Komentari

velikakaodijete.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • Brunhilda

    Sva sam se naježila!!!
    Divno je i tužno!

    avatar

    23.11.2006. (13:25)    -   -   -   -  

  • Scarlett_l

    tužno...sjećam se i ja tih dana!! kako je brzo proletjela godina...sjećam se...svi smo nestrpljivo očekivali vijesti o toj mladoj duši... i onda se još jedan život ugasio...bilo je užasno! toliko se toga dogodilo te prošle godine...previše... ali, život ide dalje! molitve, vjera...vjera da je sada s anđelima...uspomene ostaju...premda nisam bila bliska s tom osobom...ajme.
    (jedan veliki pozdrav!! sjedima u prijateljičinoj sobi...nadam se skorom popravku kompa...) Pusa!

    avatar

    23.11.2006. (19:33)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Ljudi su uvijek posebno žalosni kad jedna tako mlada duša ode u vječnost. Lijepo je što ga pratite mislima i molitvama, vjerujem da one dopiru do njega... Pozdrav! :)))

    avatar

    23.11.2006. (21:53)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Svaki odlazak je težak, ne znam za koga više, za one koji ostaju ili one što odlaze! Lijepo je da ih se sjećamo;
    Topli pozdrav

    avatar

    24.11.2006. (00:33)    -   -   -   -  

  • Vladimir Ordanić

    Ja uvijek zastanem i zaboravim kakvo je Istinskoj Tuzi ime
    i ne znam govoriti kad dospijem ispred treperave svijeće
    i tražim nešto po džepovima duše, neki malen, zaboravljen
    molitvenik za dječake, pa pustim suzu kriomice
    pa provaliju tmina zaobiđem,
    pa se nađem pust i obeznanjen.

    avatar

    24.11.2006. (06:43)    -   -   -   -  

  • Milica Šamšalović

    Dok god se sjećaš njegova lica, on je s tobom. Dok god osjećaš njegov glas u sebi, njegove osmijehe, njegove dodire, on je s tobom. Predivan zapis, draga...

    avatar

    24.11.2006. (10:04)    -   -   -   -  

  • -riječi tišine

    voljeni nikad ne umiru...

    avatar

    24.11.2006. (12:24)    -   -   -   -  

  • posoljeni zrak

    I ja sam ovih dana u jednoj godišnjici... Kao da čitaš moje osjećaje samo što je moj vremenski odmak veći....
    Ugodan ti nastavak vikenda...
    Kako ono treba reći? :)))
    Veliko moje :)))

    avatar

    25.11.2006. (18:08)    -   -   -   -  

  • rokerica

    užasno je i sjetiti se toga.........sjećam se kako je cijeli moj razred zagrljeno plakao u svlačionici od tjelesnog cijeli sat.........bili su mi potpora koja nikada neće ispuniti onu prazninu u Njegovoj obitelji.......ZAŠTO?????????

    avatar

    11.12.2006. (19:43)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...