Komentari

velikakaodijete.blog.hr

Dodaj komentar (22)

Marketing


  • lookinforsoul

    Ako te odvedu...jako lijepa pjesma i ona mi je super!Općenito volim sve balade....nisma iz dalmacije nego mali grad u BiH...Livno s ezove a odakle si ti?

    avatar

    28.12.2006. (00:12)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Pratit ću te mišlju, draga!

    avatar

    28.12.2006. (00:22)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Da, ali sjena je to crnja što je jače svjetlo :))) Sretan put, draga galebice, u mislima sam uz tebe :)))))

    avatar

    28.12.2006. (08:17)    -   -   -   -  

  • dr.marul

    Hvala na komentaru. Ne zivim na otoku, zivim u gradu, al sam podrijetlom iz malog mjesta na dalmatinskoj obali, mjesta na makarskoj rivijeri. gdje sam na Božić slikao onaj prizor.
    A sto se tiče Sjene. pitala me jedna draga osoba prije mjesec dana sto mi to znaci. Život je nepredvidljiv. javlja se nenadano kao sjena, a nestaje jos brze. za sjenu je potrebno dvoje, tama i svjetlo. i onda nastaje crni, sivi trag(sjena). a za život je potrebno rođenje i smrt. između toga je dan, kada sjena nema, tada je sve svijetlo, a čim skrenemo u neku mračnu ulicu, eto odmah sjena.
    Naravno, to je moj doživlja. i ne bi se svatko složio sa mnom. čak se i ja rijetko slazem s ovom mojom mišlju, al dobro je da postoji. shvatim da trebam misliti drukčije.
    I naravno ne ljutim se što si stavila ovu rečenicu. A vama ostavljam da vi ovi rečenicu shvatite na svoj osoban način.

    avatar

    28.12.2006. (09:30)    -   -   -   -  

  • Scarlett_l

    Zanimljiv komentar poviše... Rečenica za mnogo razmišljanja... :)) Veliki pozdrav! (Btw, vidjet ćemo se, zar ne?) Pusa!

    avatar

    28.12.2006. (11:56)    -   -   -   -  

  • on.off.lutkica

    bit će polaskan...vjerujem da hoće :)

    avatar

    28.12.2006. (15:58)    -   -   -   -  

  • Insomnia

    Pa da...žene su kao sjene...uđu u život bez traga....
    Nadam se da te neće uhvatiti taj umjetnik Noći..jer vjeruj mi..ako te uhvati teško mu je pobjeći...nađi odgovor u prisustvu nekog drugog...
    Pozdrav

    avatar

    28.12.2006. (19:56)    -   -   -   -  

  • Ma ja:)

    Okenite lice prema suncu i nećete vidjeti sjenu (Helen Keller)
    što ne znači da sjena ne postoji, ali sve je onako kako ti to vidiš. ti si odgovorna za svoju sudbinu, imaš izbor: gledati sjenu, ili usmjeriti pogled suncu.
    neka sunce obasja tvoje lice u novoj godini.
    pozdrav!!!

    avatar

    28.12.2006. (20:34)    -   -   -   -  

  • dr.marul

    sa scarlett se dopisujem jako dugo. ona ide u moju bivsu srednju. tako da smo onda tu negdje. ja sam ti isto mlad, tek prva god faxa. vidim da je i tebi moja perfekcionistica ostavila komentar.

    avatar

    28.12.2006. (21:49)    -   -   -   -  

  • dr.marul

    super , dobar ti je izbor. ja sam na medicini sad.

    avatar

    28.12.2006. (22:04)    -   -   -   -  

  • mirisdunje

    niej uvijek tako...okreni joj ledja...ona te prati, ali je ne vidis...I ima jedna prednost u svemu tome...Ma kakva god bila, sjena je ipak dio tebe, znak da Sunce jos svijetli, da apokalipsa nije tu :-))) i ono najvaznije, znajuci da imas sjenu, nikad nisi sam....sa sjenom ides pod ruku....lijepu i ugodnu vecer ti zelim...

    avatar

    28.12.2006. (22:29)    -   -   -   -  

  • on.off.lutkica

    dr marul...na njega sam mislila

    avatar

    28.12.2006. (22:47)    -   -   -   -  

  • Insomnia

    Hm...da moja je ljubav jako tužna...., prestala sam tugovati odavno, u mom oku nema suza za liti, zato obožavam kiše netko plače umjesto mene,.....
    Ne želim da nikome ne bude tako...
    Pozdrav ti ostavljam...

    avatar

    28.12.2006. (22:56)    -   -   -   -  

  • Iskra

    Tako malo puta par reci mogu da znace puno.

    avatar

    28.12.2006. (22:59)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Ti baš znaš izabrati prave riječi, draga prijateljice.... život je plovidba i put, a ja sam sretna da sam na tom putu pronašla suputnike kao što si ti!
    Osmijeh veliki i topli......

    avatar

    29.12.2006. (00:37)    -   -   -   -  

  • Vladimir Ordanić

    Dim i tišina. Noć ima užareni vršak i pušta svoja lelujanja u moja pluća.
    Jako sam umoran. Otiđoh iza umora, iza okretišta daljina, iza svojih
    tragova u močvari svjetala. Ne osvrćem se. Toliko sam vedrine ostavio
    ovih dana. Toliko entuzijazma. Kao neki veliki dar s medvjedićem u
    kutiji za dječaka koji ne voli plastične avione. Opet ste me uzvisili i
    ja se iznova moram braniti skromnošću. Nema osobitih komentara,
    kao što ni ja nisam osobit čovjek, jer osobiti ljudi ne plaču u samoćama.
    Glazba sluša moje disanje. Lijepa promjena. Vi sada negdje umujete
    nad Velikom Knjigom Svih Pitanja. Vaša mladost ne želi utješne odgovore
    i lažna tetošenja. Hrabri ste. Neću Vas poticati još i u tome. Netko će ondje
    kod Vas željeti da se više bavite stvarima realnosti, a manje blogomaglama.
    Laka Vam noć.

    avatar

    29.12.2006. (01:22)    -   -   -   -  

  • finding myself

    sjena.. hm... sto da ti kazem... proletio sam malo po komentarima, vidim da ljudi tako lijepo znaju pisati... a meni katkad jednostavno ne ide, i ne ide... eto... ali, primijetio sam taj zanimljivi citat u jednom komentaru: "Okenite lice prema suncu i nećete vidjeti sjenu."
    I što s time? Ma želim ti napisati bar nekakav komentar jer sutra idem na put, neće me bit tjedan dana... Ali jednostavno ne ide, ne ide... Toliko toga mi se roji u glavi... muci me nešto (ne moraš pitat što, jer ako želiš znati, imam jedan novi post pa ti sve opširno piše)... Ma ne znam, sad...
    Eto, jednostavno sam te htio pozdravit, kad već ništa drugo nisam sposoban...

    avatar

    29.12.2006. (09:07)    -   -   -   -  

  • Scarlett_l

    EEejjj...evo mene opet... pleeassee nemoj mi zahvaljivati na ičemu. I...dogovor vrijedi. Čujemo se ovih dana.. :) Pusa...

    avatar

    29.12.2006. (11:44)    -   -   -   -  

  • finding myself

    pošto idem sutra na put... ostavljam ti puno pozdrava i zelim ti sretnu novu godinu! :) cuvaj se i zelim ti od srca sve najbolje, jos bolju iducu godinu...

    avatar

    29.12.2006. (17:46)    -   -   -   -  

  • mirisdunje

    lijepu i ugodnu vecer zelim.... Novu cestitam na vrijeme....:-)))

    avatar

    29.12.2006. (21:26)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Ponekad me bezrazložno obuzme tuga , nekakva besmislena žalost i klonuće....tvoje riječi snage i podrške pomažu!
    Hvala ti na tome, draga!

    avatar

    29.12.2006. (21:46)    -   -   -   -  

  • Ma ja:)

    kako je moglo biti puno ljubavi bez zaljubljivanja? možda ne znaš da si zaljubljena:):)
    ili si tako dobra i posebna osoba koja se rodila zaljubljena u svijet, ljude, život, pa ti se čini da se nikad nisi zaljubila. vjerojatno je to:):)

    hvala na posjeti!
    baš me vesele ovi komentari

    avatar

    29.12.2006. (21:51)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...