Komentari

hororfilmovi.blog.hr

Dodaj komentar (64)

Marketing


  • †Night Angel†666†

    ojla..i have new post..pa svrati...

    k
    i
    s
    s
    s
    s
    s
    s
    s
    s
    s
    s
    s

    avatar

    01.01.2007. (18:33)    -   -   -   -  

  • †Night Angel†666†

    btw:ovaj film mi se baš sviđa:))

    avatar

    01.01.2007. (18:45)    -   -   -   -  

  • Dragonrage

    Oj...vidim i ti si malo apstinirao od pisanja kao i ja hehe...doduše ja se još nisam vratio pisanju, ali budem uskoro, nadam se...
    Bilo kako bilo, želim ti Sretnu Novu 2007 Godinu, i sve najbolje u njoj što si i sam želiš...posebice mnogo kvalitetnih horrora hehe....
    Čitamo se i uživaj....pozzzz

    avatar

    02.01.2007. (15:44)    -   -   -   -  

  • filmske greske

    hvala prijatelju na komentaru, pokušat ću pogledati još jednom te filmove, kad smognem vremena, pa stavim neke uočene greškice..

    avatar

    03.01.2007. (12:11)    -   -   -   -  

  • Rakija

    POČELO JE!!!!! Javljam da je novi Haris Poppers objavljen!!!!

    avatar

    03.01.2007. (19:34)    -   -   -   -  

  • žućo

    He jebote sad komotno mogu reći da je moj život kao najbolji horor :(...puno pozdrava,de sasjeci me mačem da mi skratiš muke :P

    avatar

    05.01.2007. (09:01)    -   -   -   -  

  • freak

    posjeti me na ovom blogu.....
    ostavi komentar......
    SRETNA NOVA GODINA!!!! :)

    avatar

    06.01.2007. (16:54)    -   -   -   -  

  • Diablo

    pa tako nešto sam i mislio isprogramirat :) ali sa 108 minuta

    avatar

    07.01.2007. (20:28)    -   -   -   -  

  • NoName

    ej
    pa nema te kod mene ništa...
    ja sam skroooz preuredio blog...
    a ovaj film...
    gledao sam ga...
    jadan je malo...
    pozzzz

    avatar

    08.01.2007. (12:54)    -   -   -   -  

  • NoName

    Izumio Nicolaus Swarfiled. Tko ga pročita od početka do kraja I učini ono što u njemu piše, biti će I više nego sretan. Pismo je nastalo sasvim slučajno, dok je Nicolaus bio na poslu. Slučajno je otkrio čarobnu formulu pisma. Naime, bit ovog pisma je poslati ga desetorici ljudi u roku od 1 sat. Nakon toga, morate pritsnuti sretnu tipku Caps Lock. NA ekranu vašeg monitora pojaviti će se crni zaslon a na njemu će biti blješteća bijela slova! Tim slovima će pisati što vaša simpatija misli o vama! Čudesno, zar ne? Ali, istina je! Pismo ne smijete prepravljeti niti ga zanemariti, jer ćete se inače razočarati u ljubavi! Sretno!!!!

    avatar

    08.01.2007. (13:54)    -   -   -   -  

  • Luda=)))))

    Pošalji ga svim ljudima, za koje vjeruješ, da zaslužuju zagrljaj. Također i osobi, koja ti je to poslala.
    Ako ovo dobiš natrag –
    1x: Otvori se! Potraži nove prijatelje!

    2x : …to je dobar početak.

    3x: … dobar si prijatelj.

    4x: …omiljen si.

    5x ili više:
    … čuvaju te ANĐELI!!

    POZOR, ako to ignoriraš tvoja će te najveća ljubav zamrziti, a tebe čeka
    4000 dana nesreće.

    U roku od 4 dana netko će ti reći, da te ima uistinu voli!!!

    Ako prekineš lanac čeka te nesreća zauvijek (bez zezanja), zato pošalji ovu poruku 20 ljudi :)

    avatar

    08.01.2007. (22:28)    -   -   -   -  

  • †Night Angel†666†

    EEEEEiii...ImAm NaPoKoN nOvI pOsT..Pa SvRati..

    ppppppppp
    ooooooooo
    zzzzzzzzzz
    zzzzzzzzzz...
    and
    kkkkkkkkkk
    iiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiii
    ssssssssss
    ssssssssss!!!

    avatar

    10.01.2007. (00:12)    -   -   -   -  

  • Bogata Pička

    ala brale! pre baza ti je pozadina...hehehe...aj svrati koji put

    avatar

    10.01.2007. (13:58)    -   -   -   -  

  • Panjhead

    Baš sam danas to pogledo:)!Film mi je tolko blesav da mi je čak simpatićan, al ajd barem je na neki način originalan...
    Pozdravljot!!!

    avatar

    10.01.2007. (17:19)    -   -   -   -  

  • -NoGoMeTaŠiCa-

    cini mi se da je ok film a ?

    avatar

    11.01.2007. (15:38)    -   -   -   -  

  • -NoGoMeTaŠiCa-

    dali znas koj horor a da neki teenageri glume u njegu i to ?

    avatar

    11.01.2007. (15:39)    -   -   -   -  

  • *dOri$*

    Ej Denis kak si ti meni!!!!
    Vidla sam ti mamu na TViju!!!!
    CCCCCooooooLLLLLL!!!!!!
    Vidim ti radiš na svom blogu......to je za pohvalu!!!!
    Bilo bi coool da me malo posjetiš onak iz razonode....jel može pa imaš na mom blogu jednu stranicu i onda igraš puno igrica na toj stranici jel znaš!!!!
    p
    o
    z
    z
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vidimo se u školi...e da kad smo već kod toga kad treba doći u školu popodne ili ujutro??

    avatar

    11.01.2007. (16:54)    -   -   -   -  

  • teja

    gledala sam taj stay alive...dobar je al mi nije bio ništ posebno strašan..

    avatar

    13.01.2007. (10:15)    -   -   -   -  

  • †Night Angel†666†

    eeeej...samo da ti kažem..imam novu adresu..hm,morala sam je izmjenit jer mi neki pederi seru..i tak..aj svrati kad stigneš..uskoro će novi postek..pusaa

    avatar

    14.01.2007. (00:17)    -   -   -   -  

  • m4st4

    Preuzmi štafetu, dođi kod mene i skužit ćeš... ; )

    avatar

    15.01.2007. (12:06)    -   -   -   -  

  • Kimestra

    ya, blog je fenomenalalalalalan... Ne pjewam, neg' su mi se tipke zakočila... Hell yea, pozdraw i swrati da popljuješ...swe...

    avatar

    15.01.2007. (16:21)    -   -   -   -  

  • Phineas McClintock

    e jesi jos zagrijan z aprison break blog!!!??? oces da ti ostavim moj blog!!! meni se neda vise pisati!!!! javi mi!!!! pozz

    avatar

    21.01.2007. (11:03)    -   -   -   -  

  • chokl8crave

    trazila po arhivi al nisam nasla - ne znam dal si radio recenziju za "BRDA IMAJU OCI"? krene fino i onda u jednom trenu ode sve u krasan i prestane bit ni dobar ni horor... your opinion?

    avatar

    22.01.2007. (09:29)    -   -   -   -  

  • †Night Angel†666†

    ej imam novi&zadnji post pa svrati..pusa

    avatar

    22.01.2007. (14:38)    -   -   -   -  

  • ...plavooka :o)

    ej bok...blog ti je bas fora...
    sviđa mi se..
    nisam gledala ovaj film...
    ali izgleda dobar...mozda ga i pogledam...
    ...veliki pozdrav i nastavi tako...

    avatar

    24.01.2007. (19:24)    -   -   -   -  

učitavam...