Komentari

velikakaodijete.blog.hr

Dodaj komentar (19)

Marketing


  • aquaria

    Prekrasni stihovi :))) Pusa za laku noć, draga galebice :))))

    avatar

    08.01.2007. (23:14)    -   -   -   -  

  • dreamkeeper and lost soul

    Miruj,miruj srce moje....
    u tebi je puno boli....
    nedaj nikom da te dira....
    čekaj onu što te voli....
    Lipa pisma,(malko san se nadoveza) pomalo bolna i tužna.Fala ti na predivnom komentaru,ljubav je ono jedino za šta se još uvik vridi borit.Pa i po cijenu života ako je vridno toga,ljubav je ono ća nas pokreće,zbog ljubavi su se u prošlosti vodili i najžešći ratovi.Zbog nje se umiralo i za nju se živilo.A tako će bit dok bude i svita.Pozdravljan te zaljubljena galebice i osmjeh ti od srca ostavljan:)))

    avatar

    09.01.2007. (00:41)    -   -   -   -  

  • Leilah

    Oh obozavam ovu pjesmicu...
    I gospodin Petar je najbolje znao.
    Ono sto znaju svi kojima je Ljubav jednosmjerna ulica...
    Ah, ja sam svoje srce umirila. Nema vise nista. Otkucaj, krv.
    Nista.
    Sada sam mirna i cuvam ga za neka bolja vremena i neke dostojnije duse...

    Laka ti noc Festina...!

    avatar

    09.01.2007. (01:44)    -   -   -   -  

  • Vladimir Ordanić

    Nikad ne bih pogodio koju ćete zametnutu nježnost srca
    izvući i objaviti za nas.
    Zato Vam se divim.
    Vi ste Knjižničarka Najljepših Drhtaja Ljudske Duše.
    Hvala Vam.

    avatar

    09.01.2007. (07:24)    -   -   -   -  

  • detalj

    Zadnja strofa je najbolja. Sretno!

    avatar

    09.01.2007. (09:45)    -   -   -   -  

  • finding myself

    sad se ja pitam je li ova pjesma tek tako, ili ima nekakve veze s tvojim zivotom.. :D
    hm...
    eh, da.. nisam te odavno na msn-u vidio, da se nije sto pokvarilo?
    i za kraj... ako te zanima, na onaj post o austriji sam dodao i slike i tako...

    avatar

    09.01.2007. (10:27)    -   -   -   -  

  • Insomnia

    Petar Preradović je uvijek pisao lijepe pjesme izgleda da je ova još samo jedna u nizu...
    Pozdrav

    avatar

    09.01.2007. (12:18)    -   -   -   -  

  • ultima notte

    festina lente mi je cijeli dan jučer u mislima i sada te otkrijem...

    avatar

    09.01.2007. (14:26)    -   -   -   -  

  • forsaken_angel

    miruj srce moje, miruj..kad bi samo htjelo mirovat...oh...

    avatar

    09.01.2007. (15:52)    -   -   -   -  

  • SONATA O LJUBAVI

    .ah tko će srce smiriti? pozdrav

    avatar

    09.01.2007. (17:09)    -   -   -   -  

  • dr.marul

    virujem da odmaras,uzivas i sve u tom stilu.
    i da znas, da bi zelio biti na tvom mistu...

    pozdrav od čovika s mora...

    avatar

    09.01.2007. (18:53)    -   -   -   -  

  • posoljeni zrak

    Čujem melodiju tih uglazbljenih stihova... Pažljivo sam pročitala i sjetila sam da mi je neki dan netko govorio zašto se Milka čokolada tako zove... Ovo me sada opet na to podsjetilo...
    Velik ti pozdrav i sve dobro :))

    Aha, neki problemi s onim dizajnom... A i tu ti fotke nisu učitane... Ma, zanemari... Pusa...

    avatar

    09.01.2007. (22:45)    -   -   -   -  

  • Insomnia

    Hm draga moja...mislim da je najgore to što nitko ne želi razmišljati o tome što on zaista želi...jer nas to pitanje može samo usporiti...no kad bi uzeli vremena za sebe i o tome odlučili sve bi bilo lako

    avatar

    09.01.2007. (22:48)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Draga galebice, imaš kod mene jednu domaću zadaću! :)))) Molim te, svrati i pročitaj, a dalje, po želji kako je dolje napisano :))) Pusa! :))))

    avatar

    09.01.2007. (23:01)    -   -   -   -  

  • detalj

    Kod aquarie si izabrana da napišeš svoj meme. To sam tamo prvi put čitala. Vjerojatno ćeš ispuniti svoj zadatak. Lijepa ti noć!

    avatar

    09.01.2007. (23:01)    -   -   -   -  

  • ...Glupa i jos gluplja...GroupiE

    ejjjjj

    avatar

    10.01.2007. (00:01)    -   -   -   -  

  • ...Glupa i jos gluplja...GroupiE

    sam da te pozdravimo..pozzz

    avatar

    10.01.2007. (00:01)    -   -   -   -  

  • Syrenica

    ..divna pjesma.. jedna od meni dragih.. prosvrljala sam malo kroz blog.. i nadjoh toliko toga sto volim.. osmijeh ostavljam!

    avatar

    10.01.2007. (00:35)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...