom je nekad poštedim pranja), i svaki dan dobijem kompliment kako imam ljepu kosu, ali vidim da sve krivo radim... "žmikam" kosu, četkam je plastičnom četkom (i to starom jedno 5 - 6 godine) šamponiram dvaputa... uh...

    avatar

    03.02.2007. (14:10)    -   -   -   -  

  • jja

    Zvrk - drugarice po krevetu :-)
    xiola - je to su ti slatke muke kad imas grivu ;-)
    tyche - u kojoj si drzavi strankinja? Krema za hemeroide je jako stara stvar, nazovimo to manekenskim trikom, ta krema nije nis vise bljak nego mnoge druge stvari koje i ne znajuci stavljas na lice ali nikako ju ne bih preporucila. I ne - to definitvno nije tajni izvor mladosti.
    gadura - i ja kosu perem svaki dan, nemoj se opterecivati s time sto radis "krivo", tako dugo dok ti je kosa o.k., ovo bi vise bile smjernice na sto obratiti paznju kad vidimo da nam kos anije o.k.

    avatar

    03.02.2007. (14:17)    -   -   -   -  

  • lucrezia

    ja vec mjesec dana na glavi imam kraste i nekakav dermatitis koji mi je dosao uz rub kose i lica, a sve sam dobila od loreal professional šampona u frizerskom...prije koji mjesec mi se to dogodilo istim šamponom u frizera i mislila sam slučajnost, a sad opet....i još me svrbi i guli se glava....odsad u frizera idem sa svojim šamponom.

    avatar

    03.02.2007. (14:27)    -   -   -   -  

  • sivi mish

    nemam bas neki odredjeni sampon i regenerator koji koristim, uglavnom uzmem ono sto mi "fino snjofa", ponekad pantrene, ponekad loreal, garnier, balea, nesto deseto...uglavnom, slozila bih se sa vise-manje svime sto si napisala, i slazem se da regenerator i slicne preparate nije nuzno koristiti prilikom svakog pranja - ako jest, onda je krajnje vrijeme za sisanje - , ali zimi to ne mogu izbjeci, jer mi se kosa stravicno naelektrizira, bez obzira koliko izbjegavala sintetiku, i slicno... znam da za pitanja pise ne do kraja, ali, postoji li kakva alternativa? imam dugu i gustu kosu, ako ne koristim regenerator i cesljam je barem dva-tri puta dnevno, zimi mi se skoro pa dredovi naprave. a inace nije niti suha niti ostecena.

    avatar

    03.02.2007. (15:53)    -   -   -   -  

  • Joanna has left Stepford

    e svaka čast:) ne trebam nikakve zahvate na kosi zapravo sam jako zadovoljna sa svojom, ali mi je drago da je netko konačno rekao ono što je. isto kao što u gelovima za tuširanje ima extrakta vulkansih stijena i bisera:)) malo sutra

    avatar

    03.02.2007. (16:50)    -   -   -   -  

učitavam...