Komentari

velikakaodijete.blog.hr

Dodaj komentar (15)

Marketing


  • Vitae...

    kada se i ja umirim u svojim mislima, tada pomislim na tebe i na sve što tako velikodušno dijeliš !
    Topli ti pozdrav šaljem od srca

    avatar

    15.12.2006. (14:52)    -   -   -   -  

  • Vladimir Ordanić

    Uh! Znate li s kojim olakšanjem sada dolazim ovamo.
    Prošli smo našu najcrnju hrid. Divim Vam se kako ste
    lijepo sve shvatili. I još je nešto lijepo zapaziti!
    K Vama sve više dolaze moji najdraži blogo-prijatelji!
    Kao da ste u najmanju ruku mlada profesorica književnosti!
    Osmijeh!

    avatar

    15.12.2006. (16:17)    -   -   -   -  

  • finding myself

    odlično... jako lijepa priča... za razmišljanje... p.s. onaj nastavak priče koji jedva čekaš :D je stigao... :)

    avatar

    15.12.2006. (19:08)    -   -   -   -  

  • Brunhilda

    jako lijepo...baš životno...
    lijepi pozdrav ostavljam

    avatar

    15.12.2006. (21:14)    -   -   -   -  

  • anabonni

    Pozdrav...evo došla malo medju tvoje riječi...Toplo...

    avatar

    15.12.2006. (22:03)    -   -   -   -  

  • posoljeni zrak

    Zanimljiv je taj razgovor :))
    Dobra ti noć, draga....

    avatar

    15.12.2006. (22:17)    -   -   -   -  

  • Vladimir Ordanić

    Evo, još ću Vas jednom pozdraviti.
    Ne znam što još napisati, dodati, prešutjeti.
    Tako je lako pokvariti trenutak, a ja u Vašoj
    duši vidim komešanja i dubine i nijanse
    i potopljene lađe. Tu su i odbačene igračke,
    gladno pročitane knjige, jedno lijepo
    prijateljstvo s nekom obrazovanom osobom
    koje je na Vas ostavilo snažan trag.
    Vidim hrabrosti, neustrašivosti
    lelujavosti, baš kako i treba imati
    jedno velebno dušino more.
    Mladi ste pa se ne znate cjenkati
    ulozima vlastitosti. Snažni ste, pa se
    ne bojite da će Vas neznanstva i tajanstva
    možda nehotice izraniti. Vrijedni ste,
    pa se ne bojite da nećete imati što
    ponuditi u lijepoj mislenoj razmjeni.
    Vama sada piše čovjek koji jako, jako
    nekog voli. Ja samim tim volim i cijeli
    svijet, puno i nekritično. Radosniji sam.
    Ushićeniji. Neshvatljiviji. Upozorite me
    ako ponekad pretjeram u tome.
    Želim Vam lijepu noć.
    Ja se tako veselim ponoći!

    avatar

    15.12.2006. (22:28)    -   -   -   -  

  • još sanjam

    čitala sam tu priču i sviđa mi se....to sam i čula na jednom molitvenom susretu kada su nam pokušali objasniti vjeru u život, nakon smrti.....
    tebi zagrljaj i pusa :)*

    avatar

    16.12.2006. (10:42)    -   -   -   -  

  • Melodius

    Nemam što dodati... blizanci su sve rekli :)

    avatar

    16.12.2006. (11:20)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Oh varaš se draga, mi se poznajemo, kako- ne znam , ali sam sigurna i ne mogu ti opisati koliko mi znači što smo se našli u ovim neomeđenim prostranstvima!

    avatar

    16.12.2006. (12:28)    -   -   -   -  

  • Milica Šamšalović

    Jako simpatičan i lijep post...

    avatar

    16.12.2006. (15:53)    -   -   -   -  

  • Vladimir Ordanić

    Komentar u sjeni gorskog sumraka.
    Kao šetnja. Ja volim usporiti korak
    i slušati kako daljina ulazi u moja pluća,
    kako se misli bratime s dalekim čupercima
    obzora i kako lice nježno prima
    svu sadašnjost mrzla trenutka.
    Razgovaram u sebi sa sobom
    a to je isto kao i da pričam Vama.
    Ljudi su valovi jednog te istog mora,
    tako slično satkani, tako bliski i suglasni,
    a opet tako daleki i različni.
    Kamo vodi ova cesta? Tako jednostavno
    pitanje, a zapravo nema odgovora.
    K Vama ne vodi, jer Vaše su ceste
    ondje gdje nebeski kočijaš slamu
    nastire zvijezdama. Ne vodi ni u
    podzemlja, jer sjene ne puštaju k sebi
    onoga s mirisom plavetnila.
    Ići ću ovako neko vrijeme, kako već
    biva u šetnjama, pa ću se polako vratiti.
    Ista će biti mjesta za moja stopala,
    ali će smjerovi i dašci vjetra učiniti
    da to više ne bude ista staza,
    ni onaj isti ja.
    Možda tek Glasnik Bijelih Tišina.

    avatar

    16.12.2006. (20:57)    -   -   -   -  

  • Bocaccio

    ponekad čovjek treba naći vremena kako bi našao mir i spokoj

    avatar

    16.12.2006. (23:47)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Sretna sam da smo se prepoznale!
    Volim kad svrneš na moj blog i ostaviš topli trag od riječi!
    Posebna si, znaš!

    avatar

    17.12.2006. (00:45)    -   -   -   -  

  • E.T.go home...

    tako lijepo! tako istinito! ide ti ovo ovdje vrrrrlo dobro! zaista.

    avatar

    31.12.2006. (20:19)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...