Komentari

urbanarijec.blog.hr

Dodaj komentar (23)

Marketing


  • armin

    evo me;)) sad sam pročitao radočajeve pjesme. izvrsne su. mislim da ću i ja ako jednom počnem pisati poeziju, pisati slično. naprosto mi je blizak takav izričaj, a i građevina;))

    avatar

    27.11.2006. (20:55)    -   -   -   -  

  • armin

    i ne znam zašto, ove pjesme dolje, panonskog satana, podsjetile su me na, početku, jesenjina, potom na ss kranjčevića. ali to valjda dobra poezija čini, evocira na sve latentno što ne napisah..

    avatar

    27.11.2006. (21:00)    -   -   -   -  

  • The Satan of Panonia

    Kul kul

    avatar

    28.11.2006. (00:40)    -   -   -   -  

  • The Satan of Panonia

    -.-' Armin neželim komentirat tvoj komentar...!!! -.-

    avatar

    28.11.2006. (00:42)    -   -   -   -  

  • The Satan of Panonia

    Taj 2.

    avatar

    28.11.2006. (00:43)    -   -   -   -  

  • armin

    dragi satane, ne zamjeri, nisam mislio ništa loše, dapače. kranjčevića sam oduvijek volio on je uostalom jedan od najvećih hrvatskih pjesnika, a jesenjin jedan od najvećih svjetskih. eto, podsjetio si me na njih, ali to nije bilo zbog neautentičnosti tvojih stihova. to je bilo zbog atmosfere koju si unio u pjesme. dok sam ih čitao , sjećao sam se, mnogočega, škole, djetinjstva, nekih događaja. ja nisam književni kritik i poezija mi je gotovo nepoznata, osim što sam imao dobre profesore u srednjoj školi, možda je i to razlog, što sam ih tako komentirao. ali u svakom slučaju, svidjeli su mi se tvoji stihove, a opravdavam se jer ne volim biti neshvaćen, odnosno nedorečen.

    avatar

    28.11.2006. (09:20)    -   -   -   -  

  • The Satan of Panonia

    Ma ok je.. Samo nisam shvatila iako ja nevolim baš jesenjina heh, al ko jebe

    avatar

    28.11.2006. (11:21)    -   -   -   -  

  • urbana rijec

    ISPRAVAK NETOCNOG NAVODA: Ivica Čuljak alias Satan Panonski (original) pokojan je vise od desetljeca, a zbirka Prijatelj reizdana posthumno : )

    avatar

    28.11.2006. (18:35)    -   -   -   -  

  • armin

    eto vidis mene. to sam i ja pomislio, bilo mi je cudno, ali tko zna možda sam se u svom neznanju zabunio.

    avatar

    28.11.2006. (21:27)    -   -   -   -  

  • inhibitor

    Kečer II mi je jedan od najdražih hrvatskih pjesnika s kraja XX. stoljeća

    avatar

    30.11.2006. (19:28)    -   -   -   -  

  • Ivan_1_1

    iz pakla niknut će cvijeće a nikada narod zaboravit neće Vukovar...stojin grad.

    avatar

    01.12.2006. (15:53)    -   -   -   -  

  • gawrun

    može li nešto i za nas ruralne?

    avatar

    01.12.2006. (15:56)    -   -   -   -  

  • viviana

    Daniel Radočaj!! :))) Super pjesme. Odlične! U ovom čitanju najviše me se dojmila Pjesma o njoj, iako je svaka u svojoj autentičnosti osobita. O Ivici Čuljku, pročitat ću sutra.
    Pozdravljam te, urbana riječ. :)

    avatar

    05.12.2006. (17:10)    -   -   -   -  

  • lina_linabloger.hr

    ponekad mi ne bude baš jasno ,ko u onoj prvoj zbirci ,pa moram zbrajati,...da interesantno ,a ovaj drugi sa pečenim mesom mi se sviđa ,jer jelo je ipak važna stvar u poeziji,volim sve ljude koji pišu,'i ono iz sebe ,a ne o sebi ,...to mi je pomalo strano..,...ipak lijepo

    avatar

    06.12.2006. (23:31)    -   -   -   -  

  • Avet Petar Pank

    snažan si Raki, Punk Prijatelju....snažniji od mnogih ovdje i ondje...snažiji od komentara i od...
    A što se Kečera tiče, a knjigu naravno imam a i onu mu prvu Mentalni Ranjenik...

    avatar

    28.12.2006. (20:59)    -   -   -   -  

  • tajnazivota

    odlicne pjesme zainteresirao si me. pozdravljam te i hvala na tragu. laku noc. tajnatajna.bloger.hr

    avatar

    21.01.2007. (00:14)    -   -   -   -  

  • Kleine

    Ja sam pročitala knjigu Ivice Čuljaka i nije me nešto previše oduševila...Sječam se one pjesme...One himne... .."Ako si se ogrebao ni malo mi nije žao,jer si krao moga vrta ljiljan"..

    avatar

    24.02.2007. (12:28)    -   -   -   -  

  • edo

    ...................... a onda se vidimo na Korčuli! Pozdrav ;)

    avatar

    06.07.2007. (20:47)    -   -   -   -  

  • Avet Petar Pank

    eto pročitao sam recenziju i ne serem al ozbiljno mi se svidjela. jesenas sam bio naručio neke knjige od Glišića pa sam to pročitao a na jednoj vježbao zaboravljeno poznavanje čirilice. Radim polako i na drugoj knjizi. Stilom sam pomalo odmaknuo, očvrsnuo i dobio pomalo na sebi i osebujnosti. bit će i nekih kratkih priča unutra i tako. a što se tiče crteža suradnju imam sa jednim likom iz slovenije koji je faca i pol što se tiče slikanja. samo da je izdavača još naći i eto, haha.
    eto da i ja tebe pozdravim.
    Živio mi druže, Punkeru, Prijatelju!

    avatar

    03.03.2008. (12:44)    -   -   -   -  

  • caffeine

    Satanova me poezija obilježila ko klinca...Lijepo je vidjeti da još netko to čita

    avatar

    28.03.2008. (10:12)    -   -   -   -  

  • Pokojnici i pijanci

    @Urbani čovječe, odličan ti je blog... što se tiče forme, blog je u mom slučaju puknuta plazmena ovojnica, mjesto ispucavanja, sirovo meso. Drugo su rukopisi koje šaljem u časopise ili izdavačima za objavu pjesničke zbirke. Ovo je onako... slobodnije, sirovo i nedorađeno, pa kako ispadne. Volim tu blogersku nesputanost koja katkad doista dobro dođe. Hvala na javljanju.

    avatar

    24.09.2008. (11:53)    -   -   -   -  

  • Apel za pravdu

    Subject:: apel za pravdu! - za pokojnu Jasminu Čelica koja je studirala u Rijeci i
    Zagrebu

    ________________________________



    http://www.vecernji.hr/vijesti/traze-pravdu-ubojica-nase-kceri-ni-dana-nec e-provesti-zatvoru-clanak-111830



    Mlada Puljanka Jasmina Čelica, vrijedna i perspektivna studentica poslijediplomskog studija, svoj je
    život tragično završila prije dvije i pol godine. Preminula je nakon što je na nju u Zagrebu, na
    uglu Zvonimirove i Šulekove, bezobzirno jureći u svom autu Jeep Cherokee , na pješačkom prijelazu
    naletio Marko Leko. Ubio ju je radeći prometni prekršaj, zaobilazeći drugo vozilo koje je stalo da
    propusti pješake - zgazio je nedužnu studenticu 'gurajući' se bezobzirno svojim SUV autom preko
    pješakog prijelaza. Kamo je tako žurio? Tko je taj Marko Leko, osim što je Jasminin ubojica? Marko
    Leko je sin poduzetnika, više je puta kažnjavan zbog prekršaja u prometu. Kako se dogodila nesreća?
    Imao je tada Marko Leko 21 god. i projurio je pored ostalih vozila koja su stala kako bi Jasminu
    propustila na pješačkom prijelazu. Naletio je na nju i odbacio je dvadeset metara u stranu. DVADESET
    METARA! Zaustavio se tek nakon četrdesetak metara, što ukazuje na preveliku i nedozvoljenu brzinu.
    Mlada Jasmina preminula je od ozljeda nekoliko sati poslije. Marko Leko je nakon uviđaja pušten!!!
    Čak se tim istim vozilom kojim je ubio Jasminu odmah uputio u daljnju vožnju. Što je bilo dalje?
    Od tog dana Jasminin ubojica je slobodan čovjek, koji nije platio niti kunu kazne za ubojstvo, niti
    je vidio zatvor makar izdaleka! Sutkinja Ivančica Cvitanović odredila je kaznu po čl. 272 st.4 KZ -
    izrekla je kaznu od godinu dana zatvora i tri godine bez vozačke dozvole. Na prvostupanjsku presudu
    se žalilo i državno odvjetništvo i okrivljenik. Nakon 10 mjeseci čekanja, 03.11.2009. na Županijskom
    sudu u Zagrebu sudsko vijeće u sastavu : Lepa Singer kao predsjednica vijeća i Sonja Brešković-
    Balent i Lidija Vidjak, kao članova vijeća , uz sudjelovanje više sudske savjetnice Ivane Špehar
    Janković kao zapisničarke , donijelo je odluku da se uvaži žalba okrivljenog Marka Leka na visinu
    kazne!? Odlučile su da se kazna od godinu dana zatvora zamijeni uvjetnom kaznom u trajanju od tri
    (3) godine, uz istovremeno oduzimanje vozačke dozvole. Presuda je čitana u nazočnosti zamjenika
    Županijskog državnog odvjetnika u Zagrebu Cvjetka Ariha i sada novog branitelja okrivljenika ,
    odvjetnika Milenka Umičevića. Kao olakotna okolnost Marku Leku uzeto mu je to što je mlad, (iako se
    to inače računa samo do 21 god starosti), te da mu je to prvi put.
    PRVI PUTA ŠTO? MARKOVO PRVO UBOJSTVO???
    Znači li to da svi mladi vozači imaju pravo jedanput, prvi put , nekažnjeno nekome oduzeti život? DA
    SVI SMIJEMO PRVI PUTA UBITI ČOVJEKA PA DOBITI OPOMENU I BITI SLOBODNI I BEZ KAZNE DOK PO DRUGI PUT
    NE UBIJEMO AUTOM ČOVJEKA??? Kakvo je to pravosuđe u Hrvatskoj???
    Što bi svatko od Vas, ne dao Bog te nesreće i Vama, dao nekome kao kaznu za ubojstvo Vašeg vlastitog
    djeteta? Molimo vas da o ovome upoznate javnost! Zato da se i drugima ne dogodi što i nama.
    Ogorčeni Jasminini roditelji
    Sonja i Nebojša Čelica

    Ako ovaj mail ne prosljedite neće se ništa dogoditi. Ali ako ga
    prosljedite, možda se jednog dana nešto promjeni!

    avatar

    21.04.2011. (11:24)    -   -   -   -  

  • Pjesnik

    Hrvatsko Hrvatima !

    avatar

    07.10.2013. (01:29)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...