Komentari

mysterymj.blog.hr

Dodaj komentar (17)

Marketing


  • Tajanstvenost

    Dobro znam kakav je to strah...kako je to u mraku.. Ali lega moj,neces vise imati takvih problema..odsad cu ja uvijek ici s tobom kroz mracne puteljke.. branit cu te od takvih idiota..he he... bit cemo nas dvoica.. cemo da im pravimo reda medju zubima.. he he...

    Mystery ------> 5 2 ..mrgice.

    avatar

    22.01.2007. (23:41)    -   -   -   -  

  • Lonely Angel

    jebote....bas si me uplasio sa pricom.Vidi se da si iskren....neki bi na tvom mestu sigurno napisali da su prebili tog tipa.Svi bi se sigurno uplasili da su se nasli u takvoj situaciji....nemogu ni da zamislim kako ti je bilo.Nadam se da ti se tako nesto vise nikad nece ponoviti i da ce te od sad Tajanstveni cuvati.....pored njega ces sigurno biti bezbedan!Srecno!:-)

    avatar

    22.01.2007. (23:55)    -   -   -   -  

  • mysteryMJ

    Hvala ti amica! Čuvat će i on mene i ja njega....u to sam siguran! :-))

    avatar

    23.01.2007. (00:48)    -   -   -   -  

  • Rezzy

    joj ovo je grozno bilo za čitati. sva sreća da nisam imao sličnih iskustava. ne znam kako bi se ponio, ali bi ziher podivljao i počeo ga tući po glavi. :D dobro je završilo.

    avatar

    23.01.2007. (10:56)    -   -   -   -  

  • danielnl

    uuf, vrlo neugodna situacija, odmah ti kroz glavu prodju razne misli...ono, sve se dobro zavrsilo, ali lako je sada to reci kada je to proslost. Ne znam kako bih ja reagirao u slicnoj situaciji, ovisi i o tome kakav je taj idiot i manijak ako vidim da je puno jaci od mene sigurno bi poceo dozivati u pomoc...dobro se ipak zavrsilo.

    avatar

    23.01.2007. (11:29)    -   -   -   -  

  • HOMOSEXUAL FEMALE

    Uzasna prica. Budi malo oprezniji, vidis da ima svakakvih kretena.

    avatar

    23.01.2007. (13:48)    -   -   -   -  

  • mysteryMJ

    Istina.....takve situacije su grozne, ja sam imao takvu i stvarno je užasno. Ja sam tu dobro prošao, sreća moja, bez ozlijeda i tak. Šef me spasio, da nije on naišao, tko zna kako bi to još završilo. Uglavnom....u toj situaciji mi dozivanje u pomoć nebi puno pomoglo jer tu u blizini nema kuća ni nikoga.....osim jebača u automobilima i manijaka poput njega. Meni u tom trenutku je bila olakšavajuća situacija što sam skužio da je tip sexualni manijak i htjeo je da mu netko popuši.....pa sam po tome znao da nije neki manijak koji bi me pretukao, polomio ili slično....nego čovjek je htio da istrese jaja.....samo ja nisam htio da ih istresa na meni. I isto....u podsvijesti sam znao da će šef svaki tren naići....jer nije imao kuda drugim putem....ili prečica...ili obilazno...opet bi tu naišao! Tako...iako neće ovo pročitati....hvala mom šefu!!!

    avatar

    23.01.2007. (14:56)    -   -   -   -  

  • Lonely Angel

    Moram i tebi da se zahvalim sto si me stavio u linkove.Sad cu i ja pokusati da skontam kako se to radi pa da mogu da stavim tebe i tvog dragog.Nadam se da cu uspeti iako sam plava!:-)

    avatar

    23.01.2007. (21:47)    -   -   -   -  

  • mysteryMJ

    Sigurno ćeš skužiti....nije teško! Mislim da u box-u 2 imaš primjer kako se to radi.......a ako ni tada neskužiš.......bum ti pokazao kako se radi!

    PS. ni ja nisam imao pojma o ničemu pa sam polako sve skužio, tako da se nebrineš! :-))

    avatar

    23.01.2007. (21:59)    -   -   -   -  

  • Lonely Angel

    Evo uspela sam....hvala sto zelis pomoci!:-D

    avatar

    23.01.2007. (23:34)    -   -   -   -  

  • K I O

    spooky

    avatar

    24.01.2007. (22:40)    -   -   -   -  

  • Arhangel

    Odgovor na pitanje koje si mi postavio: Tvoje pitanje mi nije jasno. Ne znam na što misliš niti kako si nabasao na moj blog (tu i tamo znam komentirati neke blogove koji su mi simpatični ili odišu iskrenošću, bez obzira na stavove koje promiču, pa si možda tako došao do mojeg bloga). Nadam se da te njegov sadržaj nije nečim uvrijedio; ako je;žao mi je što ga tako doživljavaš. A sad da ti idem tumačiti motive mojeg bloga... ne bi imalo smisla. Blog nije mjesto za to. Puno pozdrava i svako dobro tebi i tvojima.

    avatar

    31.01.2007. (21:07)    -   -   -   -  

  • steel petite

    O Bože, stvarno ima svakakvih luđaka!!

    avatar

    31.01.2007. (23:03)    -   -   -   -  

  • danielnl

    prijatelju, kada dodje novi post :)

    pozdrav iz Belgija :)

    avatar

    01.02.2007. (13:35)    -   -   -   -  

  • mysteryMJvideoclip

    Hvala na pozdravima Dani........sutra izlazi nova priča! :-))
    Pozdrav kolega! :-)

    avatar

    01.02.2007. (13:37)    -   -   -   -  

  • universalis

    wohooo jedva čekamo novi storyyy :) greeeeetz :)

    avatar

    01.02.2007. (19:07)    -   -   -   -  

  • universalis

    hey to sam ja ex-voyager

    avatar

    02.02.2007. (00:01)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...