Komentari

velikakaodijete.blog.hr

Dodaj komentar (19)

Marketing


  • dr.marul

    Sretan Božić, sve najbolje.

    avatar

    26.12.2006. (22:17)    -   -   -   -  

  • posoljeni zrak

    Pročitah pomno.. Ne znam što bih rekla...
    Samo uzdah : Ooohh....
    Nije valjda opet sve potonulo....

    Ne daj se, draga, idem na put, dosta dug put ali se brzo vraćam... A do tada stoj mi dobro, galebice i - ne daj se....

    Život je često vrlo zagonetan, težak, ali i divan.... Teško ga je dokučiti, ali nam ga je živjeti...

    Dobra ti noć, draga :))

    avatar

    26.12.2006. (22:50)    -   -   -   -  

  • dr.marul

    Dobar blog, sve pohvale. Nastavljam ga pratit...

    avatar

    26.12.2006. (23:11)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Zašto Neruda?
    Jesi li tužna?
    Zapleši do mene....slušat ćemo more i tješiti se!
    I moj dan je danas bio bremenit i težak.....valja nama preživjeti i takve!
    Poljubac ti prijateljski ostavljam ,a želim ti divne i rasplesane snove, moja mila prijateljice!

    avatar

    27.12.2006. (02:01)    -   -   -   -  

  • svijetod stakla

    Jedan je Pablo Neruda. Jedan je i njegov način da se poetski izrazi. Razumljiva je i moja namjera da uz Nerudu uživam. razumljiov je onda što sam zahvalan na tvom izboro ove pjesme. Srdačan pozdrav!

    avatar

    27.12.2006. (02:54)    -   -   -   -  

  • ourspring

    ne znaš li ime zaista ili je to samo iluzija? Ah, tko će znati tko sam ja... mozda jednom i saznas - ali ne jos! Sjeti se, nije ovaj nick uzalud, on je tu da skriva lice - ili pak da skida onu masku drustva... a mozda nijedno! :)
    pozdrav i hvala ti!

    avatar

    27.12.2006. (03:23)    -   -   -   -  

  • finding myself

    divna pjesma, ali vidim tugu u tim stihovima... što znači da je možda ima i u tvojoj duši... ne tuguj, duso sjajna, jer uzalud je sva ta tuga... :)

    avatar

    27.12.2006. (09:22)    -   -   -   -  

  • Scarlett_l

    EEEEjjjj moja draga prijateljice!!! Kako si??
    Neruda...vrhunski pjesnik. Smijem li preporučiti još jednog? Zvonimir Balog. Obožavam njegove pjesme...a, otkrila mi ga je jedna nama oboma veoma draga profesorica... :) Uživaj u praznicima i nadam se da ćemo se vidjeti... Pusa!!!

    avatar

    27.12.2006. (11:48)    -   -   -   -  

  • Festina lente!

    Prijatelji moji...

    Ne, nisam tužna. U mom srcu nema tuge. Ovo blagdansko vrijeme za mene je sjetno. Ne znam. Nekakva pozitivna sjeta me zarobila. Prisjećam se nekih davnih dana, pomalo tužnih, ali i radosnih. Ne brinite se, sve je to prolazno...

    Ostavljam Vam sve puse ovoga svieta.

    Osmijeh...

    avatar

    27.12.2006. (14:13)    -   -   -   -  

  • forsaken_angel

    moj najdrazi pjesnik... uff...sad sam si sretna...sve najbolje ti zelim:)

    avatar

    27.12.2006. (14:58)    -   -   -   -  

  • Milica Šamšalović

    "Evo me sama među nepovezanim tvarima,
    kiša pada po meni i pričinja mi se,
    pričinja mi se u svom bunilu osamljena na mrtvom svijetu,
    kao da je nešto odbija dok pada
    i kao da nema čvrstog oblika."


    Ničiji me stihovi ne diraju kao stihovi Nerude... Definitvno moj najdraži pjesnik...

    avatar

    27.12.2006. (15:24)    -   -   -   -  

  • natan z

    Percepcija se može sužavati ili proširivati,to važi za
    osjete,osjecaje,nagone,instikte,intuiciju,razum....
    Poznato je da čovjek većim dijelom svog života više živi u
    podsvijesti nego u svijesti,a kad spava to se i ne
    računa.Ogromno je bogatstvo u dubljim slojevima psihe,kada se
    ono
    izaziva i vadi na površinu moguće je dobiti mnoge
    inspiracije....ćao

    avatar

    27.12.2006. (17:28)    -   -   -   -  

  • lookinforsoul

    Sviđa mi se tvoj blog...posebno jer mi je mali princ najdraža knjiga....galeb Jonathan je isto tako super...sve pohvale:-)

    avatar

    27.12.2006. (21:57)    -   -   -   -  

  • Insomnia

    Mene su oduvijek fascinirali ti tekstovi Pabla Nerude, nije ovo prvi blog na kojem sa pročitala njegove stihove...taj čovijek je savršeno uklopio realizam u stihove...možda ga je kadkad pomiješao sa romantikom, nadrealzimom...ali je predivno....
    Pozdrav

    avatar

    27.12.2006. (22:06)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Prekrasna pjesma, no drago mi je i tvoje pojašnjenje uz nju :))) Pusu veliku ostavljam :))))

    avatar

    27.12.2006. (22:11)    -   -   -   -  

  • lookinforsoul

    nemoj zezat ja obožavam ceasricu:-)) slušam je kad god mogu....

    avatar

    27.12.2006. (22:50)    -   -   -   -  

  • Vladimir Ordanić

    Lijep izbor za Pjesmu Dana.
    Ja sam već tako umoran
    a ne mogu se natjerati na malo sna
    jer čekam samu Ravnateljicu Snova.
    Ahh! Čudna je Ljubav.
    Hvala na lijepim mislima.
    Skromnost mi nalaže
    prekoriti Vas.
    Ja se samo trudim
    živjeti san. Nisam
    ni bolji ni plemenitiji
    od većine pjesnika.
    To ćete Vi tek postati.

    avatar

    27.12.2006. (22:57)    -   -   -   -  

  • finding myself

    pa drago mi je onda da je tako.. :)

    avatar

    28.12.2006. (00:44)    -   -   -   -  

  • ourspring

    na čemu zahvaljujem? Pa, na lijepom komentaru!
    I što ti ime(ili identitet) nije važno, hvala ti na tome. Slažem se.
    Ja sam uvijek ja, gdje god da pisao. Zapravo, ta anonimnost nije bila moja odluka, jer meni i nije toliko važno to, ali činim to zbog kolegica. I tako ostaje - Anonymus

    avatar

    28.12.2006. (00:47)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...