Komentari

8abjelovar.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • #˙˙°°July°°˙˙#

    eeej... prvaaa....
    blog vam je zakon... sam tak nastavite...
    slike su vam super...
    ae... KISS...

    avatar

    31.01.2007. (17:41)    -   -   -   -  

  • *°O°o..Pepša..o°O°*

    yoooo... ahahhaha.. kak sam sse samo nasmijala dok sam to citala.. mdr..
    prvo da komentiram vodu- hahaha, ljudi moji mili.. koje smo mi glupace.. i sad dok netko bude zedan vodu ne bude pio zbog nas=)).. hahaha.. pa onda dok smo plesale.. jedan dva jedan dva tri čeiri pet.. tralalal.. i onda nest ide.. NA livadi je procvao cvjettt.. uu.. kak smo šik=)
    a lancic .. hahhaha.. bome je doneso sreću.. pobijedile smo rovisce,.. uuu.. ma 4. oš je kuuul.. naravnooo=)..
    ajd.. vratim ti lancic dok te vidim=) sad mi je oko vrata=).. pozzdravi cure iz skole.. hahaha..
    iii.. navrati na nas razredni blog.. 8c4osbj.blog.hr i ostafi trag=) kisssss..jedan dva jedan dva tri cetiri ppeeet,,, tnanannanan

    avatar

    31.01.2007. (20:30)    -   -   -   -  

  • °°°100% bez b-ekavci°°°

    eeeeeeeeeeeeeeeej!!!!
    ...ma ludilo vam je blog!!!!!!
    ...i konačno novi post! ....uf, trebala vam je cijela vječnost!
    ....joj, kak su fora slike.... :)))
    ....ae, kissamo vas.... i svratite do nas....

    avatar

    01.02.2007. (16:12)    -   -   -   -  

  • amelie p.

    eeeeeeeeeeej bok!!!!..Tina tnx na komentaru..vidjela sam te u školi,kad je bilo natjecanje...hehh..ja sam naravno navijala za 1oš..da pepša je stvarnoooo suuper igrala svaka joj čast...a i ti si isto..heh...ajde pusa i pozzzz...

    avatar

    03.02.2007. (14:46)    -   -   -   -  

  • ..SaVrSeNo SLoZNi..8.c..

    ..yo..8.a..
    ..zanimljiv post..
    ..fora slike..
    ..ajd..see ya..
    ..pozdraff..

    avatar

    04.02.2007. (11:12)    -   -   -   -  

  • amelie p.

    eeeeeeeeej legende!!!
    kad će novi poust???
    ajde kisam vas sve..pozzz

    avatar

    04.02.2007. (20:24)    -   -   -   -  

  • kiky4ever

    ej... cima (hehe)... I will kick your ass! ...ova fotka nije za gledat... posebno desna strana... ajme...
    e, pa ja sutra dođem u školu... hehe... jedva čekam da vas vidim... ajme...joj...
    ... cima, Ivi se sviđa ideja... fora... dogovor za sutra vrijedi... kaj ne??

    ...hehe... ae pusa Tinči....

    ... ma akavci moji... šaljem vam veliku pusu (da se ne potučete za nju...hehehehehe)

    avatar

    06.02.2007. (21:49)    -   -   -   -  

  • Maras

    Hey društvo...mi smo 8.c iz 1.oš ...Nadamo se da ćete nas posjetiti i naravno komentirati....Cmok-cmok...

    avatar

    11.02.2007. (12:51)    -   -   -   -  

  • ¤°°ooJulijanaoo°°¤

    eee... imam novi blog...
    onaj stari mi se nešt sje**...
    oukej...
    evo vam link mog novog bloga....
    ae....puss

    avatar

    11.02.2007. (13:30)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...