Komentari

8abjelovar.blog.hr

Dodaj komentar (16)

Marketing


  • ..SaVrSeNo SLoZNi..8.c..

    ..eeej.. nejdemo u grad..bar neki od nas.. cure se ubijaju kod skole =)..hehe.. ak vam se da navratite.. iako..sumnjam da ce vam se dat..ajd ovak..posto sljedecu subotu sigurno idemo svi u grad.. (skola je gotova..weee..) onda cemo se negdje nac i proveselit..hehe.. moze??.. 8a i 8c =).. ajd.. pozzzz..

    avatar

    16.12.2006. (14:35)    -   -   -   -  

  • ~°°°:::...Đuka...:::°°°~

    ey.. ljudi moji.. ja bih vam pisala ali ja sam izgubila neđe onaj papirić sa korisničkim i lozinkom.. tako da... javite mi... ajde.. kiss.. :)

    avatar

    16.12.2006. (15:54)    -   -   -   -  

  • dark

    eeeeej...osmaši:D...zakon vam je blog,i pozadina,i slike...samo jedna...mamma mia...nikad više ne idem na hodnik:D...bar ako vidim kakav fotić u blizini:D...kiss & pozz

    avatar

    16.12.2006. (16:02)    -   -   -   -  

  • °°oO...BeNA...Oo°°

    majko mila na šta tu ličim...dobro ni na jedno fotki ne ispadnem dobro...nisam fotogenična...ljudi nemojte se uplišiti =) evo..budem i ja nekaj pisala...kasnije...i nedajte se...pozdrav...

    avatar

    16.12.2006. (16:28)    -   -   -   -  

  • truelove133

    baš vam je cool blog

    avatar

    16.12.2006. (16:40)    -   -   -   -  

  • truelove133

    i post je super

    avatar

    16.12.2006. (16:41)    -   -   -   -  

  • truelove133

    svratite još koji put

    avatar

    16.12.2006. (16:41)    -   -   -   -  

  • ..SaVrSeNo SLoZNi..8.c..

    ..eej..tina..a sta je to s tim susjedama??..te neke klinke.. pod tim nickom su i mene proganjale.. i mislim da pepsu..ajd nemoj se obazirat.. gle, ja sam to shvatila ovak.. svako ko anonimno pljuje po mene..dakle.. ANONIMNO..ljubomoran je na mene..zato..drz se toga i ignoriraj balavurdiju.. pusa..

    avatar

    16.12.2006. (16:58)    -   -   -   -  

  • **...::aNđEo S gReŠkOm::...**

    ej ljudi...fora fotkice...svratite imam novi post...
    pozz cijelom 8.a od IVONČICE !!!

    avatar

    16.12.2006. (17:55)    -   -   -   -  

  • °°oO...BeNA...Oo°°

    ey,htjela sam pisati post...ali sam budala izgubila papir s korisničkim..lozinku znam...budete mi javile..pozdrav!

    avatar

    16.12.2006. (18:38)    -   -   -   -  

  • DRVENI

    imam novi post

    avatar

    16.12.2006. (22:24)    -   -   -   -  

  • evil queen

    eeeeeeeeeeej pa i vi imate blog.....ajd neznam šta da vam pišem pa pozzzzz svima......posebno đuki......a dobro i jednom dečku iz vašeg razreda.....hm.....mljac.....puffffffa

    avatar

    17.12.2006. (19:42)    -   -   -   -  

  • ..SaVrSeNo SLoZNi..8.c..

    ejj.. dodji vidjet nase upravo stavljene slike na blog i komentirajte. pozzz.. Pepša

    avatar

    17.12.2006. (19:58)    -   -   -   -  

  • Two_girls

    alo.....ja sam iz 3 OŠ al' mi nemamo razredni blog...moram ljude nagovoriti:)......i tak......

    avatar

    17.12.2006. (20:49)    -   -   -   -  

  • 7.a raz

    ej...8.a...evo,samo da znate za razredni blog 7.a(vjerujte,nije zbog vas,već se to duže vrijeme planira:)...kiss & pozz od Dark...

    avatar

    17.12.2006. (21:31)    -   -   -   -  

  • Tina...(8.a,Toplesekeblog.blog.hr)...

    EJ....ljudi..pozz nasoj dragoj susjedi..ako ima sta protiv tine i jos koje cure nek nam to kaze u facu,jer jebes sve te price i prijetnje ako nemas muda to reci u facu..da imalo poznas nas(cure iz 8.a) sad to nebi govorila..jer u zivotu nitko od nas nije nikad mrzio..tina je super cura i jos bolja frendica..ucinila bi sve za svoje prijatelje i za one do kojih joj je stalo...vjeruj mi i meni je pomogla mnogo puta,poznam ju predobro i druzim se s njom od 3. razreda,dakle od kad se znamo,tako da znam da nikog nije mrzila u ZIVOTU..ti si ocito jedna klinka koja samo zeli ispasti frajerica pred svojim vrticem i dobiti barem malo nase paznje...daj curo OLADI...POZZZ OD NAPUSENE ROCKERICE....cmoxa...

    avatar

    18.12.2006. (13:53)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...