Komentari

velikakaodijete.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • aquaria

    Svijet je uvijek svijet, a mi jesmo njegov dio, ali i nismo... Nije lako naći prave riječi za ovo. Dobra tema, galebice :))) Pozdrav veliki i laku noć želim :)))

    avatar

    21.11.2006. (22:09)    -   -   -   -  

  • posoljeni zrak

    Ma, mnoge stvari ne shvaćam, ali znam da mi je zbog nekih ljudi drago živjeti :)) Jako mi se svidjela i ona pjesma Ratka Zvrka... Morat ću je spremiti, ali drugom prilikom, nadam se da neću zaboraviti...
    Dobra ti noć, moja velika :))

    avatar

    21.11.2006. (22:21)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Kao što i Cesarić reče, bez naše kapljice teško da bi slap bio tako lijepo satkan... a Vaš je blog baš satkan od predivnih niti duše i jako mi se sviđa, rado ću ponekad navratiti,naravno, ako mi dozvolite!

    avatar

    21.11.2006. (22:39)    -   -   -   -  

  • HOMOSEXUAL FEMALE

    Istina, svatko od nas je poseban, mozda predstavljamo maleni dio ovog svijeta- ali tu smo da mu svjedocimo... i nije li bolje ne razmisljati o tome nego truditi se ostaviti pozitivan trag.

    avatar

    21.11.2006. (22:43)    -   -   -   -  

  • :: Vječna Putnica ::

    utjeha nam jedino preostaje...

    avatar

    22.11.2006. (00:07)    -   -   -   -  

  • Vladimir Ordanić

    Želim Vam lijepo jutro u danu šutljivih kolona kraj drvoreda,
    u danu najsitnije kiše i nevidljivih suza.

    avatar

    22.11.2006. (07:13)    -   -   -   -  

  • još sanjam

    ne, ne tješiš se...svi smo mi posebni. I svijet ne bi bio isti da nema tebe, mene..njih.... lijep pozdrav : )))

    avatar

    22.11.2006. (07:15)    -   -   -   -  

  • Brunhilda

    svijet je svijet, s nama i bez nas, i svatko je poseban...
    ugodan dan ti dan želim :)

    avatar

    22.11.2006. (11:36)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...