Komentari

1001misterij.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • Natasha

    A zašto izvanzemaljci ne bi postojali?? Ne kužim, tvrde da tako nešto ne postoji. Da,lako je tvrdit al dokažite mi to prvo. Zašto ne bi vjerovala u neki oblik života, dobro ne mora on sad bit isti ko čovjek il što ti ja znam, ali dok ne bude dokazano suprotno, mogućnost izbora u ono što ćemo vjerovati mora postojati. Smiješno je to kako ljudi mogu biti samo tako lakovjerni... Ajde uživaj, veliki pozdrav

    avatar

    08.01.2007. (13:31)    -   -   -   -  

  • Natasha

    ak ti se bude dalo navrati do mene

    lijep pozdrav

    avatar

    09.01.2007. (17:29)    -   -   -   -  

  • silver rose

    Ponavljam:Izvanzemaljci postoje.Stvarno super post.
    Ne da mi se pisati dugački komentar,ali budem kada uhvatim malo vremena.
    POZDRAV.

    avatar

    09.01.2007. (20:23)    -   -   -   -  

  • Illidan

    izgubljena karika- najvise ljudi misli da je to jeti,a negdje u atlantskom oceanu su nadeni citavi kompleksi staza, vrata, zgrada, za lemuriju nisam cuo. a tek za to pricanje telepatijom i ta tri hrama, ak je to postojalo (a vjerojatno je; opet navodim primjer: mehanizam s andikithire, suncev, mjesecev i nas sat napravljen sa sistemom zupcanika tisucu godina prije tog otkrica!) onda nije ni cudo da je atlantida potonula, bila je preopterecena izvanzemaljcima, haha! iskreno, vjerujem u oboje!knjiznica u sfingi?zanimljivo, nikad cuo! nije ni cudo, nasa i amerkia, cijeli taj politicki svijet zeli sakriti pravu istinu od nas.ovo za kjigu postanka, te godine ne znam jel su tocne, valjd su htjeli predocit da su dugo zivjeli.
    ne znam za ove nefile. sam se sjeti price o golijatu i davidu. golijat je (izracunato sa lakata na metre bio visok oko 3,5 metara!). dalje, u jednom odlomku biblije, bijegu iz egipta, navodi se da su u kades barni zivjeli divovi koji su uzgajali voce puno vece nego egipcani i zidovi, te da su ih se zidovi bojali. ak su stonehenge izradili atlantidani, ti su atlantidani imali veliku vlast nad svijetom, cak se to negdje i spominje. sam mi nije jasno kak su to u ono vrijeme digli ono kamenje?o nazca linijama i o mnogim drugim likovima u krajoliku citao sam.tko je uopce taj osmanagic? a te maje, dobro je poznato da su imali naprednu tehnologiju, zbog koje su propali. citao sam cak da su ameriku i prije erika crvenog i kolumba u ameriku isli grci, egipcani, fenicani, a takoder se navodi i nestala zemlja zlata, a jednim dijelom i u bibliji. imas prav za masone, a ovo bi trebalo bit objavljeno u listu top 10 najboljih recenica: Nacin na koji ljudi razmisljau o svojoj proslosti uvelike utjece na nacin na koji razmisljaju i uvelike utjece na nacin na koji razmisljaju i dozivljavaju svoju sadasnjost!! nadam se da nisam dosadan!
    poz

    avatar

    13.01.2007. (18:18)    -   -   -   -  

  • Sea_robber

    ma nisi dosadan...volim kad neko pusti komentar bilo kakav...bar znam da si procito post

    avatar

    15.01.2007. (22:00)    -   -   -   -  

  • Illidan

    e a ono za mi u postanku, procito sam da su u davnini kraljevi sebe oslovljavali u mnozini!

    avatar

    15.01.2007. (22:13)    -   -   -   -  

  • silver rose

    HAy!Imam novu adresu i ime bloga.Link je u mom nadimku. =)

    avatar

    17.01.2007. (19:34)    -   -   -   -  

  • mala

    znate da kalendar maja zavrsava 2012.god....hmhm?

    avatar

    31.03.2007. (22:22)    -   -   -   -  

  • crocop

    TO si sve uzeo iz knjige alternativna povijest, trebao bi bar napisati izvor

    avatar

    09.11.2008. (22:21)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...