Komentari

velikakaodijete.blog.hr

Dodaj komentar (21)

Marketing


  • aquaria

    Imaš pravo, draga galebice, svi smo mi jedinstveni i neponovljivi. A što se jata tiče, pazi, mogu te iznenaditi. I onaj najslabiji jednom će poletjeti uz bok najjačemu, dovoljno je da se probudi, sutra, za tjedan dana, jednom u budućnosti... Svakog se dana nadam čudu i priželjkujem ga :)))) Pozdrav! :))))

    avatar

    16.01.2007. (22:52)    -   -   -   -  

  • forsaken_angel

    iskreno, ja ju nisam procitala i jos mi nije jasno zasto, bas si sad postavljam razna pitanja ali nema odgovora...kriva sam...a bas volim citat...hmm...

    avatar

    16.01.2007. (22:52)    -   -   -   -  

  • prorokk

    Da nebo je savršenstvo a osmijeh najljepši poklon,poklanjam ti ga,pozdrav.

    avatar

    17.01.2007. (11:27)    -   -   -   -  

  • detalj

    Jako lijepo prepoznaješ dubinu misli koja je vodila pisca dok je nastajala ova knjiga. Želim ti da prepoznaš ono najbolje i najvrijednije u sebi i drugima i da se ne bojiš " letjeti ". Sretan " let" uz sunčani pozdrav!

    avatar

    17.01.2007. (14:21)    -   -   -   -  

  • Iskra

    Mila, ti već i jesi u velikom dijelu Galebica Jonathan, i ne boj se ako bude padova, slomljenih krila, let se uvijek nastavlja.

    avatar

    17.01.2007. (15:47)    -   -   -   -  

  • dreamkeeper and lost soul

    Draga moja još se sićan te knjige,nike stvari u životu ti se tako urižu u sićanje....svi bi mi tili letit,bit slobodni,nesputani okovima ovoga svita u potrazi za nečin nedostižnim.Samo tribaš bit oprezna jer sve ima svoje granice,nemoreš ić u visinu unedogled,jer negdi postoji granica...ali nać sebe na nikoj određenoj visini...i zadržat se tu,to je već uspjeh koji donosi zadovoljstvo.Pozdravljan i osmjeh ti ostavljan:)))

    avatar

    17.01.2007. (17:03)    -   -   -   -  

  • Ma ja:)

    ma super!!! moja omiljnjena knjiga. zbog nje, svijet gledam na drugi način. svakom bih je preporučila na čitanje. meni je najbolji onaj dio: ''možemo se izdići iz neznanja, možemo postati umješna, pametna i savršena bića. Možemo biti slobodni. Nožemo naučiti letjeti.'' knjiga u kojoj svaki zarez ima smisao, o riječima ne treba govoriti... perfect:)

    avatar

    17.01.2007. (17:22)    -   -   -   -  

  • Milica Šamšalović

    Imaš divne ideale...

    avatar

    17.01.2007. (22:08)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    ...i nek te ne plaši nerazumijevanje...lako je razumjeti da je nekima to teško pa ih podsjeća na buncanje...topli pozdrav draga ptico , želim ti danas zanosan let!

    avatar

    18.01.2007. (01:07)    -   -   -   -  

  • Scarlett_l

    samo da zaželim laku noć...a, galeba, njega smo 'pretresle' sto puta..odlična knjiga! Pusaa!

    avatar

    19.01.2007. (00:09)    -   -   -   -  

  • Starcatcher

    Bila mi je to uz Malog Princa najdraza lektira... I mogla sam je citati ponovo,i ponovo....I tako bi se lako poistovjetila s Jonathanom...I danas...

    avatar

    19.01.2007. (04:59)    -   -   -   -  

  • prorokk

    Jutros me galebov let podsjeća ne nešto jako lijepo,srdačan pozdrav.

    avatar

    19.01.2007. (05:24)    -   -   -   -  

  • Iskra

    Lijepo ti pristaje, veseli osmjeh iz toplu pusu.-;)))
    P.S. nadam se da ti se dopada?

    avatar

    19.01.2007. (08:38)    -   -   -   -  

  • posoljeni zrak

    Heeeejjjjj......

    Lete i lete i lete.....

    Super.... Ideja super, ostvarenje super... I jednoj i drugoj - pohvale... Bravo...

    Čitam kasnije ako stignem.... mislim da znaš zašto...

    Pusa i sve dobro :))

    avatar

    19.01.2007. (17:38)    -   -   -   -  

  • dr.marul

    ej galebice Jonathan...
    možda je danas super biti galeb, al da nema zabune ne golub. dok su golubovi često sinonim za leteće štakore, prenose zaraze i kojekakva čuda, galebovi su nešto drugo. često ih znam gledati kad sam izvan Splita, s mog balkona, kako se vinu u visine i onda zalete prema površini. i onda ponosno se odvoje s ribom u kljunu. onako bijeli, veliki, ponosni.
    ne znam jesi li ikada vidjela mladog galeba. mladi galebovi su sivi, zapravo ružni. i onda izrastu u savršenu pticu. ponekad ih na moru zamjenim za uzburkane valove. slobodni lete nebeskim prostranstvima.
    pozdrav od čovjeka s mora...

    avatar

    19.01.2007. (19:35)    -   -   -   -  

  • posoljeni zrak

    Morala sam navratiti i malo gledati jato koje slobodno leti tvojim virtualnim svijetom...

    Je, jedinstveni smo... To je divno... ponekad tako teško.... Ali - imamo šansu!

    Sve dobro, ugodan vikend... Malo ću odletjeti :))

    Pusa!

    avatar

    19.01.2007. (20:10)    -   -   -   -  

  • mislimatepozdravljam

    Krasan novi dizajn, galebovi su inace ptice koej me fasciniraju, valjda zato sto sam dijete s mora...Sloboda, nesputanost, samopouzdanje...zar ima ista ljepše od toga....svatko ima svoj let, samo ga treba otkriti i uzivati u njemu....lijepu i ugodnu vecer ti zelim...pozdrav sa mog drugog bloga.....(miris dunje)

    avatar

    19.01.2007. (20:47)    -   -   -   -  

  • detalj

    Lijep ti i blagoslovljen vikend!Veliki pozdravčić!

    avatar

    19.01.2007. (21:41)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Hvala ti na prekrasnim riječima, draga! Prekrasna ti je slika, galebice iz visina!

    avatar

    19.01.2007. (22:13)    -   -   -   -  

  • finding myself

    baš sam čitao ove postove šta sam propustio dok sam bio u austriji... eh, ima dosta toga :)

    avatar

    22.01.2007. (00:28)    -   -   -   -  

  • king

    PREDIVAN BLOG MIR VAMA

    don BRANKO

    avatar

    25.01.2007. (00:19)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...