Komentari

djturbofolklepi.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • suzy_g

    DARA BUBAMARA
    ...OVO JE MOJIH PET MINUTA
    UTEHE MALO ZA SVE ONE GODINE...
    OVO JE MOJIH PET MINUTA
    KAŽEM TI ZBOGOM
    NJEMU KAŽEM VODI ME...
    OVO JE MOJIH PET MINUTA
    SVE SAM TI DALA,NEMAM ŠTA DA IZGUBIM
    I ZATO SKLONI MI SE S PUTA
    DA TE VIŠE NE VIDIM...
    :)))

    avatar

    08.01.2007. (20:14)    -   -   -   -  

  • ludo_slatka

    ova pjesma je zakon...!!! :))

    avatar

    30.01.2007. (23:00)    -   -   -   -  

  • la intrusa

    ne mogu i neću da te volim vero nevero,
    ali mogu jednom nedeljno da ukradem te od nje...
    i nije mi žao moja vero moja nevero
    znam da srce tvoje srcu mom još toliko duguje!

    avatar

    12.02.2007. (22:33)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...