Komentari

cnn.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • Toni Aničić

    ma ja sam gledo emisiju i potpuno se slazem sa gospodinom gradonacelnikom

    avatar

    30.01.2007. (22:22)    -   -   -   -  

  • lolina

    čuj ,ak već podržavaš one ovce u liku nacugane babe petrinjak i luzer celakovski zakopaj se u 6 metara rupu pod zemljom. skup s njima.

    avatar

    31.01.2007. (09:44)    -   -   -   -  

  • sanjalica, ili vrsta u iz

    Imamo i imat cemo ono sto smo zasluzili. a da li smo zbog toga jadni ili ne, reci ce nam generacije koje dolaze. Onima koji se sluze pejorativima umjesto argumentima, nemam sto poruciti, osim da im zelim dug, zdrav i lijep zivot. daleko od mene. i da, ja cu se maknuti ako treba, jer moje tijelo, um i duh pored takvih naprosto ne mogu opstati. na djelu je cisti nagon za samoodrzanjem.
    A kad dode vrijeme izbora, vidjet cemo kojih je vise, kauboja i serifa ili indijanaca.

    avatar

    31.01.2007. (12:49)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...