Komentari

velikakaodijete.blog.hr

Dodaj komentar (12)

Marketing


  • Milica Šamšalović

    Sve se uvijek događa s razlogom...

    avatar

    20.12.2006. (08:34)    -   -   -   -  

  • Vladimir Ordanić

    Čuvat ću Vas i moliti s Vama.
    Poništit ću snagu Zlog Čarobnjaka.
    Neka Vam svjetla u Vašem gradu
    danas donesu Izgubljenu Nadu.
    Neka Vas anđeli treperavi bijeli
    zakrile čistom mirnoćom daha
    i nek Vas srce od zla odijeli.

    avatar

    20.12.2006. (08:46)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Ne mogu ti ništa zli čarobnjaci!
    Previše je dobra i svjetla u tvom srcu...
    Ne tuguj, molim te,
    i ja sam onda tužna, ipak, sigurna sam da će staze tvojega života biti obasjane srećom!

    avatar

    20.12.2006. (16:33)    -   -   -   -  

  • još sanjam

    i meni se to dogodilo ovih dana kad ideš otvorene duše ususret Božiću...jednostavno misliš, svi su takvi..nažalost nisu...i bez obzira što je u tvojoj duši dobro i svjetlo, rane te....i tim vrijednostima zavlada bol i tuga. Razumijem mila..... :)))***

    avatar

    21.12.2006. (08:44)    -   -   -   -  

  • posoljeni zrak

    Je li ovo tvoje razmišljanje ili razmišljanje nekog drugog ali su su osjećaji tvoji... Uh.... U ove je predblagdanske i blagdanske dane tako lako doći u situaciju i tiho jecati, osjećati se neshvaćen i tužan jer je netko postao nešto što nas boli...
    Ne znam jesam li shvatila, ali.... dotaklo me tvoje razmišljanje i ja sada ostavljam trag i sjećanje... Ne daj se.... Mi smo često kao vrijeme... Jučer hladno i sunčano, danas oblačno sa snijegom i kišom, sutra bura, pa jugo, pa... Sve je to potrebno u prirodi, ali kada se nama događa ne osjećamo se dobro....
    Ostavljam zagrljaj potpore... ako će ti pomoći jer i sama sam malo klimavo...
    Eto ti utjehe :))
    Blagoslovljen dan želim usprkos svemu.. Znaš ono o radosti... O spužvi... Potraži kod mene... I ja se toga često trebam prisjećati....

    avatar

    21.12.2006. (09:21)    -   -   -   -  

  • Vladimir Ordanić

    Odložit ću smijeh, sreću i trenutke radosne
    i pomoliti se za Vaše tuge.
    Odložit ću i sebe i umrijeti na tren
    a ako nekog treba jako udariti svijet,
    neka evo, udari mene.
    Vas neka mir k sebi povede.
    Neka Vas sreća prene.
    Ako mračne sile trebaju nekog dohvatiti.
    Evo im, imaju mene.

    avatar

    21.12.2006. (13:26)    -   -   -   -  

  • zarsipozvaomene

    neka te Bog blagoslovi i neka te čuva

    avatar

    21.12.2006. (14:07)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Samo topli pozdrav na kraju ovog umornoga dana i veliki osmijeh samo za tebe!

    avatar

    21.12.2006. (22:41)    -   -   -   -  

  • finding myself

    ah, sto da kazem vise, a da to vec rekao nisam... ovaj put inspiracije bas i nemam... stvarno ne znam, znas ono, kada te uhvate oni problemi i osjecaj taj... ne mogu pisati...

    avatar

    21.12.2006. (23:56)    -   -   -   -  

  • Milica Šamšalović

    Nema na čemu... Rado komentiram tvoje postove. Pusaaa...

    avatar

    22.12.2006. (08:13)    -   -   -   -  

  • finding myself

    drago mi je... ne treba pobjedivati...
    p.s. novi nastavak price, ako te zanima, dosao je..

    avatar

    22.12.2006. (10:07)    -   -   -   -  

  • Vladimir Ordanić

    Drago mi je da je sve dobro prošlo.
    Moja uloga u tome malena je.
    Samo bog i Anđeli čuvaju ljude.
    Tajna dobra meni je dana samo
    kao maleno zrnce.
    Zato me nemojte previše uzvisiti
    jer moja je duša skromna
    a sva uloga da Vas potaknem
    naći snage, hrabrosti i trpljenja
    da izdržite nedaće.

    avatar

    22.12.2006. (16:22)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...