Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (20)

Marketing


  • Majstorica s mora

    Ja ostavljam komentar, a ono iskočio novi post, stvarno si nevjerojatna...
    Oprosti što ću te pitati nešto nevezano uz post...nosiš li ti naočale za čitanje? Ja ih dobila jučer, savršeno vidim s njima kad prinesem tekst blizu ili na kompjuteru, ali čim pogledam malo lijevo-desno sve mi se muti i ljulja, a naročito kad gledam u ekran pa u tastaturu, kad prenosim pogled sve mi se muti i onda sam ih pospremila u ladicu...treba li neko vrijeme da se priviknem, zvučim kao pravi idiot, ali jedva sam ih dočekala, a sad sam očajna...

    avatar

    07.03.2007. (17:29)    -   -   -   -  

  • rU

    majstorice, tvoja me tema potakla jer me podsjetila na genijalni broj money, money.

    ne majstorice, ne nosim za čitanje.
    ja sam ti od mladosti kratkovidna, pa sam do prije 2 - 3 godine nosila stalno svoju -2 dioptriju i nisam je skidala ni pri čitanju. a onda mi je počela smetati, pa sad naočale skidam kad čitam, a nosim ih po ulici, za čitanje titlova na tv ...za sada još čitam bez problema i bez naočala.

    definitivno ti treba vremena za privikavanje, znam to iz iskustava kolegica, iz sestrinog iskustva. a čula sam da su bifokalne, progresivne i ostala čuda nekima još teža za navikavanje ... zato, vadi ih iz ladice ...

    avatar

    07.03.2007. (17:37)    -   -   -   -  

  • Lunna

    nakon dugo skrivanja... tu sam.... i pozdrave šaljem..

    avatar

    07.03.2007. (20:08)    -   -   -   -  

  • piskaralo Tixi

    večernji pozdrav....kod tebe na klupici tako lijepo i ugodno, a meni glava puna zvukova, a kapci sve više vise, i sad sam se sjetila one stare: Bako, bako zašto imaš tako velike oči....da te bolje vidim, a meni velike i jedva vidim.....
    i ja sam cviki riki, i da treba vremena, da se oči naviku, ne samo kod prvog susreta s novom dioptrijom, već i kod svake promjene dijoptrije.....
    i sad pišem, li ga pišem k'o na pokretnoj traci, a snage sve manje....moram stati, tu kod tebe, pa još kod sebe na kometare odgovoriti....ih, osjećam se poput balona na izdisaju.....
    pozdrav i laka ti noć

    avatar

    07.03.2007. (20:21)    -   -   -   -  

  • rU

    pinky-luna! super, baš sam te se zaželjela. i tebe i horsy, što li je s njom?

    tixi, ja nisam mijenjala dioptriju već cijelu deceniju. stalo na -2 i stoji. no zato imam problema s astigmatizmom. pa mi se zna zavrtjeti u glavi kad naglo promjenim fokus pogleda.
    umorila si se, mila? još si rekonvalescent, a sto ti se obaveza odjednom sručilo na glavu.
    predahni malo na klupici, napravi samo ono najnužnije, pa u krevet. laku ti noć želim.

    avatar

    07.03.2007. (20:37)    -   -   -   -  

  • LudaMarta

    Pozdrav...
    Evo, izgleda da smo zapali u isto stanje, koje se, pretpostavljam, zove proljetna depresija... Ali eto, ja sam danas već malo bolje. Nadam se da moja pjesma barem nekom pomaže :)
    Pusa, laku noć i lijepo sanjaj, Marta :)

    avatar

    07.03.2007. (20:55)    -   -   -   -  

  • rU

    martice, drago mi je što ti je bolje. i ja osjećam mali napredak.
    a u tvojoj pjesmi često uživam, i ne slutiš koliko često.

    avatar

    07.03.2007. (21:01)    -   -   -   -  

  • piskaralo Tixi

    Hvala ti na tragu punom lijepih riječi i pažnje....krenula sam odgovarati na komentare, ali nakon dva komentara zatvorila prozor, nažalost moram sve ostaviti za sutra. Baterije se ispaznile.
    Za kraj dana, samo pitanje malo, je li sutra dan, kad mali mijaukao slavi rođendan?
    A sada klupici pozdrav topli ostavljam.

    avatar

    07.03.2007. (21:03)    -   -   -   -  

  • rU

    tixi, jeste. luckyu je sutra 5. rođendan. upravo slažem njegov rođendanski post.

    avatar

    07.03.2007. (21:44)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    pozdrav od mene :) u ova dva dana sam bila na 2 promocije, tak da nisam stigla ranije do tebe draga, ali eto sada jedan umoran pozdrav, i ponovno s boli u grlu i drhtavicom, nadam se da si ti bolje!
    laku noć :)

    avatar

    07.03.2007. (22:09)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    Bio na predstavljanju blogera i zaključio da naše društvo treba pripremiti šou da vide kako se to radi. Ima sam osjećaj da gledam pticu bez krila. Kako smo mi dooosadni imamoma najmanje jedan post na dan.
    ljut sam, a onda Liza kod tebe, vodenvilo..sjajno
    rukoljub

    avatar

    07.03.2007. (22:50)    -   -   -   -  

  • fanny

    Volim Cabaret i Lizu, no nekako mi je srcu prilegao više "New York". Izuzetna glumica i pjevačica. Pozdrav i laku noć:)))

    avatar

    07.03.2007. (22:53)    -   -   -   -  

  • rU

    daniela, naporan dan? zvučiš prilično umorno, malo uspori.
    a ja se oporavljam ...polako, ali ipak.

    sjedokosi, misliš da bismo mi bili bolji?
    drago mi je što ti je liza popravila raspoloženje.

    fanny, liza i deniro, odličan par. i tebi laka noć.

    avatar

    07.03.2007. (23:03)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    svakako, draga vodenvilo...i lijepo bi nam bilo...

    avatar

    07.03.2007. (23:22)    -   -   -   -  

  • rU

    tko zna sjedokosi, što vrijeme nosi ...

    avatar

    07.03.2007. (23:34)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    znači dala bi se nagovoriti...vidim ja to...kistiand

    avatar

    07.03.2007. (23:41)    -   -   -   -  

  • rU

    teško žabu ... no, kao što rekoh, sjedokosi, vrijeme nosi svoje.
    laku ti noć želim.

    avatar

    07.03.2007. (23:45)    -   -   -   -  

  • lazy daysleeper

    Dobro jutro! Ovaj je post puno više u duhu 8. marta nego onaj prethodni – naime, Liza Minelli je prošle godine, kako su prenijeli mediji, muža izlemala na mrtvo ime! :))

    avatar

    08.03.2007. (07:13)    -   -   -   -  

  • rU

    što ćeš, lazy, neke to vole ... malo grublje...;-))

    avatar

    08.03.2007. (10:52)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Grrr... Nisu mi jucer prosli komentari vidim - nema ih.
    Rekla sam da mi je Liza smijesna s tim velikim ocima, ali da neovisno o tome da fakat je ikona. :)

    avatar

    08.03.2007. (13:54)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...