Komentari

velikakaodijete.blog.hr

Dodaj komentar (35)

Marketing


  • prorokk

    Više ne nekad sam je ljubio,pjesme nisu posvećene njoj već nekome iz mašte,srdačan pozdrav.

    avatar

    12.01.2007. (08:14)    -   -   -   -  

  • Ma ja:)

    e taj ti Vječni Prijatelj kojeg želiš prelazi u domenu Ljubavi, a ne prijateljastva. piši i o tome:)

    bolna je činjenica, ali je istina - većina naše komunikacije s drugim ljudima se svodi na duhovnu, osjećajnu i neku drugu vrstu ponude i potražnje. i koliko god govorili da se to ne odnosi na nas - lažemo. npr.slušam te kad ti je teško jer želim da mi isto uzvratiš kad zamjenimo uloge...
    al na sreću, ostaje ona manjina komunikacije i tko u njoj uspije pronaći po koju osobu zaista je bogat i emocionalno inteligentan.

    zato, ne očekuj previše od ljudi i ''prijatelja'', razočarat ćeš se.

    pozdrav

    avatar

    12.01.2007. (11:20)    -   -   -   -  

  • Insomnia

    Prijateljstvo jest najbolje stvar...mislim da bi bez prijatelja bili jako usamljeni i siromašni...na našim lici ne bi se pojavio osmijeh...ja ne mogu zamisliti život bez prijatelja...
    Ah Halil Đubran piše predivne pjesme kao i Pablo Neruda...zato ih i volim,...
    Pozdrav draga moja

    avatar

    12.01.2007. (12:30)    -   -   -   -  

  • Syrenica

    ..a ja zelim da ti se zelja ostvari.. iz prilozenog se vidi da veliko srce imas i da iskrenoscu sjajis.. mozda ce grubo zvucati, ali upravo su te osobine lak plijen za laznjake.. znam, prodjoh to.. ostani svoja i budi sto jesi i ne mijenjaj se ni zbog koga jer to onda vise neces biti ti.. prijateljstva dolaze i gube se.. ono pravo.. ostat ce zauvijek.. pozdravcic ti!

    avatar

    12.01.2007. (21:07)    -   -   -   -  

  • Scarlett_l

    Predivan post...uvijek tako sneno, divno, sanjarski ovdje kod tebe... :)
    Nadam se da ćeš naći upravo ovakvog prijatelja kakvog želiš. Onog koji će te cijenit kada si umorna, iživcirana, sretna i zadvoljna..koji će te uvijek razumjeti, pa čak i onda kada mu uputiš samo pogled ili ispružiš ruku prema nepoznatom pravcu... :) Pusa! (Laku ti noć želim...)

    avatar

    12.01.2007. (23:13)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Prekrasno si to napisala, draga galebice, želim ti od srca da nađeš takvo prijateljstvo. Nije lako, ali nije nemoguće. Kao prava ljubav i pravo prijateljstvo je dar s Neba :)))
    Džubran je pjesnik kojeg jako cijenim i volim, a E.T. jedan od najdražih filmova :)))) Pusa! :))))

    avatar

    12.01.2007. (23:27)    -   -   -   -  

  • Leilah

    Džubran je pjesnik kojeg jako cijenim i volim, a E.T. jedan od najdražih filmova-takodjer!
    Joj, neznam dali ja mogu govoriti o prijateljstvu jer zivim u ovakvom Vremenu i okruzenju gdje jednostavno nemam pravog prijatelja. Zaista nemam. Imam ih ja dosta s kojim se zaista mogu zabaviti, ali niti jednog koji iti malo odgovara opisu u tvom postu.
    Ponekad sam zalosna radi toga, ali onda s Vremenom to prihvatim i budem Prijateljica sama sa sobom i sama sebe uvjerim da mi netreba nitko.
    Ali jedna zanimljiva stvar-otkako sam ovdje na blogu, i otkako sam upoznala predivne i iskrene ljude, tako nekako zudim za prijateljstvom. I Vi svi mi nekako nadopunjavate to. I zato vas sviju iznimno cjenim i volim i vi znate stvari o meni koje samo moja Prijateljica Ja zna :)
    Zaista, vjerujem da je prijateljstvo nesto najvrjednije, kao i sama Ljubav.
    Laka ti noc, i opet si me uhvatila u neku sjetu :)

    avatar

    12.01.2007. (23:34)    -   -   -   -  

  • dr.marul

    hvala na komentaru. super ti je novi post. bolje receno svi su ti odlicni. samo jedan savjet cu ti dati. nikada nemoj mjesati prijateljstvo i ljubav. odmah pokusaj razgraniciti te dvije stvari. poslije je kasno. vise ne znas gdje si u svemu tome. meni se to jednom dogodilo i bio sam zbunjen. pa u zadnje vrijeme pazim da mi se to ne dogodi, al ...

    avatar

    13.01.2007. (08:13)    -   -   -   -  

  • Milica Šamšalović

    Predivne misli o prijateljstvu... Ostala sam bez teksta...

    avatar

    13.01.2007. (10:06)    -   -   -   -  

  • Insomnia

    Mislim da niko nije vrijedan naših suza jer da su vrijedni tih suza i ne bi bilo...zar ne???
    Pozdrav draga moja i ugodan ostatak dana želim!!!

    avatar

    13.01.2007. (12:33)    -   -   -   -  

  • kejtoo

    nekako mi se čini da mi koji tragamo za takvim prijateljem, ćemo vječno tragati.... pozdrav!

    avatar

    13.01.2007. (16:40)    -   -   -   -  

  • prorokk

    Prijateljstvo jako lijepo zvuči ta riječ,prijatelja je teško steći a lako izgubiti,srdačan pozdrav.

    avatar

    13.01.2007. (17:28)    -   -   -   -  

  • detalj

    U traženju se ponekad dožive i razočaranja ali Bog daje snagu da to prebrodimo i da dalje tragamo. Ja imam dobru prijateljicu. I dobro je što si primijetila da je to veliko blago. Želim ti sreću i radost na putu traženja ali i vjeru. jer zaista se može naći. Inače ne bismo bili stvoreni s čežnjom koja ne bi mogla biti ispunjana. Sretno!

    avatar

    13.01.2007. (22:23)    -   -   -   -  

  • posoljeni zrak

    Na sreću, poznajem pravo prijateljstvo. Danas sam se našla s tom osobom i provela tri vrlo ugodna sata... Izmijenila misli, čula ponešto novo, jednostavno: tako mi je dobro došlo to vrijeme...
    I ja sam ovo Džubranovo razmišljanje imala u svom postu mislim negdje u svibnju... Tada se nešto teško događalo, ili se samo meni činilo da je teško i bolno... I tada sam se tješila činjenicom da sam dotakla prijateljstvo... Ono pravo o kojem mnogi govore kao o nečem nemogućem....
    Pusa i zagrljaj i hvala za sva navraćanja... misli.... pratnju....
    Nadam se da ću se javiti, nešto u klopci s vremenom, ali - javim se....
    :)))))
    Sve dobro!

    avatar

    13.01.2007. (22:33)    -   -   -   -  

  • Insomnia

    Draga moja ostavljam ti puno pozdrava i želim ti laku noć!!!

    avatar

    13.01.2007. (22:40)    -   -   -   -  

  • balada1

    Prijateljstvo,zaista je divno imati prijatelje,imam ih mnogo ,volim ih i oni vole mene,a tebi šaljem najljepši pozdrav i ugodna ti večer !!!

    avatar

    13.01.2007. (22:55)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Evo me doma i doista ne znam što bih bez tebe jer sam se izgubila u štafeti o kojoj nisam imala pojma, ali onda kod tebe nalazim sve odgovore... merci draga, čitamo se uskoro jer sam sad na pola snage!
    PS. Drago mi je da sam ponovo tu s tobom

    avatar

    14.01.2007. (00:19)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    I meni je prijateljstvo jako važno, cijenim i poštujem svoje prijatelje: drago mi je da si i ti jedna od njih mada te ne znam u stvarnosti, osjećam te kao dragu prijateljicu i doista si mi nedostajala!

    avatar

    15.01.2007. (00:14)    -   -   -   -  

  • finding myself

    prijatelji... ah, koliko sam ih trazio, koliko ih trazim i zelim, vec odavno... a sad... ne znam... nekima ovo sve, preko neta, tek je glupost... ali meni nije... eto, mogu ti reci da sam nedavno upoznao dije cure s koje preko bloga poznajem cca pola godine... pravi prijatelji? hm... tako se ponekad bojim izreci to, bojim se jos jednog razocaranja, znam da je malo glupo sto nemam ovdje takvih prijatelja, ali barem ih imam negdje drugo, i to troje, a sad, ono... ne znam, ne znam... i prijatelji koje nisam upoznao, ali znam ih s neta... poput tebe... također su mi jako važni... i svi mi pomažete, svi vi... na mom putu... čudno to zvuči možda, bar nekima... koji nikad nisu pisali blog... mda... čak i meni pomalo jadno zvuci... ali ne znam, tako je..

    avatar

    15.01.2007. (08:39)    -   -   -   -  

  • bullying

    nadam se da ces mi oprostit ovo malo reklamiranje, al mozda bi te zanimao ovaj blog... (finding myself je)

    avatar

    15.01.2007. (12:03)    -   -   -   -  

  • Vladimir Ordanić

    Pozdrav u tihi siječanjski sumrak.
    Ne sjećam se da sam ikada ovoliko
    lijepih komentara ostavio po dragim blogovima.
    Sve mi je žao što ih nisam spremao,
    nastala bi predivna pjesma sutona.

    Vama šaljem dobru, dragu misao.

    avatar

    15.01.2007. (17:38)    -   -   -   -  

  • Iskra

    Prijateljstvo je uzajamni odnos za koji se treba žrtvovati, brižno ga čuvati i njegovati, a svega toga nema bez ljubavi. Mnogi razlozi, nažalost, razaraju odnose među ljudima, pa i među prijateljima. Razočaranje koje proizlazi iz spoznaje da smo vjerovali u prijateljstvo, koje nije bilo iskreno, uvijek je teško i bolno.
    U pravu si draga u svemu što si rekla o prijateljstvu ja ću dodati:
    Duhovno bogatstvo prijateljstva zaista je dragocjeno. Jer (i opet jedna izreka) "Bez dobrog prijatelja i puna je kuća prazna"... toplo te pozdravljam uz veliku nježnu pusu.-;)))

    avatar

    15.01.2007. (18:39)    -   -   -   -  

  • dreamkeeper and lost soul

    Prijateljstvo je ništo ća se teško danas nalazi a pogotovu pravi i iskreni prijatelj.On ti je najveće bogatstvo jerbo se ta ljubav nemore ničin usporedit.Pravog prijatelja je teško steć i još teže zadržat ali ako to uspiješ onda ga imaš zauvik.Kad te on izda,ta bol more bit i jača negoli ona kad izgubiš nikog koga voliš,jerbo je tu ljubav i to beskrajno povjerenje teško ričima dočarat.Pozdravljan i osmjeh ti ostavljan:)))

    avatar

    15.01.2007. (20:29)    -   -   -   -  

  • mirisdunje

    Ono sto mogu reci je da si odabrala krasnu temu, i krasan citaqt, Gibranovog "proroka"...a i moje misljenje je da je danas najvrijednije imati prijatelja....to je pravo bogatstvo....lijepu i ugodnu vecer ti zelim...

    avatar

    16.01.2007. (20:49)    -   -   -   -  

  • Milica Šamšalović

    Ne mogu pobjeći i toga sam svjesna... Laka ti noć... Pusa...

    avatar

    16.01.2007. (21:39)    -   -   -   -  

učitavam...