Komentari

velikakaodijete.blog.hr

Dodaj komentar (15)

Marketing


  • dreamkeeper and lost soul

    Često svratin ali nikako da ostavin komentar,evo sad ću u ovu uru jerbo mi mozak jedino tada funkcionira kako triba.Mislin da najveće blago koje možemo nekome dat je ljubav.Prava,iskrena i vječna,ona zbog koje posli ostaje bol u grudima i patnja u srcu,ali to je cijena ljubavi.Zašto smo stvoreni da patimo,da nosimo tu bol,tu tugu?Zato jer imamo dušu,zato jer smo prokleti i zato svaki put kad izgubimo ljubav jedan dio nas umire,iznutra.A ožiljci ostaju vječno ka nika uspomena na ono ća smo nekad imali i nepovratno izgubili.I uvik ćemo ponovo riskirat zbog ljubavi jer je vridno toga.Pozdravljan i osmjeh ostavljan:)))

    avatar

    07.01.2007. (03:15)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Ponekad mi svijet izgleda poput pustinje, a u slijedećem trenutku je rascvjetana livada. Jednom jurim kroz život ravno i s jasnim ciljem pred očima, zatim mi se opet učini da se nalazim usred labirinta strmih i zavojitih puteljaka... Živim li svoju osobnu legendu? Možda ponekad, a možda i stalno, ali s privremenim zaboravom o njenom postojanju... Pusa :))))))

    avatar

    07.01.2007. (06:59)    -   -   -   -  

  • mirisdunje

    u zurbi ostavljam trag i najljepsi pozdrav....ugodnu vecer zelim...

    avatar

    07.01.2007. (19:38)    -   -   -   -  

  • Vladimir Ordanić

    Visoko su Vaše zastave srca.
    Ne dopuštate nam da zaboravimo
    najveće plemenitosti
    i stube sna.
    Pjevate nam iz trnja
    jer poznajete jeke
    zvijezda.
    Imate tako malo prijeđena puta
    a tako puno riješenosti
    da bude dostojan
    i vrijedan divljenja.

    avatar

    07.01.2007. (20:16)    -   -   -   -  

  • posoljeni zrak

    Misle da je svijet prijetnja - i zbog toga svijet zaista postaje prijetnja

    Mislim da je ovo istina i da sam to mnogo puta susrela u životu... A što se tiče izreke iz Alkemičara oduvijek mi se sviđala ali mislim da sam tek protekle godine shvatila da je to tako jako istinito...
    Imam li svoju Osobnu Legendu?
    Nadam se da imam... Mnogima se ne sviđa, ali sada shvaćam da je najvažnije da se meni sviđa pa i onda kada osjetim njezinu težinu..
    Pusa, draga galebice...
    Sve ti dobro :))

    avatar

    07.01.2007. (22:47)    -   -   -   -  

  • Leilah

    Naravno... :)
    Sto bi bila da ne prozivljavam...
    Pozdrav.

    avatar

    08.01.2007. (01:23)    -   -   -   -  

  • Milica Šamšalović

    Više ne...

    avatar

    08.01.2007. (11:26)    -   -   -   -  

  • Insomnia

    Pa da istina je...
    ljudi pregaze poput lista ono što zacrtaju a da u tom trenutku ne zažale...ali kada ih susretne ono vrijeme kada im bi to nešto moglo pomoći okrenu se...ali put do tamo je dug...bezuspiješno je da se vratiš....
    Pozdrav

    avatar

    08.01.2007. (12:30)    -   -   -   -  

  • finding myself

    nisam znao da je to iz te knjige bas, iako sam je dvaput cita... al dobro... zivim li tako... eh, ne znam ni sam...

    avatar

    08.01.2007. (13:33)    -   -   -   -  

  • zrno gorušice

    Svakoga dana iznova s novim ciljevima i nadanjima, ali uvijek "Neka bude volja Tvoja..."

    avatar

    08.01.2007. (19:01)    -   -   -   -  

  • detalj

    Pročitala po drugi put. Ponekad se pitam; kako spojiti razum i srce? Lijep pozdrav!

    avatar

    08.01.2007. (20:15)    -   -   -   -  

  • Scarlett_l

    Draga moja...ne stignem citati jer imamo toliko toga napraviti sada kada sam napokon online. evo sjedim ti u Bologni, jednom Internet caffeu i saljem veeeliki pozdrav preko Jadrana!

    avatar

    08.01.2007. (20:57)    -   -   -   -  

  • Put do dječjeg srca

    Hvala na podršci!
    I tebi velik pozdrav!

    avatar

    08.01.2007. (22:08)    -   -   -   -  

  • Sa dva prsta po tipkovnici

    Ovo bu najkrači odgovor od kada sam tu...NE!
    Siguran sam da ne živim svoju legendu srca!

    avatar

    08.01.2007. (22:22)    -   -   -   -  

  • Milica Šamšalović

    Baš tako... Ne živim je...

    avatar

    08.01.2007. (22:39)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...