Komentari

angelinajolie4ever.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • pozz

    kul blog hej znaš onu curu s kojom si se svađala ja je poznajem ona želi da se pomirite ti možeš njoj uzimati tekstove, slike šta got poželiš nesmijem ti reći njen blog žao mi je kaj ne smijem ti reći pozz

    avatar

    23.10.2006. (15:01)    -   -   -   -  

  • pozz

    ako nešto želiš reći u vezi ovoga ostavi tu svoj komentar ok

    avatar

    23.10.2006. (15:07)    -   -   -   -  

  • a

    Ej...Pa gdje si ti?...Valjda me se sjećaš (tigersplace.blog.hr ,a ovo mi je najnoviji blog)...Ja ti napokon ostavljam koment...Eto tako javljam ti se čisto da znaš da ti još uvijek redovito pratim blog i očekujem novi post :-) ...Pozzz & kiss...

    avatar

    23.10.2006. (20:17)    -   -   -   -  

  • angelinajolie

    meni je žao kaj smo se svađale ali ja sam to bila zaboravila.
    Nije mi bilo uredu što je krala moje zekstove, jer je ispalo kao da sama nemože ništa smisliti i nači. Dakle, to je sve. Nadam se da na drugom blogu (koji god da joj je) nema mojih tekstova i slika jer to bi bilo već malo i jadno. Pozz

    (Ako se hoće pomiriti zašto se nije sama javila, već ti moraš biti posrednik?)

    avatar

    24.10.2006. (15:46)    -   -   -   -  

  • moji uzori

    i posjeti moje blogove avril fan slavni2

    avatar

    25.10.2006. (14:21)    -   -   -   -  

  • moji uzori

    si (da)

    avatar

    25.10.2006. (16:23)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...