Komentari

velikakaodijete.blog.hr

Dodaj komentar (23)

Marketing


  • Iskra

    Sinoć čitala o tome; Woohoo - eto meni razloga da se natjeram da napišem nešto za što mi ne treba psihička priprema! :)… večeras nakon posla, javim kad bude gotovo.

    avatar

    10.01.2007. (08:30)    -   -   -   -  

  • Vladimir Ordanić

    Iznenađen sam. Dirnut.
    Štafeta nježne iskrenosti u mojoj je ruci.
    To je veoma važan i plemenit trenutak.
    Nastojat ću ga biti dostojan.
    Hvala Vam.

    avatar

    10.01.2007. (08:58)    -   -   -   -  

  • prorokk

    Samo veliki sanjari znaju da sanjaju slatke sne,pozdrav.

    avatar

    10.01.2007. (11:23)    -   -   -   -  

  • Milica Šamšalović

    Napisat ću, hehe...

    avatar

    10.01.2007. (11:40)    -   -   -   -  

  • posoljeni zrak

    Tebe sam napisala u svojih 5 nasljednika :))) i navratila do tebe da te točno linkam i vidjela da si već zauzeta i da si to napisala.... Onda sam tražila i tražila nekog tko nije zauzet jer si mi ti zauzela i još jednog kandidata :)))))

    Ovako:
    - ja sam ti cijele jedne školske godine čitala Devetoricu hrabrih Mate Lovraka i čitav se razred tome smijao jer kad je god učiteljica pitala subotom (svake druge subote) što smo pročitali ja sam uvijek čitala istu knjigu... A moj prvi sastav... Pogledaj u moju arhivu i sve će ti biti jasno :)))) A i ja sam željela studirati kroatistiku i :((((( Nisam, nisam..... Znam ljude koji to studiraju i nije baš lako, ali to nije bio razlog zašto sam nešto drugo. Pa, eto, pišući blog konačno sam opet u svojim vodama :))))

    - krovni prozori su mi super samo... kad je snijeg nije dobro... mrak u prostoriji...

    - a da li postoji asteroid B 612? Mali Princ mi je zakon.... Pa, možda i postoji jer sigurno svi mi imamo svoju ružu u koju smo sve svoje najbolje uložili...

    Pjesmu slušam kasnije iako mislim da je znam, ali nemam sada vremena..
    I ja sam na neki način bila počešćena što me Aquaria izabrala... Ona ima dugačku listu blogera koje obilazi pa...

    Tebi pozdrav i sve dobro :))

    avatar

    10.01.2007. (12:18)    -   -   -   -  

  • Insomnia

    Draga evo primila sam i jako brzo predala šafetu drugima...iskreno..drago mi je što sam te upoznala sada još malo bolje a i što si mi pružila priliku da se i ja na neki način otovorim...
    Pozdrav i ugodan ostatak dana

    avatar

    10.01.2007. (12:25)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Ova tvoja zadaća, draga galebice, zaslužuje čistu peticu za sadržaj :))) Imam samo malu malu primjedbu - ne vidim o kojoj pjesmi se radi pod točkom 5, sve je bijelo. Jesi li čitala Heidi, od Johanne Spyri? Ona je također gledala zvijezde kroz prozor na potkrovlju. A što se tiče krovnih prozora, slažem se s triptih, snijeg može biti vrlo neugodan, osobito kad se počne topiti ili kad poput lavine klizne niz kosinu krova - imam tu neka iskustva :))) I ja sam godinu dana intenzivno trenirala karate, sad sam se sjetila, mogla sam i to napisati :))))) Pusa! :))))

    avatar

    10.01.2007. (18:01)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Sad se vidi pjesma, i čuje... :)))) I ja je volim :))))

    avatar

    10.01.2007. (18:41)    -   -   -   -  

  • Sa dva prsta po tipkovnici

    Ne shvati me krivo,ali,i ja sam dobio tu štafetu...Dida se naigral mnogočime dok je bilo vrijeme za to,danas,nisam za to.
    Osmjeh ti ostavljam!

    avatar

    10.01.2007. (22:00)    -   -   -   -  

  • Insomnia

    Iskreno drago mi je što si štafetu proslijedila meni.....
    sada sam shvatila sve svoje mane koje ću odlučiti popraviti..vjeru za ljubav polako vraćam a kadkad se zastidim što sam dopustila da ona tako lako pobjegne...no na sreću uhvatila sam je ponovno i sretna sam. Danas sam shvatila da zapravo imam puno sreće samo se ne smijem prestati nadati i ne smijem stati skršenih ruku....
    Učim na svojim pogreškama....
    Zahvaljujem još jednom

    avatar

    10.01.2007. (22:08)    -   -   -   -  

  • balada1

    Šaljem ti ljep pozdrav !!!Igraj se i dalje !!!

    avatar

    10.01.2007. (23:00)    -   -   -   -  

  • dreamkeeper and lost soul

    E sad kad san te bolje upozna,još si mi draža.Pozdravljan i osmjeh ti ostavljan:)))

    avatar

    11.01.2007. (02:40)    -   -   -   -  

  • mirisdunje

    Hvala ti jos jednom na pozivu, odazvala sam se i nadam se da si zadovoljna...:-))) ugodan ti ostatak veceri zelim...

    avatar

    11.01.2007. (17:32)    -   -   -   -  

  • prorokk

    Ma ta štafeta je bezvezna ja sam je dobio i razmišljam dali ili ne.Pozdrav i prijatno veče.

    avatar

    11.01.2007. (18:04)    -   -   -   -  

  • detalj

    Sviđa mi se tvoj memo. ukoliko još nisi studentica, mogu ti reći da jako dobro pišeš. I ja volim Malog Princa. Lijep pozdrav!

    avatar

    11.01.2007. (18:59)    -   -   -   -  

  • Vladimir Ordanić

    Eto, zadatak je ispunjen.
    Nisam ni slutio da će pokrenuti toliko bola.
    Valjda nema ničega vrijednog bez toga.
    Hvala Vam na povjerenju.

    avatar

    11.01.2007. (21:47)    -   -   -   -  

  • forsaken_angel

    hmm...zanimljivo...ostavljam svoje pozdrave i najljepse zagrljaje:)

    avatar

    11.01.2007. (22:09)    -   -   -   -  

  • Insomnia

    O draga nikada neću dopustiti da me netko povrijedi...
    neću ponavljati pogreške...možeš pogriješiti jednom, ali samo budale griješe dvaput...
    he he...već sam jednom ispala budala neću dopustiti to i drugi put...
    I hvala na potpori...potrebna mi je...
    Pozdrav draga moja

    avatar

    11.01.2007. (22:37)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Pusa i tebi, draga galebice :))))))

    avatar

    11.01.2007. (22:43)    -   -   -   -  

  • Ma ja:)

    ej, samo pozdravljam...

    pratim ti postove

    do čitanja...

    avatar

    11.01.2007. (22:48)    -   -   -   -  

  • Milica Šamšalović

    Laka ti noć... Ugodne snove ti želim...

    avatar

    11.01.2007. (23:13)    -   -   -   -  

  • detalj

    " Effata" je riječ aramejskog podrijetla koja je u dijelu Biblije Novoga zavjeta tako i napisana a znači - otvori se! Nju je izrekao naš Spasitelj Isus ozdravljajući jednog gluhonijemog čovjeka i polažući ruke na njegove usne i uši. Ova gesta odnosila se mnogo dublje. ne samo da je od toga trenutka bolesnik fizički ozdravio. On je i u srcu spoznao Spasitelja čijem je spasenjskom djelovanju otvorio svoj život. Po toj gesti bio je neizmjerno zahvalan Spasitelju Isusu jer je mogao cjelovito ( kao i drugi ) biti socijaliziran u ljudskoj zajednici.Ova riječ " Effata " još se zadržala i u molitvi nad novokrštenikom u krštenju kada krstitelj ( svećenik ) čini što i Isus dodirujući usta i uši osobe ( koja se krsti ) kako bi bila sposobna Božju Riječ čuti i ispovijediti vjeru u Krista. Nadam se da sam ti uspjela objasniti. Lijepa ti noć!

    avatar

    11.01.2007. (23:33)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...