Komentari

pletenje.blog.hr

Dodaj komentar (14)

Marketing


  • biti bolji-be better

    kako je lijepo kada se pletilje udruže i naprave akciju. iz svega izađe jedna dobra, zanimljiva priča. kao ova tvoja.
    dobar primjer za druge bolgere koji imaju slične teme..pa poslije toga možda i oni neku akciju naprave..

    avatar

    22.10.2006. (15:16)    -   -   -   -  

  • magrit.mojblog.co.yu

    Draga Jano, i ovim putem se zahvaljujem na gostoprimstvu :) Bilo je zaista predivno i zanimljivo, a neću nikad zaboraviti ovo moje prvo pletenje u društvu (a da to nije moja mama :) ) . Postavila sam par slika na blogu, izvoli vidjeti.

    avatar

    22.10.2006. (18:27)    -   -   -   -  

  • SonJa

    Draga Jano, doista mi je drago da smo se upoznale jer sam te potpuno drugačije zamišljala. Moram priznati da sam jako ugodno iznenađena i da si super osoba!
    Evo još jedne slike koje nemna mom blogu jer sam stavila samo one gdje smo sve zajedno --> KLIK!
    Oprosti zbog slogana, istina je da sam ga maznula za naslov jednog teksta i napisat ću tamo odakle mi, ali za članak mislim da je novinarka vidjela slogan na stranici moje udruge, jer nismo o tome govorile, nego sam i ja to pročitala. Zapravo je ona meni samo poslala pitanja mailom, a ja njoj odgovore, nismo se ni vidjele, i ona je iz mojih odgovora sastavila članak.
    Lijepi pozdrav i nadam se da ćemo se još koji put vidjeti!

    avatar

    22.10.2006. (20:01)    -   -   -   -  

  • pamil

    Kak ste mi zgodne tak sve zajedno. Oku vas je ugodno vidjeti.

    avatar

    22.10.2006. (22:31)    -   -   -   -  

  • Profesionalno pletenje

    Oku je ugodno vidjeti vas ovako sve zajedno.

    avatar

    22.10.2006. (22:40)    -   -   -   -  

  • mish misho

    Super. :) Ma, pletenje je super hobi....Samo shto mene u tom nitko ne podrzava. Al nose ono shto ispletem. :D
    A jel pishe sad negdje Crna ovca? Imala je neki novi blog, ali sad i na njemu vishe nema nishta sem boksova i naslova.

    avatar

    22.10.2006. (23:17)    -   -   -   -  

  • champs-elysees

    Čitajući članak u Ellu baš sam očekviala da će negdje biti spomenti i tvoj blog, a kad ono - ništa.

    avatar

    23.10.2006. (08:17)    -   -   -   -  

  • Sandra

    To je cista nepravda - ja sam morala ćamiti na rodjendanu a vi ste uživale! Ah, pak sam zelena od zavisti!

    avatar

    23.10.2006. (09:10)    -   -   -   -  

  • bodulka

    Sandra nije jedina, evo jos jedne zavidne na susretu. Ipak, drago mi je da ste "svekolikom pucanstvu" pokazale da ste lijepe i mlade zene, razbijajuci stereotipe da je to posao za bake.

    avatar

    23.10.2006. (09:39)    -   -   -   -  

  • gocce

    I JA SAM ZAVIDNA NA SUSRETU. VIDIM DA VAM JE BILO JAKO LIJEPO. OVA NOVA MUSTRA JE ODLIČNA.

    avatar

    23.10.2006. (10:09)    -   -   -   -  

  • GAJINE GLUPOSTI

    prave štrikerice.......

    avatar

    23.10.2006. (10:47)    -   -   -   -  

  • magrit.mojblog.co.yu

    Ja jedino mogu predloziti da sledece okupljanje bude na proljece, kada dan bude duzi. Posto je vecina vas iz Hrvatske, bah, opet cu morati ja doci do vas :) Jano, iskoristicemo tvoj forum za dogovore :) - mozes li otvoriti podforumsku temu Okupljanja, pa da tu stavljamo predloge za mjesto i datum ?

    avatar

    23.10.2006. (11:36)    -   -   -   -  

  • KOKI

    baš vam zavidim...:(:(:(:(...:):):)::)

    avatar

    23.10.2006. (13:13)    -   -   -   -  

  • Uštekana mama

    I vi ste bile na vožnji uspinjačom!!??? Baš mi je drago! ;-))

    avatar

    23.10.2006. (14:08)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...