Komentari

kuracpickasisadariokebap.blog.hr

Dodaj komentar (28)

Marketing


  • Heco

    ja mislim da oni lazu,jer kaj ce dusama lova...ko zna dal gore uopce ima ducana i koje su cijene,a tek pdv......i kaj ak su u paklu njima je sigurno zabranjeno da kupuju ljepe stvarcice pa zato pate....i brijem da u raju se nemre kupit alkohol pa im ni netrebaju pare....zakljucak:ja mislim da da......i nije ljepo lagat...mozda ofo dobis 2 puta jer mi nije htjel poslat...ah ta moderna tehnika nis ne kuzim...mozda sam staromodan al to sam ti htjel isklesat u kamenu i poslat al mi je golub kamenonosa na bolovanju.....naime zadnje moje pismo bilo je malo opsirno...hehehehe

    avatar

    26.11.2006. (12:39)    -   -   -   -  

  • Heco

    ja mislim da oni lazu,jer kaj ce dusama lova...ko zna dal gore uopce ima ducana i koje su cijene,a tek pdv......i kaj ak su u paklu njima je sigurno zabranjeno da kupuju ljepe stvarcice pa zato pate....i brijem da u raju se nemre kupit alkohol pa im ni netrebaju pare....zakljucak:ja mislim da da......i nije ljepo lagat...mozda ofo dobis 2 puta jer mi nije htjel poslat...ah ta moderna tehnika nis ne kuzim...mozda sam staromodan al to sam ti htjel isklesat u kamenu i poslat al mi je golub kamenonosa na bolovanju.....naime zadnje moje pismo bilo je malo opsirno...hehehehe

    avatar

    26.11.2006. (12:41)    -   -   -   -  

  • ...hoti...

    lol! oke...
    bolest...
    nadam se da se neznamo... xD

    pozdrav...

    avatar

    26.11.2006. (13:32)    -   -   -   -  

  • Kuutamo

    AAAAAHHHHOOOOJ! Dugo se nisam javljala bolesnikuše moje! lol
    sam nastavite i dalje tak! kiZZ

    avatar

    26.11.2006. (14:39)    -   -   -   -  

  • fuka

    haha... napokon vas nadoh:) muahahaha!!!

    avatar

    27.11.2006. (07:15)    -   -   -   -  

  • -Watashiiii!!!111!1-

    Dobro je dok jos nemamo one TV propovjednike tipa "bog zeli sakupiti $25000 do 16:32 popodne!! Nazovite odmah!!!1" :P

    avatar

    28.11.2006. (15:08)    -   -   -   -  

  • ...hoti...

    bwahahaha... debilu...

    avatar

    28.11.2006. (21:13)    -   -   -   -  

  • Dora :)))

    hahahaha....vi ste bolesne i za to vas jolim!btw nije primjereno ne doći u školu jer vam se ne da,pretpostavljam!very bad..kissa!:)))))

    avatar

    30.11.2006. (19:06)    -   -   -   -  

  • ~matea~

    đizs..
    kak ja mrzim crkve(inače ljepe građevine al ne mislim na to)
    to zapravo nea nikakve fucking veze s vjerom..
    vjera je vjera a crkva je crkva..
    mda..

    i ša koji kurac vrijeđaš hoti!!!!!!!!!!!

    avatar

    30.11.2006. (20:33)    -   -   -   -  

  • ~matea~

    "valie to tako iz fore......EEE kaj si i ti neka depresivna???????? (01.12.2006. u 15:07)"
    ma...kako kad...
    na blogu ispadam strrrrrrrrrrrrašno depresivna...
    bat beliv mi...nisam..
    aj čus

    avatar

    01.12.2006. (17:45)    -   -   -   -  

  • ~matea~

    na blogu izbacujem
    sve negativne emocije pa tak izgleda..

    avatar

    01.12.2006. (17:49)    -   -   -   -  

  • Kuutamo

    hej bolesnice!
    javite mi se koj put kiss
    P.S.Kad će novi post?

    avatar

    03.12.2006. (15:03)    -   -   -   -  

  • AnA d´bAnAnA :D

    hihi..bolesnoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo...
    e,btw.odo ja tebe u linkiće smjestit... =) kak si inače?
    pozzzzzzzzzzzzzz... =)

    ...xD

    avatar

    04.12.2006. (16:10)    -   -   -   -  

  • AnA d´bAnAnA :D

    ..kako maštovit komentar,nema šta...XD

    avatar

    04.12.2006. (16:10)    -   -   -   -  

  • AnA d´bAnAnA :D

    eeeeee...nema beda =)...ispravila? toooo....da,ići ću van ovaj vikend..možda ću sutra ić kod dečka...ali,ako neću,onda ću u zvuk oko....nekih...19.30...oćeš ti sutra ić? kad? =)...nismo se već duuugo vidle...=))) pusaaa =))....

    avatar

    07.12.2006. (12:51)    -   -   -   -  

  • AnA d´bAnAnA :D

    zaš bi ti bila među 3 najproblematičnije cure u razredu? =(...ja večeras idem kod fiće doma,idemo gledat neki film ,tako da ne vjerujem da ću na ribnjak...=(...e....a oćeš ić u nedjelju? =)...pusaaa =))))

    avatar

    09.12.2006. (11:57)    -   -   -   -  

  • Kuutamo

    jebote dođi comentat moj post i napiši nov post

    avatar

    09.12.2006. (15:00)    -   -   -   -  

  • Nabrekli

    A kad bi ja htio da meni nešto udjele morali bi stavit ZA DUŠE U PAKLU... jer trenutno nemogu bolje opisat svoje "duševno" stanje.

    avatar

    12.12.2006. (23:12)    -   -   -   -  

  • AnA d´bAnAnA :D

    weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..... .....
    =)
    kak si?
    imam nov post =)
    pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    avatar

    31.12.2006. (20:38)    -   -   -   -  

  • leteći medvjedić

    ok,ovo za siromahe kužim, duše u čistilištu - možda time plačaju mise za njih, pa im je to korisno,al ipak mi nije baš jasno zaš bi za to skupljali možda si skupljaju lovu za novi auto lol, al ovo za PODMLADAK?! koj kurac?! taj dio fakat nemogu povezat ni sa čim!

    avatar

    03.01.2007. (18:30)    -   -   -   -  

  • leteći medvjedić

    ...pozz...

    avatar

    03.01.2007. (18:30)    -   -   -   -  

  • admina

    evo moj prijedlog učinila bi nam svima uslugukad bi izbrisala blog
    unaprijed zahvaljujem na razumjevanju i nadam se da će te kupiti život u kineskom dućanu imate popust kupite život i dobijete gratis rame.

    avatar

    10.02.2007. (22:35)    -   -   -   -  

  • petra

    admina vidim da si se raspitao/la di se može kupit život..zanimljivo..sigurno se jako dobro zabavljaš kad nam ostavljaš komentar a vidiš da je zadnji post u 11mj napisan...tolko o tome..

    avatar

    17.02.2007. (11:39)    -   -   -   -  

  • iniquite salope

    haha...dobro su se sjtili da trostruko pokradu sve..ajme..gluposti su ovo več...za dušu...jao...ma uglavnom...
    aj uživaj..
    pozdrav

    avatar

    11.03.2007. (17:36)    -   -   -   -  

  • Supergay

    E sok

    avatar

    29.03.2007. (20:33)    -   -   -   -  

učitavam...