Komentari

mysterymj.blog.hr

Dodaj komentar (12)

Marketing


  • Tajanstvenost

    1: Jebi se...he he,sad ja moram pisat stafetu.
    2: Jako zanimljivo,sad znam jos vise stvari od tebi.
    3: KAd budes sa mnom nemoj slucajno da mi u krevet dovedes zmiju,osim tvoje prirodne...he he
    4: VOLIM TE LJUBAVI...

    avatar

    16.01.2007. (13:02)    -   -   -   -  

  • ..::Marry::..

    Joj joj, pohvale pohvale...Hvala hvala, osjećam se super kad čitam taj uvod o sebi gore...I ja mislim da bi se dobro slagali i u pravom životu,ne samo virtualno...
    A sad da komentiram štafetu:
    Ja sam čak imala prilike osjetiti zmiju na sebi ali davno je to bilo tako da se ne sjećam više ni koja je zmija bila ni kakav je osjećaj, samo znam da je bila VELIKA.
    Što se tiče darivanja krvi, i ja bi to voljela ali ja imam prilično slabu krv pa čak mislim da ju nebi mogla ni dati. šteta jer bi voljela.
    Ja se igle uopće ne bojim, ni najmanje. svaki put kad idem davati krv za neki pregled i nalaze, uvijek gledam cijeli proces. Teta medicinska sestra mi ubode iglu, i onda ja gledam kako mi krv prolazi onom inekcijom...čudno ali to mi uopće ne smeta.
    Sad ću ti reć da sam i ja zabrijala s jednim crncem, bilo je čudno, neobično ali bilo je lijepo. Oni se stvarno dobro ljube i drago mi je da sam probala takvo nešto.
    A za srebro moram reć da je to jedini materijal koji ja na sebi nosim, ne volim ni zlato ni ništa, volim srebro. eto to nam je zajedničko...

    drago mi je da si nastavio štafetu i da si je predao dalje...pusa

    avatar

    16.01.2007. (13:24)    -   -   -   -  

  • Lonely Angel

    Nemogu da verujem ....pa mi smo dosta slicni.Ja obozavam zmije i iguane,zelja mi je da imam jednu.Najvise cega se bojim je igla.....100 puta sam razmisljala da dam krv i da skupim snage ali mi neide bas.Sto se tice crnaca.....mmmm....nista lepse od preplanulog tela.Ja bi celo leto mogla lezati i prziti se na suncu!Pusa :-)

    avatar

    16.01.2007. (13:27)    -   -   -   -  

  • K I O

    vrlo interesantno, al ne mogu se pohvalit ljubavlju prema zmijurinama :D

    avatar

    16.01.2007. (14:54)    -   -   -   -  

  • mysteryMJ

    @ tajanstvenost....volim te...i hoću s tobom:-))
    @ marry mazohistice :-)) voliš gledat da te pikaju iglom i gledat krv svoju u onoj cjevčici, ja bi izgubio svijest definitinvo!
    @ Lonely Angel......vidiš da nisam samo ja nenormalan! :-)) I ti voliš zmije! :-)))
    @ Kio bre.......konačno si se vratio! :-)

    Lijep pozdrav svima! :-)))

    avatar

    16.01.2007. (16:42)    -   -   -   -  

  • ..::Marry::..

    sad sam čitala blog od tvog dragog. on je znači iz slavonije. pa i tu imamo nešto zajedničko jer je i moj od tamo...hehehe

    avatar

    16.01.2007. (16:44)    -   -   -   -  

  • danielnl

    hvala na komplimetima mysterymj a ja te uvjeravam da nisi pogrijesio u procjeni mene kao osobe :) budemo se mi citali jos :) a kaj se tice stafete, budem je nastavio i napisao pet stvari o meni, najkasnije sutra....a sada idem komentirati tvoj post :)

    1. zmije, jao ja ih bas ne volim i uzasno ih se plasim. I ne samo da se ne bih slikao sa njima nego sam cak '90 napravio mali "show" tocnije izazvao opcu frku i paniku u paviljonu sa zmijama zagrebackog ZOO vrta. Bili smo sa skolom u ZG i izmedju ostalog isli u ZOO vrt. Dosli smo i u paviljon sa zmijama koje su staklom bile odvojene od posjetitelja a nekako su bile na nizoj razini od poda te su nam pogledi bili usmjereni na dolje. Setali se mi tako tim paviljonom, gledali zmije koje su uglavnom bile umotane nesto kao crijevo za vodu. Setamo se mi tako tim paviljonom s pogledima na dolje, u jednom momentu ja se okrenem iza sebe i ucini mi se da vidim zmiju, onako "umotanu" kao i ostale. Vrisnuo sam i viknuo "ljudi, zmija, bjezimo" i naravno svi u panici potrcali prema izlazu iz paviljona. Ono, frka, panika...A kaj sam ja ustvari bio vidio...umotano crijevo za vodu za koje mi se ucinilo da je zmija.
    2. darivanje krvi - dao sam dva puta krv i veoma mi je drago zbog toga.
    3. igla - ajme, ja isto imam neki strah od igle (ali me to nije sprijecilo dati krv dva puta), najezim se kada u nekom filmu vidim narkomane kako se pucaju u venu. Uzas.
    4. crnci - imam dosta crnih poznanika, dosta njih radi kod mene u poduzecu a za jednog mogu reci i da mi je prijatelj. U ljubavi i sexu me nesto ne privlace, zasto je tako ne znam...jednostavno ukusi su razliciti
    5. srebro - volim vidjeti decka koji nosi narukvicu/e na sebi, to mi je bas simpa a ja osobno najvise stavim jednu i to iskljucivo kada idem vanka.

    pozdrav i najkasnije sutra navecer budem nastavio stafetu :)

    avatar

    16.01.2007. (22:01)    -   -   -   -  

  • mysteryMJ

    Ok! :-))
    Hvala ti Danijel!
    Baš me zanima koje ćeš zanimljive stvari podijeliti s nama! :-))

    avatar

    16.01.2007. (22:12)    -   -   -   -  

  • Rezzy

    zmije me ne fasciniraju i ne bi ju baš držao u ruci. na igle ostajem ravan. ne bojim se ni igle ni krvi tako da je to ok. ali imaš pravo što se crnaca tiče. i ja ih volim. one usnice njihove - mmmmmm... :D

    avatar

    17.01.2007. (19:00)    -   -   -   -  

  • danielnl

    mysterymj,
    otkucao sam komentar na tvoj post od rujna ("sex za posao") ali se ne pokazuje, znas li mozda zasto, jel nije moguce ostaviti komentare na postove starijeg datuma
    nije frka ako ne moze, samo pitam
    pozdrav

    avatar

    21.01.2007. (19:31)    -   -   -   -  

  • mysteryMJ

    Pogledao sam sada....komentar je izašao! :-)
    Ponekad se nepokaže odmah....nekad malo server zeza! :-)
    Lijep pozdrav Danijel.....uskoro će i nova priča!

    avatar

    21.01.2007. (21:39)    -   -   -   -  

  • Howjeny

    svjezinu. Suha, desiccating ljetni vjetar zasvira da kroz njega je fry's refurbished laptops

    avatar

    23.09.2009. (18:33)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...