Komentari

thelittleone.blog.hr

Dodaj komentar (12)

Marketing


  • XIII

    Ajde,ajde, stalno u isčekivanju.
    Što brže se konsolidiraj ;)))

    avatar

    25.10.2006. (09:31)    -   -   -   -  

  • fizikalac

    saperlot! sad sam i ja konfuzan,i ja bih kopao,ali onda se sjetim nečega,pa se brzo konsolidiram. vrag si ga-neka

    avatar

    25.10.2006. (10:19)    -   -   -   -  

  • dva

    mene odma štrecne u kičmi kad vidim onu žensku na slici...pa kak????

    avatar

    25.10.2006. (13:32)    -   -   -   -  

  • MT mafija

    ja samo čekam hoće li ova ženska skinuti sve sa sebe :-))

    avatar

    25.10.2006. (13:42)    -   -   -   -  

  • dislocirani

    kada si vec iskopala rupu, zakopaj ono konjsko sranje:D!

    avatar

    25.10.2006. (13:44)    -   -   -   -  

  • TheLittleone

    @ XIII rado, ali sve mi se čini da će ovaj put potrajati.
    @ FIZIKALČE ne valja kopati, nemoj! Ako moraš nešto kopati kopaj nos. Zdravije je!
    @ DVOJČICE pitam se i ja. Kad dođem doma probat ću, ako me sutra nema znači da sam završila na hitnoj.
    @ MAFIJO ne će! U tom i je poanta. Uzaludno čekanje i uzaludno nadanje...
    @ DISLO ta rupa je i tako već prepuna sranja, ne treba joj još i ono konjsko.

    avatar

    25.10.2006. (13:52)    -   -   -   -  

  • fizikalac

    kopaćeš ti nos kad te ja dohvatim,,gledam taj update,ebate to kod tebe stižu loše vijesti kao da na pikadiliju živiš pa dolaze kao metro svaki čas,i nemoj mala mene zamajavat s tim rebusima kao žvaka--napiši update 2 i razjasni lirski šta to čekaš,a ne trt-mrt okolo pa na mala vrata- sloboda narodu!-pucaj,jer ak odem kući a da neznam šta si čekala biće cirkusa,života mi

    avatar

    25.10.2006. (13:57)    -   -   -   -  

  • jibica

    Samo hrabro! :))

    avatar

    25.10.2006. (13:59)    -   -   -   -  

  • MT mafija

    aj šta sme onda napalila s tom slijom daj nešto konkretno

    avatar

    25.10.2006. (17:02)    -   -   -   -  

  • Pjesma o jednoj mladosti

    Sad me strah drugi put otvorit tvoj blog. I zbog ove tu razasute i zbog tih loših vijesti. Ajme...

    avatar

    25.10.2006. (18:01)    -   -   -   -  

  • Plava Zvjezdica

    Nemoj čekati loše, čekaj dobre, ali ih čekaj, jednostavno nije možda za to vrijeme, možda zapravo i nije loše iako se sad tako čini, možda dolazi nešto bolje! Samo vjeruj i nemoj čekati loše!!!

    avatar

    25.10.2006. (20:26)    -   -   -   -  

  • Slatka Žvakica

    Uf jebemu Habibi! Pa niš se ne žališ! Znaš da mi je hektičan dan pa me svijest peče kad te ni ne pitam što ima nova!

    avatar

    25.10.2006. (22:41)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...