Komentari

velikakaodijete.blog.hr

Dodaj komentar (24)

Marketing


  • Vitae...

    Sigurna sam da ćeš je ti pronaći, prijateljice, i ja ti to želim od sveg srca!
    Topli ti osmijeh ostavljam...

    avatar

    29.01.2007. (23:00)    -   -   -   -  

  • DeSiGnEs FoR yOu - BESPLATNI dizajnovi (i BaNeRi=)

    cool blog

    avatar

    29.01.2007. (23:02)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Razvijaj svoju ljubav, svoj pogled na svijet i vidjet ćeš kako se taj svijet mijenja, kako se sve više prilagođava tebi :))) Pusa za laku noć .)))

    avatar

    29.01.2007. (23:09)    -   -   -   -  

  • ...jedna duša slomljena...

    Ljubav je uvijek najjača i prije svega je... Btb

    avatar

    30.01.2007. (08:13)    -   -   -   -  

  • cantabile

    Cuj istna da covik cesto puta prolazi kraj istinske ljubavi neprepoznavajuci je, rekla bi da se ne trudi je upoznati jer se zanosimo obicno onim sta nam je ugodno, lipo i poslije se osicamo prazno. Ponekada, mozda nikada nismo svijesni da se ljubav rada u boli, poteskoci u svemu onome sta ne bi tili i od toga bijezimo, bijezimo od istinske ljubavi. Sve sto ima jake temelje, sto treba truda je prava ljubav cvrsti temelja, sve sto se stekne olako olako se i izgubi a di se oznojis i potrudis e to znas cijeniti i to traje... Lipi ti pozdrav i zelim ti ugoda dan:):):)

    avatar

    30.01.2007. (10:27)    -   -   -   -  

  • dr.marul

    sjecam se kad sam u orvom srednje obrađivao Pjesmu nad pjesmama. cijeli dan sam na internetu tada trazio strucne obrade, razmisljanja, filozofsje konstrukcije. i onda sam sve to maknuo sa strane, shvati o sam da nema svatko isti dozivljaj toga, netko vise gleda ovo netko one. al poruka je svakome bila ista, a to je ljubav. pa eto pridruzujem se i ja tim mislima, tim shvacanjima i spoznajama. eto bilo mi je lipo vidjeti naslov Pjesme nad pjesmama, jer me vratila 4 godine u nazad i prisjetila na neke lipe dane.
    Pozdrav od čovika s mora...

    avatar

    30.01.2007. (14:03)    -   -   -   -  

  • tajchi(ca)

    da rijetko tko naiđe na pravu ljubav.....Zakon dizajn-ovaj galeb

    avatar

    30.01.2007. (17:46)    -   -   -   -  

  • otkucaj

    sinoć sam nakratko proletjela tvojim blogom; što reči nego divno morala sam i pjesmu pusti da se podsjetim,a danas te divne riječi o ljubavi...ljubav je ono što pokreče svijet a ipak ljubav samo kao riječ povlači se po svačijim ustima i gubi pravo značenje ... lijep pozdrav...

    avatar

    30.01.2007. (20:08)    -   -   -   -  

  • Vladimir Ordanić

    Evo i mene ovamo.
    Neću ni pomisliti činiti svetogrđe izgovarajući
    riječ u temeljima svjetova.
    Šećem sa sjenama.
    Neke se od njih zaželješe zvjezdanog
    nikotina pa provaljuju u kiosk
    starog židovskog gospodina
    sa zalagaonicom srebrnine.
    Ah, uvijek upadnem u neko čudno društvo.
    Čime ih privlačim?

    avatar

    30.01.2007. (22:56)    -   -   -   -  

  • Syrenica

    ..ljubav je danas, bas kao i vecina drugih stvari, tj. osjecaja i dozivljaja, postala komercijalni trik.. nazalost.. i slazem se s tobom u potpunosti kada kazes da bi dan ljubavi trebao biti svaki dan a ne taj jedan obiljezen datumom.. prosle sam godine imala post slicne teme i bas sam navela kako me zapravo smeta koliko su ljudi postali ukalupljeni.. pa zar ljubav mora biti datumom ugovorena da bi dobila svoju bit.. a Ljubav najveca od svih nam se bezuvjetno nudi svaki dan.. samo je prigrliti trebamo.. i zasto onda tako kruto ljudi ljubav dozivljavaju kao tek obavezu, tek nesto usputno i nevazno.. zalosno je da se pravo znacenje sve vise gubi..

    avatar

    31.01.2007. (03:56)    -   -   -   -  

  • posoljeni zrak

    Mnoge vode ne mogu ugasiti ljubav niti je rijeke potopiti...

    A ponekad se čini da mogu...

    Živimo tako da potvrdimo ono što u Pjesmi nad pjesmama piše...

    Dobro ti jutro, draga... I dobar dan...

    Čitamo se... Navratit ću i na drugi način, nadam se...

    Velika pusa i zagrljaj :))

    avatar

    31.01.2007. (10:19)    -   -   -   -  

  • Vladimir Ordanić

    Mali posjet pod pauzom za vjeronauk.
    Teško je izraziti Misao Ljubavi, kako ste
    Vi pokušali u ovom postu.
    Toje kao da drveće strancu opisuje
    one svoje savršene krugove što ih zovu
    godovi, vidljive tek kad drvo sruše.
    Ah, čudna je Ljubav. I svakako divna.
    Lako je osjetiti je li lažna.
    Lako je vidjeti ljulja li se tlo pod nogama.
    Ako se ljulja, a svijet treperi, lebdi oko nas,
    tada bojazni nema. Pozdrav.

    avatar

    31.01.2007. (13:26)    -   -   -   -  

  • Iskra

    Tko bi znao, možda je dan Valentinova smišljen iz jednog najbanalnijeg razloga; otvoriti srce pokazati ljubav, jer ne daj Bože ako nas neko prozove, za to otvaranje ljubavi, da imamo izgovor, pa Valentinovo je, to svi rade pa moram i ja, jer, kako drugačije obraniti sebe, da ne ispadneš smiješan, u sopstvenim očima, eh …
    Pogledaj draga oko sebe, pročitaj postove, svi težimo za ljubavlju svih vremena, tu krhku koja samo voljeti zna…
    Oh, ne, ne umire se bez spoznaje tog najvažnijeg, umire se prepoznajući ljubav koju smo imali, onu za kojom smo tragali, slijepi da je prepoznamo u pravom trenutku, uz ogroman bol, jer nismo pokazali koliko nam znači.
    P.S.
    I ne brini što nisi komentirala post.-;)))

    avatar

    31.01.2007. (13:38)    -   -   -   -  

  • Insomnia

    Pjesma nad pjesmama....iskreno ona dosita ima razloga nositi taj naziv...
    taj sam stih oslikala na vlastitoj torbi...dosita predivna pjesma...
    Pozdrav...i da vidi..Valentinovo je jako blizu

    avatar

    31.01.2007. (14:43)    -   -   -   -  

  • Ma ja:)

    ''Spremna sam cijeli svijet proći samo da spoznam takvu Ljubav''

    Zanimljivo razmišljanje, samo pazi da u traženju ne uspiješ prepoznati tu Ljubav dok je kraj tebe, jer ne ide ona negdje daleko od nas, ne treba je tražiti u daljinama i ne čeka nas na udaljenim obalama Vjere i Nade, ona je kraj nas, stalno, samo je treba prepoznati, a onda i upoznati.

    Pozdrav:)))

    avatar

    31.01.2007. (15:21)    -   -   -   -  

  • forsaken_angel

    vjerujem da ces ju nac, samo nemoj trazit na pogresnim mjestima:)

    avatar

    31.01.2007. (22:26)    -   -   -   -  

  • little_angel

    Da, često se to događa, ali mi to možemo mijenjati. Naša ljubav to može mijenjati. Možemo pomoći onima koji nisu prepoznali pravu Ljubav ;) Baš mi je drago što zalutah na ovaj blog. Veliki pozdrav!

    avatar

    31.01.2007. (23:51)    -   -   -   -  

  • kejtoo

    mislim da ljudi ne propuštaju pravu ljubav zato što trče za lažnom, već zato što je nisu svjesni i ne znaju je cijeniti..... a zašto je nisu svjesni!?! i ona lažna može postati prava, za neke je možda i takva preplemenita, neki je i ne zaslužuju, pa je možda bolje da ih mimoilazi. bila bi šteta zlostavljat takvu ljubav, pravu ljubav, nepažnjom, nedovoljnim poštovanjem uzvišenosti osjećaja koju pruža, ona je premoćna! tko je ne zna cijeniti, taj je nit ne zaslužuje. mislim da prava ljubav zna tko je je vrijedan, a tko nije! kao što već jednom rekoh.... "Don't send your feelings to the wall, send them to the field where they can grow!" to isto vrijedi i za ljubav! pozdrav!

    avatar

    01.02.2007. (00:41)    -   -   -   -  

  • finding myself

    pa eto, možda da ljudi dobiju jednu posebnu priliku da kažu ono što uvijek misle...

    avatar

    01.02.2007. (08:22)    -   -   -   -  

  • mirisdunje

    Ljubav svih vremena...imali su je moji roditelji...ili...

    zelim eci kako je sve to relativno, jer ipak, treba tu puno komponenti, a najvazniaj je povjerenje....Nema carobne formule, kao sto nema ni definicije...Ali, znam sigurno da postoji, ali uz neka odricanja...lijep ti i uspijesan dan zelim...

    avatar

    01.02.2007. (12:47)    -   -   -   -  

  • Sa dva prsta po tipkovnici

    Ljubav?Svatko joj je dao svoje ime.Naoko iste,toliko su različite.Ali,značenje samo jedno-nikuda i nikada bez nje!Lijepo si to napisala.Osmjeh ti ostavljam!

    avatar

    01.02.2007. (12:52)    -   -   -   -  

  • Hell´s Angel

    Čitaš mi misli... ovo sam se baš ja pitala prošlih dana, jer ja sam upoznala tu Ljubav, al onaj kome sam je poklonila nije ju prepoznao... postoji ta Ljubav, ona prava, krhka koja samo zna da voli ... postoji...al ako je onaj, kome je pokloniš, ne prepozna , onda sve pada u vodu ...

    Imaj vjere , kao što je i ja imam... ...ah , tako mi se sviđa tvoj post ... savršen !

    ...osmjeh !

    avatar

    01.02.2007. (15:17)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Poslah ti tek pozdrav , draga i nadam se da te našao u dobru!

    avatar

    01.02.2007. (20:14)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...