Komentari

undesirable.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • [BuRn]

    avatar

    15.11.2006. (20:11)    -   -   -   -  

  • twiggy ramirez

    avatar

    16.11.2006. (00:42)    -   -   -   -  

  • .else.

    avatar

    17.11.2006. (22:15)    -   -   -   -  

  • ona koja spava

    avatar

    18.11.2006. (00:56)    -   -   -   -  

  • Tragedy

    joj, ma i ja tebe i vas voljim :) baš si/ste mi dragi :)

    pa da, to s busevima je hebeno... idem napisat tužbu gpp-u!!.... a beed... whateva...

    pa to sa sretna-tužna...to ti je uvijek tak, dok sam u busu, onda sam poprilično u bedari i još si uvijek mislim, pa isse kak ću im dosadiđvat i sve to... a onda vas sve vidim i odmah sam bolje volje :) na tih par sati me prođe to sve, i sjetim se sam kad sam već na putu kući... želi reći: you are the perfect drug :)

    e da, to sam htjel reći! upravo mi je stara uvalila knjigu: nasilje preko interneta i u tome poglavlje nasilje preko bloga i kako se sigurno blogati... i saznala sam, da još uvijek postoji mogućnost da je netko od vas opasan pedofil o_O

    a pazi ovo: djeca mogu koristiti blogove kao put do nasilja ili zastrašivanje druge djece...
    što želi reći da mi čika učitelj i mamica i tatica moraju prekontrolirati sadržaj prije nego što ga objavim, da to ne bi došlo u ruke nekih zločestih čika...

    i ne smijem spominjati nikakva imena, ulice ili bilo što, pa želi reći da se odsad odazivam na wendy iz nigdjezemske :P
    da ne spominjem da ne smijem objavljivati slike sebe ili svojih poznanika, dakle, odsad ću stavljati likove iz petar pana :P

    i tak šta se daje roditeljima u ruke...ma treba to sve pobit

    e da, nadam se da se uskoro vidimo :)

    reka i ja več kujemo planove za srijedu, ajte s nama ;) prvo idemo malo lutat po gradu, pa onda do kazamata, pa se nadamo da će biti nešt zanimljivo u kinu :)

    vozdra i xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo

    avatar

    20.11.2006. (17:12)    -   -   -   -  

  • ona koja spava

    e da i hvala za ovo-najdrazi pisac,zaista mi to puno znaci ukoliko to stvarno mislis =D
    kak ovaj blog sere,obriso komentare,ccc...ne znam jesi vidio da sam u box stavila ove dvije slikice meni i da se spominjes...pa ti si prepopularan ;)

    avatar

    20.11.2006. (22:26)    -   -   -   -  

  • ona koja spava

    evo ostavih jedan skroman,ali iskren komentarcic u proslom postu...kisssss

    avatar

    20.11.2006. (22:29)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...