Komentari

mysterymj.blog.hr

Dodaj komentar (18)

Marketing


  • Tajanstvenost

    Hvala...hvala ti ljubavi na tome što si mi dopustio da te upoznam..da vidim koliko si prelijep..što si mi otvorio svoje srce..pustio me unutra...hvala ti ljubavi na tome... Ti znaš da si ti vlasnik moga srca..da ovo tijelo tebi pripada.. i jedva cekam dan kada ce se nasa srca spojiti..kada cu ti se moci prepustiti cijeli... VOLIM TE LJUBAVI MOJA... znaj to... toliko me ispunjavas srecom...osjecajima...jedva cekam tvoju blizinu... VOLIM TE...

    avatar

    13.01.2007. (18:37)    -   -   -   -  

  • Rezzy

    a lijepo. samo to ću reć. i, molim te, već par puta sam vidio ali sad te moram ispraviti. bode me u oči to. i kod tebe i kod tvog dečka. podpuno se piše sa T - potpuno. please. :D samo mala opaska no hard feelings. :D

    avatar

    13.01.2007. (19:27)    -   -   -   -  

  • mysteryMJ

    :-).....hvala na upozorenju! Ali svi mi , pa tako i ti napravimo greške u pisanju ....najčešće sa ''Č'' i ''Ć'' ! :-)
    Primjetio sam kod mnogih te greške,ali ono, neobraćam pažnju puno na to! Moj slatkiš baš tih greškica ima puno, čini se da nerazlikuje č i ć.......ali to mi je apsolutno nebitno!
    Inače, potpuno se slažem sa tvojim uočavanjem pravopisne greškice!

    avatar

    13.01.2007. (20:29)    -   -   -   -  

  • voyager

    sweeet ;) btw. da i ja sam htio reći za podpuno...bode me u oči...ipak studiram hr :)

    avatar

    13.01.2007. (20:30)    -   -   -   -  

  • danielnl

    prima, super :)...volim citati tvoj blog i blog od tvog decka, najbolji su od gay blogova...a najvise volim kaj ste potpuno iskreni...ja sam inace jucer takodjer zapoceo vezu ali je kod mene i Jonas islo obrnuto...uskoro mozes citati o tome na moj blog...

    P.S.
    nema veze za te gramaticke pogreske, bitno je da se svi mi razumijemo...nije ovo site spisatelja i lektora hrvatskog ;)

    Groetjes vanuit België

    avatar

    13.01.2007. (21:25)    -   -   -   -  

  • mysteryMJ

    Slažem se Danijel! :-))

    I hvala ti na komplimentu u moje ime i u ime mog ljepotana slatkog!:-)

    avatar

    13.01.2007. (21:33)    -   -   -   -  

  • Tajanstvenost

    A jebem li vas..sad imam puno gresaka...joj joj...od sutra pisem bez kvacica..pa ce bit lakse.. he he . Šala... A ti mystery..moj slatkis ima puno takvih gresaka...vidit ces ti gresaka veceras... Pusa ljubavi... :-)

    avatar

    13.01.2007. (21:58)    -   -   -   -  

  • ..::Marry::..

    znaš, moram ti reći, koliko god ljudi bolje upoznam i koliko god ljudi znam, svi imaju neke veze na daljinu, svi se čuju preko neta, preko mobitela, preko porukica raznih i tako. i te veze uspjevaju,što mi je drago jer sam i ja u jednoj takvoj.
    šta da vam kažem,puno sreće vam želim i da uspijete.pusa

    avatar

    14.01.2007. (22:10)    -   -   -   -  

  • mysteryMJ

    Hvala amica! :-)))
    Ova će uspjeti.....siguran sam u to!

    avatar

    14.01.2007. (22:49)    -   -   -   -  

  • Tajanstvenost

    Tako je..uspijet cemo mi...siguran sam u to... za sada nam ide jako dobro..i znam da ce tako biti i ubudice..cak jos i bolje.. he he

    avatar

    14.01.2007. (22:58)    -   -   -   -  

  • Lonely Angel

    Vas dvoje ste tako slatki i divni.....bas se vidi da se volite.Sad vec kada ste pronasli jedan drugog, neodustajte. Mogu samo da zamislim kako ce vam biti kad se budete videli......vasa ljubav ce tada postati jos jaca i cvrsca......tada ce te u potpunosti moci da osetite jedan drugog. Zelim vam svu srecu ovog sveta, i drago mi je kad procitam da se neko tako voli. Kad se dvoje iskreno vole....samo nebo je granica! Pusa!

    avatar

    15.01.2007. (14:38)    -   -   -   -  

  • mysteryMJ

    @ Lonely Angel -----> Hvala ti od sreca! :-)) Vrijeme je pred nama....bit ćeš svjedok naše ljubavi, vidjet ćeš kako smo uspjeli! Ja sam sretan što sam ga pronašao i dajem i dat ću sve od sebe da budemo sretni! A isto tako i on je spreman na sve...znam to.....osjetim to....već mi je pokazao to! Hvala ti još jednom! :-))

    avatar

    15.01.2007. (14:55)    -   -   -   -  

  • Tajanstvenost

    Tanx Lonely Angel... nase vrijeme tek dolazi..i znam da ce nam biti super..mozda ce on malo poludit,kad mu ja budem blizu..jer cu ga uzasno gnjaviti i maziti..ali neka...morat ce da me trpi...he he . Volim ga,i nedam ga. Kiss ljubavi. Pozdrav

    avatar

    15.01.2007. (19:54)    -   -   -   -  

  • ..::Marry::..

    ništa dečki,kad su vam već svi nekakva podrška pa da vam budem i ja. čuvajte jedan drugoga, volite se jer nema ljepšega od toga.
    mystery,jedva čekam da pročitam tvoju štafetu. neznam zašto ali full me zanima,valjda zato što iz tvojih postova zaključujem da imaš zanimljiv život.
    pusa i pozdrav obojici ljepotana::..

    avatar

    15.01.2007. (23:07)    -   -   -   -  

  • mysteryMJ

    Ovo je definitivno post koji je donio mnogo podrške u vašim komentarima!
    Marry hvala ti puno......i hvala vam svima još jednom!
    Pusa

    avatar

    16.01.2007. (00:08)    -   -   -   -  

  • Tajanstvenost

    I ja se pridruzujem svojoj ljubavi..hvala vam svima na podršci..puno hvala...

    avatar

    16.01.2007. (00:35)    -   -   -   -  

  • I need someone :)

    Hmmm...super je to sve tako preko neta...nadam se da bude i uživo tako i da ti se neće događati ono što se meni dešava...U teoriji si jedan dečko i ja savršeno pašemo a kad to treba pretvoriti u stvarnost onda se pojavljuju problemi...A ja se zaljubio...To je najveći problem...Sretno :)

    avatar

    16.01.2007. (12:47)    -   -   -   -  

  • love kills you

    :)) ... he he lijepo je to.
    bulletproof
    I napravio sam ACC na blog.hr sam da bi ti upisao komentar.

    avatar

    22.01.2007. (16:56)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...