Komentari

undesirable.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • [BuRn]

    iako katkad (valjd sam dobro napisala) cijenim tuđe mišljenje i stalo mi je do toga ŠTO ĆE DRUGI LJUDI MISLITI samo u iznimnim situacijama, inače me boli briga, pa makar to bila i rodbina, iskreno me boli kurac, to sam ti već rekla kad smo razgovarali, a ako je nešto rećeno meni, mislim da bi tebe još više trebalo bolit kurac...tak da, tu nemam više šta reć. što se tiče tvoje hiperaktivnosti i tahikardije, za to ti je dano stručno objašnjenje, a i to če proći s vremenom. fala Bogu ja ću bit tu, gdje god ti pošo, i kolko god me tjero od sebe... ah ah, ma bitna sam....šalim se...
    za intenzivnije druženje smo se isto već objasnili i razjasnili, nitko ti ne brani druženje s nikim, i za to nek te isto boli kurac, uostalom zašto ja to tebi sve govorim kad me ionako nikad ne poslušaš, iako sam poprilično često u pravu (ne uvijek da naglasim), a tebi nitko ništa ne može utuvit u glavu DOK TI TO SAM NE SHVATIŠ....

    avatar

    10.01.2007. (23:46)    -   -   -   -  

  • [BuRn]

    eo sam da komentiram PIKČRS jer mi jučer nije htjeo sve otvorit, mislim vidjela sam ja njih kad sam bila kod tebe..al nisam bila sigurna koje si stavio. i mislila sam da su ove... ho ho ho.. ja isto imam onu tetu sa pokidanim obrvama... i to sam sasvim slučajno naišla na tu sliku, a mislila sam ti reć da mi ju pošalješ preko ajsikjua...ugl. eto prva slika mi je prezakon, baš mi je onak ... aaaaaaah, druga mi je isto fensy, ali mi se jedino malo ne sviđa taj ruž koji ima na ustima. al ovak mi je fora ta kosa... treća slika mi je onak neopisivo dobra i to sam zbog tog oka i te kose, ali mi se malo položaj ruke ne sviđa. ova sa krvi mi je savršena, da mogu stavila bih ju na desktop ali jebiga, znaš šta je...
    predzadnja mi je najbolja, uz onu prvu , ali baš mi je onak sado mazo. MI LAJK IT VERI MAČ...ljubavi moramo imati takav fotosešn... a poslje, he, šta znaš šta će bit... ma đoukam se...zadnja mi je fora (ah, ti i igle...), samo mi je jedino onak mal čudno što to ljudsko biće sebi uzima krv ili si ubrizgava nešto sa onim laboratorijskim sranjem koje im služi za ubacivanje ćega već u nešto... jel?
    ugl. eto ja sam ti dala svoje mišljenje..... kiss

    avatar

    11.01.2007. (15:57)    -   -   -   -  

  • Blind.3.25

    jebem ti sunasce tvoje da ti jebem...ccccc...UKRO SI MI SLIKEEEE!!!!!!!!!!!!AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA PLAKATTTTTTTTTTTT CUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MOJA LIJEPA TETAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.........THE CRY BABYYYYYY...JOJ ISUSE NAJLJEPSA JE OBOZAVAM JU NJENE OCI, SLIKE, KOSU AAAAAAAAAAAA....SMRC.....znam da sam ti dala dopustenje da stavis njenje slikice...ajoj lepoticaaaa...a nije li...obozavam juuu...enivejz..hhiihhiih....vidim da si mi i darkknot oduzeo....smrc...:))))...salim se objavljuj koliko os i ja tamo uzimam pics za blog...savrsene su sve slike obozavam rad to dvoje ljudi...stvarno imaju oko za neke lijepe stvari i onak...puno slikica si skinih od tamo i onak aaaaa...obozavam ih sve a pogotovo te sm slike stvarno su mi savrsene...tako su nekako prikriveno strastvene a ja to obozavam i aaaahhh...enivejz...vec ti rekoh za tu slikicu s plavom kosom da mi se ta debela rukica ne svida ali mi je slika inace odlicna...a za moju tetu necu vise ni komentirati rijeci su suvisne da ju opisem koliko je prekrasna...drago mi je sto sam te uputila na njenu lepotu...a joj lepotica...:))))...ovu dripping life sliku sam i ja htjela objavit u slijedecem postu tj ovom sada ali sad necu kada si ju ti objavio...no ugl...
    za ovo uplitanje u zivot brata sestara itd rekoh ti jucer sto mislim...smeta mi to uzasno i rekla sam ti vec da mi je jebeno dosta da ja ispadam neka odvratna kuja koja radi ne znam ti ja sta sto ne radim uopce i onda moram stajati 7000 m dalje od tebe kada pricamo da netko nesto krivo ne protumaci...to mi uzasno ide na kurac...samo zelim da se mogu normalno druzit s tobom i da mi budes prijatelj kao sto i jesi a da pritom nitko nista krivo ne shvati i ne dozivi me kujom ili se naljuti ili ne znam ni ja sta vec ne....ugl vec ti rekoh jucer sto mislim o tom svemu i koliko me to crpi...uzasno mi je zbog toga svega ali s druge strane ne namjeravam zbog budala tebe odbacit ili nesto jer mi to ne pada na pamet...nek budale misle sto zele zaboli me kurac vec vise dosta mi je da stalno moram misliti da druge i sta ce oni mislit i da onda ne radim ono sto JA ZELIM...
    enivejzzzz...et ajd budi mi pozdravljen mnogo vidimo se sutra onda posto danas ne mogu(sorrrrrrrrrrrrrrrrryyyyyyyyyyyyyyy na tom ali vec ti i to objasnih)...pa hajd onda velika pokara see ya...

    avatar

    11.01.2007. (19:24)    -   -   -   -  

  • astronaut

    ljudi su stoka. imaš ih par kojima možeš vjerovati, koji su uz tebe bez obzira na sve. ti ljudi su važni i njihovo mišljenje je važno. ostali su stoka. njih odj... i to je to. nemoj se živcirati! ;)

    avatar

    11.01.2007. (19:59)    -   -   -   -  

  • *Riječka pička*

    eo nisam te dugo koemntiraLa pa moram maLo..aL bigaje nisma imaLa vremena....ae nemoj si razbijat gLavu svime i svačime...ponekad misLi na sebe ...a ne na sve druge pa tek onda na sebe...ae

    avatar

    23.01.2007. (22:57)    -   -   -   -  

  • [BuRn]

    volim te

    avatar

    25.01.2007. (20:13)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...