Komentari

lonelyangel7.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • Tajanstvenost

    He he... slatkise sam obozavao do svoje 11 godine,a onda se desila nocna mora..sanjao sam da sam se toliko prejeo cokoladom da sam explodirao..otada cokoladu nevolim i nejedem.

    Nes vjerovat..imam sibirskog haskija..pokazat cu ti jednom sliku..he he..vidit ces sto je sladak.

    Spanjolski jezik znam samo sto sam naucio u sapunicama..i mogu reci da dosta razumijem...ali svaka cast tebi..sto ga planiras usavrsiti..nije to lose.

    Cuj volontirao sam jednom u domu s djecom sa posebnim potrebama,i znam kako je to. Roditelji su ih napustili,a oni nemogu nista sami. Ali iako imaju poteskoce u razvoju,jako su pamtni..i dosta razumiju.. ali znaju biti i pokvareni..pogotovo kad nesto hoce..cokoladu ili tako..znaju biti jako prefrigani.

    Sto se tice jela..kuhar sam.. vidila bi ti kad bi ti ja napravio povrce na pet nacina..sve bi pojela. vjeruj mi.. he he.. Pozdrav

    avatar

    23.01.2007. (00:28)    -   -   -   -  

  • mysteryMJ

    Ja jednostavno nemogu da vjerujem! Sličnosti i slučajnosti su nevjerovatne!
    Bez slatkiša nemogu da se zamislim....i dnevno minimalno jedna čokolada je moja. Kolače obožavam! [i nisam debeo :-))]

    Životinje svakakve volim a psa kojeg si spomenula ima moj slatki dečko! Njegov samo nema bijele oči kao taj na slici .....a sve ostalo je isto. I rekao mi je razliku zašto su im oči različite...ali sam zaboravio u čemu je trik!

    Španjolski jezik mi je definitivno najdraži i isto ga želim perfektno naučiti. Nakon 10 godina promatranja tv novela....razumijem 80 % a da nečitam titlove!

    Volim dječicu...imam sestricu koja ima 7 godina.....obožavam je....samo se često kačimo jer je dosta nemirna i zločesta...ali sve je to u sklopu dijeteta.

    Jedino što za razliku od tebe ....povrće obožavam doslovno. Jebeš meso...jebeš sve....daj povrća i čokolade ! :-)))
    Lijep pozdrav amica! :-))

    avatar

    23.01.2007. (00:32)    -   -   -   -  

  • Lonely Angel

    Tajanstveni&MisteryMJ - Oduvek sam sumnjala da i muskarci gledaju sapunice......vi ste dokaz......znala sam ja to.....mnogi gledaju ali nece da priznaju.I ja sam spanski naucila u sapunicama kako bi drugacije!:-)Tajanstveni moras mi pokazati haskija.....nemogu da verujem da ga imas....sta bi ja dala da ga imam.A to za povrce necete me nagovoriti.....ima ukusnijih stvari od toga...ha ha...Lep pozdrav obojici!:-)

    avatar

    23.01.2007. (00:58)    -   -   -   -  

  • lost in darkness

    ovo s djecom bez roditelja...
    stvarno lijepo od tebe...i kad kažeš da si najveću ljubav osjetila upravo tamo...
    ja ti želim još puno ljubavi u životu
    pusa

    avatar

    23.01.2007. (15:01)    -   -   -   -  

  • Lonely Angel

    Hvala ti puno......sad moras i ti da napises nekih 5 stvari o tvom zivotu koje jos neznamo.Kiss!

    avatar

    23.01.2007. (15:21)    -   -   -   -  

  • lost in darkness

    napisala sam...
    ajd navrati
    pusa

    avatar

    23.01.2007. (17:23)    -   -   -   -  

  • Maza

    slatkiši mljac... ni meni ne prođe dan bez barem malo slatkiša...
    također, nisam debela i imam brzi metabolizam.
    milke su mi omiljene čokolade i jedine koje jedem :) ali osim toga volim i čokoladice tipa mars

    avatar

    23.01.2007. (19:58)    -   -   -   -  

  • lost in darkness

    žao mi je zbog toga...ljudi najčešće prekasno shvate da griješe...
    moraš se boriti za ono što želiš,ne dopusti drugima da ti određuju život
    to ti kažem i zbog toga što si upisala ono što su tvoji željeli a ne ti
    možda pogriješiš i ne postigneš željeni cilj al ćeš barem znati da si pokušala
    pusa

    avatar

    24.01.2007. (13:02)    -   -   -   -  

  • lost in darkness

    i očekujem novi post

    avatar

    24.01.2007. (13:02)    -   -   -   -  

  • lost in darkness

    pozzzzzzz

    avatar

    24.01.2007. (13:03)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...