Komentari

hororfilmovi.blog.hr

Dodaj komentar (24)

Marketing


  • HORROR ZONA

    znači bolji od dvojke, ali gore od jedinice? da, to sami očekivao... mi možeš reći kako film završava?

    avatar

    24.10.2006. (18:25)    -   -   -   -  

  • DRVENI

    IMAM NOVI POST

    avatar

    24.10.2006. (18:37)    -   -   -   -  

  • NoName

    hm.... od kuda si skinuo film? daj pliz reci... a kak završava film? ajd pliz reci.. pozz
    samo mi reci ako je na kraju neki twist ili ne? kao kad je na kraju drugog amanda isto ubojica.... jel tak nešto slicno? ajde reci.. pozz

    avatar

    24.10.2006. (20:45)    -   -   -   -  

  • NoName

    samo da ti kažem!!! jigsaw i amanda nisu ubojice!!!!! oni svakoag šovjeka zarobe sa razlogom! i daju im na izbor da žive ili umru! cijena za život je velika, ali jedino tako mogu nauciti koliko je život vrijedan!!! NISU UBOJICE! ONI IM POMOGNU!

    avatar

    24.10.2006. (20:50)    -   -   -   -  

  • Dragonrage

    Ma bez veze...meni su ti "Saw" filmovi sranje...ajd prvi još može proči kak tak, ali drugi užas jedan. Jigsaw i Amanda nisu ništa više nego obični psihotični ubojice koji uživaju u nanošenju boli drugima...isfuravat tu sad neke pričice da oni pomažu drugima da shvate značenje života tako što ih stave u pogibelnje i gotovo neizlazne situcije koje gotovo nitko ne može preživjeti je čista glupost. To služi samo da bi se zamaskirala sva ona (nepotrebna) sakačenja i krv. Ja i ovak znam koliko život vrijedi i koliko je krhak, i da mi sad neki luđak to pokuša dokazai tako što će me strpati u neku sobicu sa lancem oko noge i pilom za rezanje mesa u ruci!?? Ma ajde molim vas...Dvojka uopće nema atmosfere, jedinica kao što rekoh, još kak tak, a ovaj treči mi djeluje samo kao još jedno isfuravanje na staru slavu namjenjeno prvenstveno mlađoj publici željne krvi...

    avatar

    25.10.2006. (10:27)    -   -   -   -  

  • HORROR ZONA

    U potpunosti se slažem s tobom Dragonrage, drago mi je da netko dijeli isto mišljenje kao i ja, i meni su također Saw filmovi bezveze, no volim ih katkad pogledat radi puno krvi :) hehe a šta ćeš

    avatar

    25.10.2006. (14:28)    -   -   -   -  

  • NoName

    ja znam da svatko ima pravo na svoje mišljenje, ali ipak mislim da ste potpuno u krivu kada govorite da je saw sranje! film ima radnju, predobre neoccekivane zavrsetke... mislim svatko može reci sto misli, ali opet ne treba pljuvati po onima koji ne djele isto mišljenje!

    avatar

    25.10.2006. (20:34)    -   -   -   -  

  • grabovac

    ..meni su oba dva saw-a koja sam gledo zakon mozd prvi malo bolji...moram i trojku pogledat..ajjd navrati......

    avatar

    25.10.2006. (20:40)    -   -   -   -  

  • sable_heart

    Ej!!!!! Evo mene do tebe! Meni je Saw dobar film; makar ovaj o kojem ti pričaš nisam još pogledala.Dođi do mene na moj blog!!!!

    avatar

    25.10.2006. (23:02)    -   -   -   -  

  • NoName

    ej! jel mi možeš sad reci od kud si skinuo film? jer kolko vidim, u hrvatsak kina nece doc tak brzo... ajde molim te reci...

    avatar

    26.10.2006. (20:42)    -   -   -   -  

  • NoName

    molim te mi reci od kuda si skinuo...

    avatar

    26.10.2006. (21:02)    -   -   -   -  

  • BBB Burger :: Buraz(tampon-boy)

    hehehe ludo e sad pogledajte ovo
    http://youtube.com/watch?v=CqAbPfraJ_g

    avatar

    26.10.2006. (21:53)    -   -   -   -  

  • Dragonrage

    @ NoName - Nitko ne pljuje tebe i tvoje mišljenje, nego ja "pljujem" film, jedan i drugi, koji ne zaslužuju da ih se toliko diže u nebesa i pretvara u nešto što nisu...
    Radnja se u tim filmovima koristi kako bi nam autori prezentirali što više sakačenje, a ti "neočekivani" preobrati pak služe za sakrivanje rupa u priči koja nije uopće originalna i šokiranje gledatelja. Ni jedna ni drugi film nema neku scary atmosferu...ne može nikome utjerati strah u kosti, samo ga eventualno šokirati količinom krvi i grafičkog nasilja...to je to što ti filmovi nude, mnogo krvi i nasilja, iako se pretvaraju da su nešto više. Negdje je netko uposređivao "saw" sa "sedmicom"...pa ti filmovi su neusporedivi..."saw" nije ni do koljena "sedmici".

    avatar

    27.10.2006. (19:11)    -   -   -   -  

  • Dragonrage

    Kad će neki novi post?

    avatar

    27.10.2006. (19:15)    -   -   -   -  

  • Luda=)))))

    eejj........bratiću........zakon.....jedva čekam da pogledam saw 3.......kažeš bolji je od saw 2?.....vjerujem ti........ti imaš dobar ukus za filmove.he he.........aj svrati...pozzz

    avatar

    27.10.2006. (22:18)    -   -   -   -  

  • darkcage

    avatar

    29.10.2006. (20:08)    -   -   -   -  

  • demonic-6

    avatar

    30.10.2006. (10:56)    -   -   -   -  

  • Luda=)))))

    avatar

    30.10.2006. (17:27)    -   -   -   -  

  • luky_VK

    avatar

    31.10.2006. (18:50)    -   -   -   -  

  • Strider-Filmomanija

    avatar

    01.11.2006. (16:05)    -   -   -   -  

  • DRVENI

    avatar

    02.11.2006. (19:36)    -   -   -   -  

  • °°hela°°

    avatar

    03.11.2006. (15:50)    -   -   -   -  

  • DRVENI

    avatar

    03.11.2006. (22:10)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...