Komentari

gulistan.blog.hr

Dodaj komentar (15)

Marketing


  • Juliere

    uh trebat ce vremena (80% nije kod mene... doma je, jer ovdje nemam mjesta, ni tvoju srecu da imam svoj stan).

    avatar

    19.01.2007. (22:23)    -   -   -   -  

  • Juliere

    daj, imas Aikido.. moj muz isto jedno 10 takvih i Taj Chi (kako se pise???)

    avatar

    19.01.2007. (22:24)    -   -   -   -  

  • xiola bleu

    Imala sam ih i ja, a i one tvrdoukoricene (tamnoplave sa bijelim naslovima). Ajme, sad gledam. Bambi... Karel Capek... Baraka 5b... Ajme!! Znas da cu napravit??! Mene ti intrigiraju takovije stvari. :)

    avatar

    19.01.2007. (22:24)    -   -   -   -  

  • Juliere

    cekaj cekaj, da provjerim tvoje i vidim svoje,.. sada gledam istu Baudolino, isto izdanje...
    ajde dosta sam komentirala

    avatar

    19.01.2007. (22:26)    -   -   -   -  

  • Juliere

    uffff.. ne znam njemacki...

    avatar

    19.01.2007. (22:26)    -   -   -   -  

  • Juliere

    Mali princ... na vise jezika...
    mislim da cu noc provesti ovdje... uljepsala si mi dan (i noc)

    avatar

    19.01.2007. (22:29)    -   -   -   -  

  • Lola Walser

    Je, Xiola---u pravu si!!!! Neke su bile modre, tvrdoukoricene! "Crni macak"! I "Junak naseg doba"! I, i, i...

    Juliere, stvar je ko droga... Bila sam opsjednuta dok nisam unijela bar naslove ovih oko mene.

    avatar

    19.01.2007. (22:45)    -   -   -   -  

  • NF

    nisam sve prošao, mislim da je moja zbirka isto tako zanimljiva, al nisam strpljiv da je stavljam na net. imaš ršuma, neki dan smo imali raspravu o srpskim piscima 20.stoljeća, jedan dr književnosti i ja, inzistirao je da su ršum i kapor cijelo vrijeme apsolutno precijenjeni, za razliku od npr. crnjanskog i pekića...ja sam inzistirao na velikanima kao što je npr. miroslav antić ;)

    avatar

    19.01.2007. (23:02)    -   -   -   -  

  • jedna mala plava

    VJERUJES U HOROSKOP?
    SVRATI!

    avatar

    19.01.2007. (23:03)    -   -   -   -  

  • Juliere

    nego koliko ti je trebalo vremena da sve to "uknjizis"... uh... ja nemam strpljenja, ni vremena.. morat cu jednog dana...
    (ni francuski mi nije bas, ja sam vise za matematiku/informatiku)

    avatar

    19.01.2007. (23:17)    -   -   -   -  

  • xiola bleu

    Dosla sam do seste stranice. A imam jos ohoho da unesem. Drogiram se. :)

    avatar

    20.01.2007. (00:39)    -   -   -   -  

  • Lola Walser

    NF, steta, bas bi me zanimala tvoja biblioteka... Ma, ne poznajem dobro nijednu bivsu "domacu" lektiru, od Pekica sam citala samo "Besnilo", davno, sjecam se da sam mislila da je izvrsno, Rsumovica poznajem kao simpaticnog zezatora u stihu ("Ma sta mi rece" sam dobila kao dijete, "Zov.." je isto bio poklon--"Oko vrata mi se svila/Jedna laka zena od 107 kila"). Meni bi vec Selenic, a da ne govorim Kis, bio u potpuno drugoj klasi od Rsuma i Kapora. Ah, Kapor. Tezak slucaj. Njegovu Anu dobila sam za 14ti rodjendan i smjesta me sarmirala, na moju literarnu nesrecu i stilski impresionirala tako da sam je dugo nesvjesno imitirala (onda sam pocela citati Krlezu i klinom izbila klin--uzas.) Sjecas se kako je bio popularan, tko nije citao "Provincijalca", "Folirante", "Unu", "Adu"? Mislim da smo imali sve te naslove--onda se u ratu tako ogadio da--zapravo ne znam da li ih je mama bacila, dala ili prodala, nisam nikad ni pitala. Ja se Ane nisam htjela rijesiti, bila je dio mojih uspomena ("Onda", koju vidim da su u Srbiji objavili kao "Sanju"--Kapor je imao ekskluzivne hrvatske izdavace--takodjer.) Antic--"Plavi cuperak", to je sve sto znam/imam. Uopce, djecju lektiru poznajem bolje, onu staru mislim, ali danas sam i na tom planu stranac.

    avatar

    20.01.2007. (16:04)    -   -   -   -  

  • makedo

    joj...pa kad bih ja svojih 500tinjak komada uknjizila???da ti posaljem katalog na mejl?:D ili uzmem godisnji samo za ovo :)

    avatar

    18.02.2007. (15:08)    -   -   -   -  

  • borut

    Ajme meni, pa to su dani rada iz tebe!

    avatar

    25.02.2007. (21:59)    -   -   -   -  

  • Brad.

    I wish I could read this.

    avatar

    07.03.2007. (01:15)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...