Komentari

undesirable.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • [BuRn]

    ej ljubavi, vjeruj mi da se i ja tako osjećam, ali najviše odbačeno, iznevjereno i glupo.... neki određeni događaji su mi još samo više potvrdili da si ti jedini kome mogu vjerovati, na koga se mogu osloniti, MA TI SI MI SVE! volim te...

    avatar

    24.11.2006. (14:21)    -   -   -   -  

  • ona koja spava

    a bed...zelim da se osjecas kao deveta rijec,zaista bih voljela...ako zelis popricati,znas da sam tu za tebe! slobodno si prepisi pjesmu,drago mi je sto ti se toliko svida...
    big hug!!!

    avatar

    24.11.2006. (15:44)    -   -   -   -  

  • *Riječka pička*

    baš si tocno opisao kako se i ja trenutno osjećam...:(...ae

    avatar

    24.11.2006. (17:47)    -   -   -   -  

  • ¤ Judy ¤

    HEJ HEJ fajnali ja mogu komentirat ou jes jes...hm, ja sam se tako jučer osjećala...bilo je uzasno...al sad je sve iza mene...hmm,,i nije baš, ali vrijeme liječi sve rane bla bla...uglavnom, oću reć da će doć dan kad ces se osjećat sretno i ispunjeno jes jes :)

    avatar

    25.11.2006. (10:23)    -   -   -   -  

  • [BuRn]

    .

    avatar

    26.11.2006. (17:10)    -   -   -   -  

  • [BuRn]

    ej eo svratila da ti ostavim pusu! ČIKOOOO, MOLIM!

    avatar

    07.12.2006. (17:58)    -   -   -   -  

  • ona koja spava

    uuu fancy dizajn,niceee! nadam se da se osjecas bolje!
    evo ti jedan citat:
    Vrijeme liječi bolove i rasprave jer se mi mijenjamo. Ni onaj tko je uvrijedio, ni uvrijeđeni nisu više oni isti.
    ~Blaise Pascal

    avatar

    07.12.2006. (23:39)    -   -   -   -  

  • twiggy ramirez

    da samo kažem da mi je podloga predivna ali zaista preprepredivna!!!
    ja ti krenula se javit i ispričat na nejavljanju ireći kako je objašnjenj u mom postu kad ono i ti u govnima..ojojoj.
    žao mi je zbog svih tih svojih emocija...mislim da jedino za ovo "prazno" baš i nemožeš tako reći jer zaista imaš kraj sebe osobu koju voliš i s tim u životu nikako ne možeš biti prazan..a ovo ostalo što drugo reći nego razumijem te...
    moje stanje je isto u klincu samo na drugi način..nema bijesa ljutnje i tih frustriranih emocija već više onih melankoličnih..nisam shvatila ovo "nedotaknuto" ...
    ma opet glumiš zvijezdu nedodirljivu ahahab :)) šalim se ofkors.. žao mi je, pretpostavljam da se nešto konkretnije lošije od klasične jadne svakodnevice dogodilo. Držim fige poboljšanju :)

    avatar

    14.12.2006. (16:04)    -   -   -   -  

  • twiggy ramirez

    HVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
    Stvarno! puno hvaala! i za pohvale i za kritike, ali najviše za to što si stvarno svaku sliku secirao na ono što ti se sviđa, ne sviđa, kontraste, energiju, sve.. nemoj se ispričavati za komentr kad si tako genijalno sve to proanalizirao!!! drago mi je da je netko tako svaku fotku uzeo i proučio..i iznjeo svoje dojmove emocija koje izlaze iz te slike bile one mržnja, napast, melankolija, tuga.. super si potrefio!! muchos gracias ;)
    kad ćeš ti one svoje objaviti, što ti ih uradih? objavi ih...mislim ako to još uvijek želiš! jer ću ja uskoro objavljivati i portrete drugih osoba koje sam radila, a ne želim ja objavit tvoje fotke prije tebe.. ojojoj. očekuje uskoro novi post..vedriji!!! ;)
    uživaj

    avatar

    19.12.2006. (16:49)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...