Komentari

velikakaodijete.blog.hr

Dodaj komentar (15)

Marketing


  • Vladimir Ordanić

    U Vama raste neobična čežnja
    da u sebi odsanjate misli velike
    i snove u ljude puštate
    i sjene zabrinute
    na svjetla vodite.
    Postadoste nježna
    Svećenica Duše,
    bez suza i kaleža,
    bez čuda i zavjeta,
    Vi vjerujete u Ljude.

    avatar

    28.11.2006. (07:14)    -   -   -   -  

  • još sanjam

    bravo!!!
    ovaj tekst vraća vjeru u ljude... :)*

    avatar

    28.11.2006. (08:51)    -   -   -   -  

  • Melodius

    Blenio sam u ovaj post.

    Vjerojatno smo se sreli u onim noćima, ali to neka ostane među nama :)

    Neka ste Mlada Duša, ali ne mogu drugačije nego obraćati se s poštovanjem, Vama što cijenite letećeg književnika, njegov cvijet i njegov asteroid, Vama što znate s čim se jedino može gledati na Svijet, Vama što letite nad Morem plavim, Vama velikoj kao dijete.

    Želim biti Vaš prijatelj i dopustite mi da Vas povedem u morsku fantaziju.

    avatar

    28.11.2006. (10:08)    -   -   -   -  

  • Brunhilda

    ovo totalno ima smisla!!!!!!
    i zbilja je poticajno
    lijepi pozdrav

    avatar

    28.11.2006. (10:19)    -   -   -   -  

  • Scarlett_l

    Sjajan tekst!! A, još bolja knjiga iz koje si ga izvadila...obožavam je! Sve dijelove! (BIla sam u posjet našoj dragoj profi...kako me obradovala...a, mislim da je jedno 10 puta rekla kako je život lijep! Ja nju obožavam!!!) Govorim i ja tebi sada kako je život lijep...i koliko god je nekad teško sve to prolazi...uvijek dolazi sunce iza oblaka...uvijek...zapamti to...i rasti...rasti, rasti...obogaćuj svoj duh!) Velika pusa!!

    avatar

    28.11.2006. (10:59)    -   -   -   -  

  • Milica Šamšalović

    "Ako, kojim slučajem, poželite sačuvati uspomenu na mene, učinite dobro djelo ili uputite dobre riječi osobi koja vas treba. Učinite li sve što sam tražio, živjet ću zauvijek."

    Predivne želje... Predivan način na koji želi da ga se pamte...

    avatar

    28.11.2006. (15:17)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Kakvom li samo sebičnošću vrišti moj posljednji post kada pročitam ovaj Vaš!
    Lijepu ste nam lekciju svima očitali i postavili prave ljudske vrijednosti na ona mjesta na koja ona doista i pripadaju!
    Topli pozdrav!

    avatar

    28.11.2006. (18:44)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Mudre riječi, draga moja :))) Pus aza laku noć... :)))

    avatar

    28.11.2006. (21:26)    -   -   -   -  

  • posoljeni zrak

    Svidjelo mi se... jako zanimljivo i misaono..
    Dobra ti noć, draga :))
    .... sve moje dajte drugima da bi živjeli, a zakopajte samo pogreške...

    avatar

    28.11.2006. (21:43)    -   -   -   -  

  • Milica Šamšalović

    Ugodnu večer želim ti... i ugodne i mirne snove...

    avatar

    30.11.2006. (22:30)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    nedostajala si mi u ove gluhe dane....svilenu i toplu noć ti želim!

    avatar

    30.11.2006. (23:12)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Pusa za veliko dijete i laku noć želim :)))))))

    avatar

    30.11.2006. (23:33)    -   -   -   -  

  • Melodius

    Iz vrlo jednostavnih razloga zbog kojih se tako dobro razumijemo, ja već jesam Vaš prijatelj i želim da me tako zovete :)

    avatar

    01.12.2006. (01:18)    -   -   -   -  

  • posoljeni zrak

    Ostavljam pozdrav... Već sam nekoliko puta pročitala ovaj post i sve mi se više sviđa...
    Ugodan ti vikend :))

    avatar

    01.12.2006. (13:41)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Samo mali topli pozdrav i čaroban vikend...

    avatar

    01.12.2006. (22:22)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...