Komentari

gitarazapocetnike.blog.hr

Dodaj komentar (103)

Marketing


  • Vice

    O evo jedan zanimljivi blog...neka, neka hvalevrijedno ti je ovo...bas me zanimaju iduci postovi :) pozdrav

    avatar

    05.01.2007. (17:02)    -   -   -   -  

  • PeDo

    odakle si ti

    avatar

    20.01.2007. (17:54)    -   -   -   -  

  • PeDo

    i ja volim svirat gitaru imas li elektricnu

    avatar

    20.01.2007. (17:55)    -   -   -   -  

  • Jimi Hendrix

    Hvala,ali zbog male zainteresiranosti mislim da ću ukinit blog!!Pozdrav

    avatar

    22.01.2007. (22:27)    -   -   -   -  

  • bassistica

    Bok, ja sam jedna cura koja svira bass gitaru i imamo ja i moji frendovi bend,pa samo kažem da ti je blog super,samo napiši novi post!

    avatar

    29.01.2007. (18:43)    -   -   -   -  

  • bassistica

    ...i da opet ja samo nemoj ukinuti blog!!!hehe :)

    avatar

    29.01.2007. (18:44)    -   -   -   -  

  • Jimi Hendrix

    Ja sam tu negdje iz Slavonije.Ah nije ni bitno...Imam električnu, Ako je još netko gitarist i ima prijedloge, kritike i slično neka napiše u komentarima!!!Bok, idući post će biti uskoro napisan i dobro uvježbajte skale sljedeći su akordi!!!

    avatar

    30.01.2007. (12:58)    -   -   -   -  

  • Jimi Hendrix

    Imam fender stratocaster eric clapton http://www.fender.com/products/search.php?partno=0117602806

    avatar

    30.01.2007. (13:03)    -   -   -   -  

  • bassistica

    bok opet ja ,evo ako hoćeš ja ti pišem o poznatim gitaristima,a to su:JOE PASS,KENNY BURELL,STEVE VAI,YNGWIE MALMSTEEN,ERIC CLAPTON,BB KING,JIMI HENDRIX,JOHN SCOFIELD,SCOTT HENDERSON,PACO DE LUCIA....(Ima ih još ali mi se neda nabrajat) ...i da super blog i jedva čekam novi post ...bok:)=P

    avatar

    30.01.2007. (13:51)    -   -   -   -  

  • my life is music :)

    oj bok ja sam naj frendica od basistice,pa evo ako se na ljutiš ja sam se odlučila doći i vidjeti tvoj blog,kao što vidim bassistica ti je rekla da ima benda sa svojim frendicama i pa i ja pripadam tom bendu "NO NAME" teka samo počele šta se toga tiče, sviramo sve pomalo i imamo dobru bassisticu bubnjaricu jednu gitaristicu(električna git.) i hehe mene.sviramo sve pomalo od zabavnjaka i tako dalje i tako dalje,pa evo moj komentar je super blog i samo tako nastavi!!!!

    avatar

    30.01.2007. (14:45)    -   -   -   -  

  • Jimi Hendrix

    koje grupe svirate u vašem bendu? koliko dugo svirate gitaru?da li ste ili mi se čini početnici? samo tako nastavite. imam i ja bend.zovemo se po nativity in black po istoimenoj pjesmi grupe black sabbath.

    avatar

    30.01.2007. (22:02)    -   -   -   -  

  • :Kizo

    Ne raZumijem se ba puno u ljestvice, al ako je povišena c -dur ljestvica jednaka kao C-dur ljestvica, samo za poluton više, onda ti ne valja to što si napisao jer ne postoje EIS i HIS.
    treba glasit ovako: CIS, DIS, F, FIS, GIS, AIS, C, CIS (POLUTON IZMEĐU 3/4 I 7/8 TONA)

    avatar

    30.01.2007. (23:57)    -   -   -   -  

  • my life is music :)

    sviramo nirvanu,pink floyd,dorsi,... dugo sviramo gitaru od prilike 9 godina ( to je 6 godina osnovne glazbene škole,i još tri godine srednje glazbene škole, dvije cure iz benda nisu nastavile sa srednjom(glzbenom) one su otišle u gimnaziju.Mi smo sve počele sa gitarama,od prvog razreda.Bssistica je jedina koja nije svirala gitaru,ona je krenula od prvog razreda a violoncellom,kod kuće imala bass i sada super svira hehe inače je samouk mislim sama je naučila svirati bass.Ime benda je "NO NAME",ali ćemo ga promjeniti ma još ni neznamo.
    Ajde bok,ali moooolim te napiši novi post jedva ČEKAM!hehe bok

    avatar

    31.01.2007. (11:41)    -   -   -   -  

  • my life is music :)

    i još nešto za KIZA ovaj koji isto posjećuje blog EIS I HIS POSTOJE!!!!!
    hehe :)

    avatar

    31.01.2007. (11:42)    -   -   -   -  

  • bassistica

    oj evo vidim da ti je moja frendica ispričala manje više o našem bendu,pa evo još sviramo zabavnjake,ali malo više punka,rockai metalice...a grupa i nema baš nekih posebnih ono šta čujemo negdje pokušavamo svirat i tako dalje ,da ti kažem imam ja brata imaju i oni svoj bend sastoji se od 4 člana (bass gitara,električna gitara,bubnjevi i klavijature) super su, moj brat svira isto bass gitaru (fender) ajde bok čujemo se ja ću isto doći vbidjeti dali si napisao novi post hehe još jednom super i koristan blog ta početnike,i da može li par pitanja? šta vi svirate od prilike,koju vrstu glazbe?Od koliko se članiva sastoji vaš bend?

    avatar

    31.01.2007. (11:49)    -   -   -   -  

  • bassistica

    ej pliz odgovori pa ja ću svratiti sutra na blog
    bassistica i my life is music( M.B & K.R)

    avatar

    31.01.2007. (11:52)    -   -   -   -  

  • Srele Tyson

    kralju dobro tebi ovo ide samo malo cesce pisi postove

    avatar

    02.02.2007. (08:12)    -   -   -   -  

  • Srele Tyson

    aj pozz

    avatar

    02.02.2007. (08:12)    -   -   -   -  

  • Srele Tyson

    i svrati koji put

    avatar

    02.02.2007. (08:12)    -   -   -   -  

  • coma black

    hej, ja sam totalni idiot šta se tiće gitara( nemam dva pojma o sviranju)...al ' STVARNO ŽELIM naučiti... samo još sam na onoj fazi-kupnja gitare..
    skupljam lovu,pa mi je ovo dobro došlo da se malo informiram...
    samo ti piši...bye

    avatar

    02.02.2007. (20:51)    -   -   -   -  

  • Jimi Hendrix

    Malo sam kratak sa vremenom tako da nemam baš vremena pisati postove. Možda još večeras napišem post i odgovorim vam na sve komentare!!!Bok

    avatar

    06.02.2007. (09:04)    -   -   -   -  

  • skeptični i ekscentrični zli luđak

    koju elketričnu imaš

    avatar

    06.02.2007. (12:17)    -   -   -   -  

  • skeptični i ekscentrični zli luđak

    ma koji je ovo posra da ima claptonova strata

    avatar

    06.02.2007. (12:19)    -   -   -   -  

  • Just fuckin' rock'n'rolll....

    Sviram i ja gitaru..Imam Fendera Squier Stratocastera...Volio bi načiti te ljestvice i sve to..Već znam sve akorde i to, ali ljestvice nisam nigdje našao (do sada) pošto učim sam...Nemoj izbrisati blog...Do yaya je..See ya

    avatar

    10.02.2007. (23:50)    -   -   -   -  

  • Donnie Darko

    Baš ne kužim ovo 1, 3, i te brojke, koji je to k...., al super blog, samo nastavi.

    avatar

    19.02.2007. (22:32)    -   -   -   -  

učitavam...