Komentari

hororfilmovi.blog.hr

Dodaj komentar (34)

Marketing


  • dark metalka

    jesi ti gledala taj hororac?jel dobar?
    htjela sam ga posudit ali sam se predomislila jer uvijek posudim neko sranje.

    avatar

    25.11.2006. (12:17)    -   -   -   -  

  • Beatiful Death

    trailer izgleda super...mogla bi to i pogledat...
    pozz

    avatar

    25.11.2006. (12:23)    -   -   -   -  

  • °°hela°°

    cini mi se zanimljivo..pogledat cu jednom prilikom..
    pozdrav :)

    avatar

    25.11.2006. (12:24)    -   -   -   -  

  • LetShana

    ooo..ne znam kako prije nisam otkrila ovaj blog...od sada ću te definitivno posjećivati, mada sam skoro sve filmove već gledala...ali naći ću nešto zanimljivo...
    pregledala sam sve...međutim nisam uspjela naći, a zaista mislim da je vrijedan spomena; film Čopor iliti Dogs...to je jedan jako stari film koji sam gledala još kao klinka,o psima lutalicama koji kolju sve pred sobom. Filmić je za ovo vrijeme možda bedast, ali za vrijeme jugoslavije, krajem 80-tih kada se prikazao na TV-u u noćnom terminu uzburkao je mnoge vode....i time postao kultni film za moju generaciju. Ciaos!

    avatar

    25.11.2006. (12:45)    -   -   -   -  

  • ...:G4DUR4:...

    ovaj film sam gledala,prejebeno...nego,zas nisi mjuzu stavio?no dobro,imam novi postek pa svrati..kiZzZa

    avatar

    25.11.2006. (15:15)    -   -   -   -  

  • dark girl from bj

    ej...film se čini jako dobar...no,u kinima je tek pri kraju 12. i početkom 1.mjeseca...kiss & pozz

    avatar

    25.11.2006. (16:14)    -   -   -   -  

  • BBB Burger :: Buraz(tampon-boy)

    to sam gledo

    avatar

    25.11.2006. (17:57)    -   -   -   -  

  • cura

    Super....hvala na komentaru!
    Htjela bih te pitat jel znaš kak mogu nabavit halloween 1.dio iz 80-tih....ja taj dio obožavam al ne znam kak ga mogu nabavit...nema ga nigdje za kupit!

    P.S.Kako mogu skinut epizode Prison Breaka:)????

    Pusa:)

    avatar

    25.11.2006. (18:21)    -   -   -   -  

  • ceh

    hmm sta rec ako ocjenis misery sa 5 a silent hill 4 ocito se nimalo neslazem sobzirom dabi savjetovo svakom da nepogleda misery jer je glup naivan i kopija a S H je nesto savim orginalno sto si mogla prije samo igrat ako imas playstation al ipak je to stavr ukusa sretno s rcenzijama al bi tyrebala stavit ono ko ipak je ovo moje misljenje i da ljudi nebi trebali uzimat zdravo za gotovo sretno

    avatar

    25.11.2006. (18:26)    -   -   -   -  

  • ceh

    usput me zanim sta mislis o tekasakom masakru motorniom pilom i o starom prastarom osveta radioaktivnog reportera

    avatar

    25.11.2006. (18:28)    -   -   -   -  

  • Rakija

    Samo javljam da je novo poglavlje Harisa Poppersa objavljeno.

    Hvala na posjeti i ako imaš vremena, pogledaj trilogiju Gospodara Bureka (Prvi dio je u arhivi.)

    avatar

    25.11.2006. (20:14)    -   -   -   -  

  • ea

    HY...JA(EA) I IVA DRVENI IMAMO ZAJEDNIČKI BLOG...POSJETI NAS ...BOK

    avatar

    25.11.2006. (20:16)    -   -   -   -  

  • Strider-Filmomanija

    hmmm nisam gledo taj film ali prema tvojem postu mi se cini dobar.E pito bi te dal je dobar horor The Night Flier.

    avatar

    26.11.2006. (00:09)    -   -   -   -  

  • ea

    E DA LINK http://eaivabj.blog.hr

    avatar

    26.11.2006. (11:10)    -   -   -   -  

  • All.apologies

    film mi se čini fora,aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sutra opet glupa škola
    i jebiga sutra imam o dva sata glupe astre..........
    posjeti me imam dva nova posta

    avatar

    26.11.2006. (11:24)    -   -   -   -  

  • plava nogometašica

    ej!
    taj je film sad baš kod nas u kinu!
    moraću ga otić pogledat!
    pozzz!!!!!!! :O)

    avatar

    26.11.2006. (12:42)    -   -   -   -  

  • †Night Angel†666†

    eej,super blog... pogotovo ova fotka s chuckyem..haha..gledala sam taj film...jebeno je super:) svrati do mene! kiss

    avatar

    26.11.2006. (19:07)    -   -   -   -  

  • m4st4

    Drago mi je JAKO što si dao Silent Hillu ocjenu vrlo dobar jerbo je stvarno takav(dobro, ja bi mu dao tri i po...Al' to sam samo ja...). Inače, gledao sam ga još davnih dana na šugavom Divx-u, pa malo boljem pa DVD ripu al' je dobra stvar što ima sve one prekrasne melodije iz igre(igrao si?) i što ima dosta dobar kraj a i glumica nije za baciti(Radha...Eh...; )
    Trebao si ga malo više opisati, ali opet, kome se da? JA nekada samo stavim sliku i komentar...Samo tako nastavi stavljati kvalitetu i biće dobro...

    STAVIO SAM NOVU EPIZODU MISTER STREJNDŽA...OVAJ PUTA JE EPSKIH RAZMJERA(ali da se ne hvalim...epski ovdje označava količinu teksta ; )

    POZDRAV I ČUJEMO SE!!!

    avatar

    27.11.2006. (07:47)    -   -   -   -  

  • m4st4

    Ajd sad reci iskreno da je Shining ako ne najbolji horror triler, onda barem u TOP 5?

    Priznaj...Ili umri...(virtualno, naravno : )

    avatar

    27.11.2006. (15:58)    -   -   -   -  

  • Rakija

    Samo da javim da je novi opglavlje Harisa poppersa objavljeno.

    avatar

    27.11.2006. (19:29)    -   -   -   -  

  • Rakija

    Evo, samo javljam da je novo poglavlje Harisa Poppersa objavljeno.

    avatar

    30.11.2006. (18:52)    -   -   -   -  

  • Phineas McClintock

    Što se tiče naziva.... ne bih znala. Probaj prijaviti tutoru taj blog pa ako ga on može obrisati, tj.osloboditi naziv!!! Ili počni pisati blog pod nazivom Fox River State ili tako nešto, uzmi ime nekog mjesta na kojem su bili, zatvor ili Utah. Smisli nešto zanimljivo. Evo ja sam napisala novi post i ovaj sam put odlučila ne samo bezveze objaviti ono što sam prevela nego i ubaciti komentar na početku. Nadam se da će ovoga puta zadovoljiti tvoje kriterije jednog kvalitetnog posta!!! :-) btw. odakle si ti?? pozdrav

    avatar

    30.11.2006. (18:56)    -   -   -   -  

  • stočar dinko

    imam novi post nakon dugo vremena

    avatar

    01.12.2006. (09:05)    -   -   -   -  

  • NoName

    ODLICAN FILM! Imam novi post, pa svrati.. Dugo te nije bilo... PozdraF!!!

    avatar

    02.12.2006. (09:46)    -   -   -   -  

  • someone person

    GLEDALA SAM TAJ HOROR. U KINU. ODLIČAN JE. BAŠ NISAM SKUŽILA KRAJ. MISLIM ONO ZBOFG VREMENA U KOJEM ŽIVE.

    avatar

    02.12.2006. (19:56)    -   -   -   -  

učitavam...