Komentari

undesirable.blog.hr

Dodaj komentar (22)

Marketing


  • [BuRn]

    ej ljubavi! ne znam stvarno šta da ti kažem za ovaj post! za ocjene, eh... to smo već raspravili, ajde imam tri iz radnog i upravnog! eto bar nešto.... a za ovaj psihički dio, e to sam ti rekla već milijun puta da SE ŽIVCIRAŠ BEZ VEZE ZBOG STVARI I OSOBA KOJE NISU VRIJEDNE ŽIVCIRANJA, ali tebi je previše stalo do svega i svačega i svakoga pa si onda trošiš živce, a trebat će ti za nešto kasnije i veće.... ali dobro, već sam skontala da sve što kažem ne ulazi u tvoje uši, ili što bilo tko drugi kaže.... za tvoju hiperaktivnost nemam objašnjenja, valjda od neispavanosti i živciranja... to mi je jedino nekako logičko objašnjenje... nadam se samo da ti se to neće događati više i da nećeš lomiti ručke od frižidera i rušit pegle (nenamjerno)... e sad za blog. drago mi je što si napiso novi post, IAKO TO NIJE BILO U NAŠEM DOGOVORU ALI DOBRO! valjd sljedeći post. pozadina mi je savršena, ne znam zašto. slika uopće nije ništa posebno, ali mi se jednostavno toliko sviđa da blejim u nju ko konjina. kad smo već kod slika, eto ponovno te pohvaljujem za onaj tvoj uradak, koji mi se posebno svidio, a najviše ona "moja" slika (mislim ona crno bijela) i on ljubičasta, ali moraš mi još poslat ostale da i to vidim, kontam si da je ona sa kontrastima isto zakon. e šta da ti još kažem. znam da ti dižem tlak u zadnje vrijeme, nadam se da neću više... ja ću se BAREM potrudit! ugl. neću sad tu više srat u ovom komentar... ti znaš da ja tebe
    i šaljem ti jedan veliki cmox!!!

    avatar

    22.12.2006. (19:07)    -   -   -   -  

  • Blind.3.25

    dobro ajd sam za manje vise cijeli post necu posebno komentirati jer si mi to sve vec isprico i rekla sam ti sta mislim, ne mislim, pokusala urazumit...ma ajde to smo raspravili od glave do pete i preko telefona i bla ugl...vjeruj da ce biti betr lejtr i ne mos nista els...et...
    e a sada da dalje kazem...
    onak boze da pa svi su nekad cak vjerovatno i vise puta uzivali u tudoj nesreci to je tako normalno da ono...mislim ali to su ono sitne pakosti,natjecanja voteva...naravno da nisam uzivala u necijoj ono totalnoj patnji fizickoj ili psihickoj...nisam bolesna...ali ono neke take male stvari ko eto sto si reko ocjene...da onak isseee...pogotovo ako mislis da ta osoba ne zasluzuje vise ili ako dobije nesto sto ne zasluzuje pa se skonta da to ne zasluzuje pa ga se kazni ili voteva da uzivas..ako je to tebe povrijedilo ili zakinulo i tak..
    mislim da je to apsolutno normalno jer smo svi osobe i imamo razne osjecaje..dobre i lose tak da...i da nekad recimo "volim" kad se tak sta dogodi...ja se osjecam bolje i to je onak:a tak ti i treba kada si zasluzio"..a i ljudi jednostavno su natjecateljski tipovi i uzivaju biti bolji u necemu od drugih...tak da....apsolutno normalno ne brini niti si nenormalan niti bolestan i tak..ju ar fajn..:)))))
    joj a ova tvoja preeeekulll slikaaaa..:))))..issee tak je kul bas mi je bila friki kad si mi ju poslo preko kjusiaj i onak weee...ali ne mogu ju uopce povezati s tobom...onak gledam i ne mogu uopce zamisliti tvoju kozu, facu, kosu na tome votevaaaa...virrrdd...ali kul...
    e znas sta....ja cu si to mal preuredit i stavit na pozadinu...jes jes veri kuull...heheheh..:))))..
    ajd eto pozdravljam te i sve ostalo ko i obicno sto ti kazem kad se oprastamooo...ajd pokara see ya tumarov...:)))

    avatar

    22.12.2006. (22:31)    -   -   -   -  

  • Blind.3.25



    hehehehehe to si ttiiii...a maaa da????eto preradila sam te i bas mi je najc i et da ti pokazem..:)))...stavila sam to na pozadinu odlicno mi je...samo sto ne moze biti strechet jer si onda mal i debel tj tako izgleda a to znamo da nisi tak da..:))))..hihihhi...a achu ugl...

    avatar

    23.12.2006. (10:42)    -   -   -   -  

  • ¤ Judy ¤

    eh da da...boli me kurac jel se tebi sviđa moj post il ne, ne pišem ga za tebe neg za sebe.
    enivejz...ne kuzim o čem se radi.ja sam veci dio vremena hiperaktivna i to mi nimalo ne smeta.i stalo imam višak energije...i onda vrijeđam ljude i tak...kao sad npr...pa se nemoj uvrijedit ak napišem nešto uvrijedljivo.
    da da da

    avatar

    23.12.2006. (17:52)    -   -   -   -  

  • Tragedy

    kao prvo, nemoj brinuti za tu statistiku! pa mislim ono, ko da se to ne da ispraviti? a ako ti i ostane komad do kraja (što se nadam da neće), onda odgovaraš pred nekakvom komisijom, koliko ja znam, a onda ti ta profa ne može srat, jer tmao mora biti još najmanje dvoje ljudi!
    a mislim to što se osjećaš zadovoljnim za tuđu nesreću, to je samo posljedica toga što sada osjećaš da je cijela stvar nepravedna, i da ti ljudi s time da sebi čine dobro, tebi čine loše, tj osjećaj nezadovoljstva, pa kada je njima loše, tebi je dobro, jer je tvar u tome da nisi samo ti pod patkinom guzicom, već i oni, te je stvar u tome, da ste onda relativno na istoj razini.

    nemoj se previše opterećivati svojim psihičkim stanjem, jer što se više brineš, to će te to sve kljucati! a to s rušenjem stvari, to je samo rezultat toga da si vald zbunjen il tak nešt, pa nisi svjestan toga što radiš... je sam nehotice recimo prije koji tjedan također rušila sve što sam našla... onak, sve čega sam se dotakla se ili razbilo, ili pokvarilo, a da bi sve bilo još gore, onda su se još svi izderali na mene, kak sam nesposobna, kak ništ ne znam i kak sam glupa... dakle, i tebe će to kad-tadd morat proći... recimo, to s šišanjem, pa vidio si na što sam ličila/ličim sa svojim blesavim kratkim pramenovima koji su stršali na sve strane... mislim, to je bilo nešto kao sakaćenje same sebe, napunila sam kantu kosom...jer me jednostavno puklo da ja ne moram ostati kakva jesam, nego da postanem nešto drugo... htjela sam si odrezati cijelu kosu! sam da je više nema, da ju ne vidim, da ljudi ne kontaju na meni samo moju kosu! ali onda me i to sve prošlo nekako, s vremenom, sleglo se...... dakle, i kod tebe to mora proći, jer mi se čini da je to, izgleda neka faza koja svakog kad-tad pukne, nekoga malo jače, nekoga slabije... i čini se da je to tebe puklo u cijelosti...
    hm, pokušaj biti malo obzirniji prema ostalima, mislim, naravno, znam da je to nemguće, i da ćeš kad-tad sve iskaliti na drugima, ali vrijedi pokušati! mislim, kod mene je bio slučaj da sam se totalno počela povlačiti u sebe, jedva pričala i stalno u glavi motala neke svoje fantazme, pa zato ti to NEMOJ!možda, da se pokušaš nekako smiriti...gledaj neke filmove, čitaj knjige, slušaj glazbu, što god što te može totalno zaokupiti, i pokušaj odvratiti misli od tog silnog živciranja i svega... predlažem, da crtaš, pišeš, fotografiraš, bilo što, kroz što ćeš moći "ispucati" svu tu frustraciju i živčanost! kad si ljut, ili tako nešt, jednostavno piši velikim slovima, markerom po nekakvim starim bilježnicama, zidovima (ako smiješ), napiši jednostavno što ti je u glavi, što osjećaš, nemoj se brinuti za pravopis, ili hoće li sad to netko razumijeti ili neće...nemoj ništa objašnjavati, jer to pišeš prvenstveno za sebe! imaš prijatelje, pričaj s njima! zato postoje! već sam ti rekla, možeš mi se povjeriti kad god hoćeš, zato sam ovdje, ne?
    i vjeruj mi, sve će te to proći! jer jednostavno mora!
    samo razmišljaj malo pozitivnije ;)

    ovaj kostur je baš spooky! al glavno da je tebi sada bolje i da je sve ok ;)

    ma ništ, odo ja sad, al ti mi nemoj biti u nekoj depresiji ili pucat neke psihodelije jer ću te stvarno nalemat :P

    xoxoxoxo

    hope to c ya soon :)

    avatar

    23.12.2006. (22:27)    -   -   -   -  

  • *Riječka pička*

    menni su ocjene u škoLe bajne...sad lijepo odmor...bas si hiperaktivan i razbijaš jea kuL...heh..ae

    avatar

    25.12.2006. (03:46)    -   -   -   -  

  • Tragedy

    hellas! evo, nešt sam ti sklepala :P a što je meni dosadno u životu o_O whateva, nadam se da će uspjeti, mislim da ćeš vidjeti, jer evo, ostavljam ovdje u komentaru :)



    xoxo

    avatar

    25.12.2006. (16:09)    -   -   -   -  

  • twiggy ramirez

    OJOJOJ... da odma kažem d ame utvoji mpostovima strašno uznemiruju ti silni upitnici uskličnici užasnu nekakvu tjeskobu stvaraju u čitatelju neznam..nadma se da me kontaš što želim reći. svakla rečenica i izjavna, i bilo kakva na kraju ima po par upitnika uskličnika nemogu ni zamisliti kojom bi ti to intonacijom sve izrekao hahaha.. ;)
    ma po tome m ise čini da uvijek pišeš u afektu čim nešto pomisliš tokažeš, da ne analiziraš unaprjed nego samo sjedneš isve svoje misl ii frustracije istreseš na komp. samo bzvz primjetih.
    uglavnom neznam, ne smatram da si poremećen zbog toga jer ima pun kurac ljudi koj isu takvi, tj.većina ljudi na svijetu je takva tak oda je to tipično ljudski. al imorma priznati da ja nisam takva osoba i da mi je to malo ..neznam..sebično ili zlonamjerno.
    uglavnom mogu shvatiti da ti je lakše kada više ljudi dobije npr.lošu ocjenu jer ok onda nisi jedini u sranju, svima nam se uviejk lakše nositi s problemom kada ga djelim os nekim. i mogu shvatiti da te ljuti kad netko ne zasluženo dobije veću ocjenu, to neznači da si ti zloban već se tiu radi jednostavno o pravednosti. ali mi se definitivno ne sviđa da "osjetiš zadovoljstvo kad netko pati kao i ti"..nesmatram to poremećenim lai to m ije užasno niska kvaliteta jednog bića kao duše, kao osobe. i meni je bed ako netko tko recimo ima jednaku količinu znanaj, dobije veću ocjenu od mene, ali čisto jer mi je bed što ja nisam dobila vćeu ocjenu. ali m ije drgao što se ako ja već nisam, ta osoba uspjela izvući i bolje proći. daleko od toga da bi me činilo zadovoljnom da je ta osoba dobila lošiju ocjenu od mene.. sori ali to je moje mišljenje ko što si ti iskreno napisao svoje.
    što se tiče psihičkog stanja nadams e da ćeš se uskroo osjećati bolje, i da će te proći ta hiperaktivnost, iako to nemora nužno biti loša stvar!! ;) ahaha

    ajme!!kako ti je čudan kostur!! nemoj krivo shvatit nemislim sad tebi teb inego pričam općenito...baš weird!! :D
    NADAM SE D AJE SVE OK ;)
    UŽIVAJ i čujemo se pizdo jedna što se jedan dan javi i onda kad se trebamo nać ništa lolko :P

    avatar

    29.12.2006. (15:43)    -   -   -   -  

  • Ivana leo

    evo mene...ako se sječaš možda, imala sam blog kurcemucelo, al jebeš to sad, hehe. I'm back! e to za ovaj post, znam, ja se isto tako osječam...ja sam jedina iz cijelog razreda pala hrvatski! a 3 njih koji su još trebali past su ispravili zadnji dan...ma neznam...nisi luđak uglavnom. i za pjesmu od korna: ko šta sam na svom blogu napisala, počeo je pjevat ko pička zadnja (jonathan) rađe da odustanu od muzike nego da kvare svoj ugled tako...elektronikom si pokriva nedostatke koje ima u glasu. majkemi, žao mi ga je, i nemaju nikakve teme ni ništa. mogu samo prve albume slušat, ovo zadnje bljah!

    avatar

    29.12.2006. (17:04)    -   -   -   -  

  • [BuRn]

    ej ljubavi nisam te htjela tak jako poljubit u uho, mislim nije mi bila namjera da oglušiš, eo ja sad tu sjedim za kompom i osjećam se ko odvratno govno i živciram se što te ne mogu dobit jer ti je mobitel ugašen.... a nadam se stvarno da mi neš zamjerit... volim te puno, jako jako jako jaaaaaaaako PUNO!!!! pusa

    avatar

    02.01.2007. (00:11)    -   -   -   -  

  • astronaut

    eej! ma evo me..heh...a neda mi se pisati, nemam ništa pametno za reći. postala sam dosadna sama sebi. a ne znam šta da ti kažem...treba mi malo da se sredim... al tu sam negdje u blizini uvijek...;)

    avatar

    04.01.2007. (10:47)    -   -   -   -  

  • [BuRn]

    me love you very much!!!

    avatar

    06.01.2007. (19:14)    -   -   -   -  

  • [BuRn]

    me love you very much!!!

    avatar

    06.01.2007. (19:15)    -   -   -   -  

  • [BuRn]

    me love you very much!!!

    avatar

    06.01.2007. (19:15)    -   -   -   -  

  • [BuRn]

    me love you very much!!!

    avatar

    06.01.2007. (19:15)    -   -   -   -  

  • [BuRn]

    me love you very much!!!

    avatar

    06.01.2007. (19:15)    -   -   -   -  

  • [BuRn]

    me love you very much!!!

    avatar

    06.01.2007. (19:15)    -   -   -   -  

  • [BuRn]

    me love you very much!!!

    avatar

    06.01.2007. (19:15)    -   -   -   -  

  • [BuRn]

    me love you very much!!!

    avatar

    06.01.2007. (19:15)    -   -   -   -  

  • [BuRn]

    me love you very much!!!

    avatar

    06.01.2007. (19:15)    -   -   -   -  

  • [BuRn]

    me love you very much!!!

    avatar

    06.01.2007. (19:16)    -   -   -   -  

  • ...ANđEo s GreŠkoM...

    eeeeeeee najjjjsssssss bloogggg
    navratiii
    kisss

    avatar

    10.01.2007. (17:12)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...