Komentari

markething.blog.hr

Dodaj komentar (18)

Marketing


  • knez

    avatar

    09.11.2006. (23:09)    -   -   -   -  

  • MediaKit

    avatar

    11.11.2006. (18:59)    -   -   -   -  

  • knez

    avatar

    11.11.2006. (22:30)    -   -   -   -  

  • MediaKit

    avatar

    12.11.2006. (13:16)    -   -   -   -  

  • Vibbi

    avatar

    12.11.2006. (18:41)    -   -   -   -  

  • Eryka

    samo da te pozdravim...
    pa se čitamo:)

    avatar

    24.11.2006. (15:50)    -   -   -   -  

  • biti bolji-be better

    hvala na knjižici

    avatar

    27.11.2006. (07:53)    -   -   -   -  

  • MediaKit

    hvala vama. // nikako da nadjem komentaree... blog.hr? gdje su mi komentari?

    avatar

    07.12.2006. (21:58)    -   -   -   -  

  • knez

    EPP želim ti Sretan Božić i puno uspjeha i dignute/uspješno slegnute prašine ;) u Novoj 2007.!

    avatar

    19.12.2006. (23:49)    -   -   -   -  

  • MediaKit

    Hvale, kneže! I tebi i svima koji pređu preko MarkeThinga želim sve naj100 u novoj godini. Božićne čestitke uključene u priču. ;)

    avatar

    23.12.2006. (10:08)    -   -   -   -  

  • 906090

    halo marketinže, šta ima? sve najbolje u 2007 ti želim.
    ono sve što ti napisah su moja izdanja (škrinjica, igraonica, dječja osmosmjerka itd). evo sad je na kiosku novi broj Zvončići i za taj sam se ohrabrila pa sam sama crtala!
    uživaj,
    pozdrav
    Maja

    avatar

    04.01.2007. (11:03)    -   -   -   -  

  • knez

    Zdravo EPP!
    Nema svježih postova? Moram reći da te kužim, evo uskočio mi je jedan posao - ozbiljni pa sam i sam u nedostatku slobodnog vremena iako kao da ga i imam jer radim nešto što volim, a to je važno pa makar bio i presaugan na kraju tjedna ;)
    Za vikend ću si dati truda i sastaviti nešto zanimljivo za tvoj blog.

    Samo prvo jedno pitanje za goste: Što prvo pomislite kada čujete riječ "Osijek"???

    avatar

    22.01.2007. (17:05)    -   -   -   -  

  • MediaKit

    Da li da ustanem ili da odustanem? Nemam vremena ni za komentare. Razloga za nepisanje ima više. Ne želim raditi nekvalitetno makar to bio 'samo' blog. Malo me živcira što mi se brišu komentari, što mi se spamaju stari postovi. Nešto kuham za izradu većeg bloga na vlastitoj domeni. @Maja: ako mogu ikako pomoć - mail mi je lijevo.

    Osijek?
    Ja pomislim na frenda iz Osijeka, Bakira Beširevića, profesora koji mi nikad nije vratio mail...
    Ajde dobro - na Osječko pivo. (ako si ciljao na to.. ;)

    avatar

    22.01.2007. (22:17)    -   -   -   -  

  • knez

    Hehehe... izgleda da sam uspio s tim viralnim marketingom za Osječko... ali nisam mislio ni na što određeno već me samo zanimaju asocijacije koje izaziva. Vjerojatno možeš naslutiti koja će biti tema mojeg nadolazećevikendnog texta koji ću ti ponuditi da objaviš kao novi post.

    pozdrav iz grada s osmjehom!

    avatar

    23.01.2007. (19:56)    -   -   -   -  

  • knez

    Lega moj izgleda da nešto ne funkcionira s komentarima ili sam jucer ipak bio premoren i nisam kliknuo "pošalji" nakon što sam upisao koment (?)

    ... pa OK nisam mislio direktno na Osječko iako svaka čast - meni hehehe što sam te uspio pretvoriti u barem potencijalnog kupca osječkog ;)

    Zapravo i to što si spomenuo pivo znači da imaš neku sliku o Osijeku... znači beer city... i to je nešto oko čega se da izgraditi priča... mislim da sada lagano kužiš na što ću se bazirati u prijedlogu za post za vikend...

    Pozdrav iz grada s osmjehom :))

    avatar

    24.01.2007. (19:40)    -   -   -   -  

  • knez

    hej! još ne funkcioniraju komentari? kako ti se čini moj članak... jesi ga primio?

    avatar

    31.01.2007. (20:30)    -   -   -   -  

  • BITCHICE

    BOK

    avatar

    25.05.2007. (12:48)    -   -   -   -  

  • Johny

    test, borther and sister fucking hardhore, eie, view anal sex free with no credit card check or membership, 922, senior lady bashes in testicles, ahx, presto bis lingerie, jcsyu, 55 community in sussex county de, cuckmf, glass cutters ma, pnbku, you stay classy, nimi, the girl who spun gold, rryk, movie listings for klamath falls oregon, :DDD, change password to my screenmae, 067078, central florida alumni association alabama, 271179,

    avatar

    01.06.2008. (22:30)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...