Komentari

lonelyangel7.blog.hr

Dodaj komentar (12)

Marketing


  • mysteryMJ

    WoooW......izgledalo je kao sećanje na prvu ljubav....prvu simpatiju...opisivanje prvog pravog osećaja...i na kraju još ljepše.....on je opet sa tobom!
    Tako lijepo mi to zvuči....drago mi je za tebe! :-))

    avatar

    20.01.2007. (01:07)    -   -   -   -  

  • Maza

    znam što znači dok je netko i nježan i strastven odjednom, to su pravi ljubavnici :) takve ne puštam samo tako ;)
    uživaj onda lijepo, drago mi je da ste se opet sreli :)

    avatar

    20.01.2007. (14:29)    -   -   -   -  

  • lost in darkness

    thanks na onom kom,malo si me razveselila
    i napisat ću,tj. objavit svoju pjesmu uskoro(nadam se)
    pusa

    avatar

    20.01.2007. (15:37)    -   -   -   -  

  • Lonely Angel

    mysteryMJ-onje bio jedna od mojih prvih ljubavi.....nije jos uvek samnom posto nezivi vise ovde ali cujemo se preko neta
    maza-to koliko je dobar ljubavnik jos ce mo da vidimo....ali verujem da jeste!:-)
    lost in darkness-drago mi je sto sam uspela da te razveselim...kiss

    avatar

    20.01.2007. (15:58)    -   -   -   -  

  • Tajanstvenost

    I onda kazu da internet kvari ljude...otupljuje...zbunjuje... A vidis koliko znaci to..mozes se s nekim cuti..vidjeti..pricati.. Prakticki osjetiti tu osobu...
    Drago mi je zbog tebe...Lonely angel...samo ako budes skakala padobranom..dobro pripazi..dvaput provjeri..jel sve u redu... Pozdrav

    avatar

    20.01.2007. (17:50)    -   -   -   -  

  • Lonely Angel

    To si upravu za internet....ali ko nije probao nemoze ni da zna....tesko je opisati taj osecaj kad ti je neko tako blizu...a ustvari tako daleko!:-)

    avatar

    20.01.2007. (19:00)    -   -   -   -  

  • I´m Gonna Live 4ever...

    cool blog...
    fora dizajn...
    navrati
    i ostavi komentar ;)

    avatar

    20.01.2007. (21:24)    -   -   -   -  

  • .::Dor@::.(ona kewl)

    lijepo..1.ljubav;))
    ajde bar netko ima srece u ljubavi..
    vidim da se opet vratio u tvoj zivot;)))

    avatar

    21.01.2007. (00:59)    -   -   -   -  

  • .::Dor@::.(ona kewl)

    pozz;)

    avatar

    21.01.2007. (00:59)    -   -   -   -  

  • lost in darkness

    hvala...na svemu...
    ne znam zašto ali morala sam ti zahvalit...
    maknut ću se od njega,svih sam se ovih mjeseci uzalud nadala ali sad je dosta!
    moram zaboravit,bit će mi lakše
    pusa

    avatar

    21.01.2007. (19:07)    -   -   -   -  

  • Lonely Angel

    Nebrini kad se najmanje budes nadala docice onaj pravi....ko zna zasto je sve to dobro.Kiss!

    avatar

    21.01.2007. (20:19)    -   -   -   -  

  • MalaPlava

    Lijepo da si našla pravu ljubav i da imaš pravu osobu kraj sebe!I naravno sad ne daj nikako da ode..I ja želim tu neku pravu ljubav,onu koja nije potrošna i koja se ne mjenja kako vjetar puše...Ajde pozzzzzzzz

    avatar

    22.01.2007. (22:11)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...