Komentari

thelittleone.blog.hr

Dodaj komentar (29)

Marketing


  • XIII

    Ma fali mi samo parsto dolara na mojoj platinastoj ultra kreditnoj kartici, pa da ti ga mogu kupiti.To mogu nažicati na trgu ili oteti dječici pred vrtićem.Dakle, reci veličinu.

    avatar

    20.10.2006. (09:23)    -   -   -   -  

  • TheLittleone

    @ XIII solidna trojka - 75B. Znala sam ja da će se naći netko poduzetan!

    avatar

    20.10.2006. (09:31)    -   -   -   -  

  • XIII

    Usput, imaš li nekog na carini, pa da ne platim PDV i slične gnjavaže

    avatar

    20.10.2006. (09:46)    -   -   -   -  

  • KOKI

    znači ne vrijedi u autu??..e da sam znala, izašla bi iz auta nasred raskršća pa kud puklo da puklo..:):):):)

    avatar

    20.10.2006. (10:03)    -   -   -   -  

  • TheLittleone

    @ XIII sredit ćemo nešto, nije greda :)
    @ KOKI dobro da nisi jer nekako mi se čini da si izašla iz auta nasred križanja da bi jedino promijenila svijet (prešla s ovog na onaj), a ne spol...I ne bi valjda mijenjala spol, to bi bilo šteta!

    avatar

    20.10.2006. (10:23)    -   -   -   -  

  • GAJINE GLUPOSTI

    ja bum platil onaj masivni prsten, koliko ti treba kvadrata...???????

    avatar

    20.10.2006. (10:57)    -   -   -   -  

  • dva

    šijem te u broju, slovo isto ;)) imam objašnjenje onog rakijskog posta... i sretan ti rođendan! :)) jesam prva? o poklonu ću razmišljati kad se razvedem od B. Gatesa - strpi se još malo ;))

    avatar

    20.10.2006. (13:07)    -   -   -   -  

  • TheLittleone

    @ GAJO ja bih radije cipele!
    @ DVOJČICE roćkas još nije, ovo su tek najave, da ljudi na vrijeme kupe poklone!

    avatar

    20.10.2006. (13:21)    -   -   -   -  

  • fizikalac

    opet si u prpošnoj fazi,nego mala ja sam toliko grudnjaka vidio,doduše ne dijamantnih ali ovaj mi se čini naopako-onaj ukras što kao cvijet izgleda treba biti dore,tj. njegova precizna pozicija je između 2 naranče gledano odozgo kako bi žvaka rekla-ebate pa za te pare barem da naprave ispravnu stvar,,kud će ovaj svijet,,a paćotice,,,dopadaju se meni kao mužjaku,čak što više mogao bih i zazviždati kad prođeš-sve u svemu san ti je pomalo i stvaran,samo onaj tko kaže DA,bojim se da je naebo do daske,,,skromna si,kao rođendanski dar evo i ja bih priložio od svog mamuta koju kost,tj.cirka 5 kuna-nemam više dok se ne omamutim.pusa za vikend (neš se kontam,tebi sam najmanje pusa udijelio do sad,neznam zašto,no odsad ću malo pojačati-nisam cicija)

    avatar

    20.10.2006. (16:42)    -   -   -   -  

  • Pinkeye

    moze fimo-grudnjak? taman ga stignem napravit..;)

    avatar

    20.10.2006. (18:58)    -   -   -   -  

  • Rib@rnica

    Malena, a kaj će to tebi? To treba samo onim ženskama koje nisu lijepe, a ti jesi, pa se budeš lijepo udala bez 6,5miliončeka.Pusa i odmori malo i razmisli o prijedlogu kod mene...

    avatar

    20.10.2006. (19:14)    -   -   -   -  

  • Slatka Žvakica

    Da prođeš ispod duge i postaneš muško! Jesi luda?!?

    avatar

    20.10.2006. (22:22)    -   -   -   -  

  • Chumez

    dobra mala... grudnjak nisam ni primjetio... nego, jučer sam prošao ispod te (valjda iste) duge... tamo negdje između zg i samobora?!

    avatar

    21.10.2006. (09:34)    -   -   -   -  

  • Plava Zvjezdica

    Ni luda da nisi prošla ispod duge!!! To ti je od onih stvari kaj mame i vabe i onda niš dobroga! A ja sam sanjala da sam rodila! Išlo je nekak ovak: nekaj sam osjetila, fino sam se legnula, fićo je fino izletio van, ja se ustala, primila ga i odšetala!!! koliko duga moram vidjeti da bi se to ostvarilo??? :-)))) al bolje i to nego noćne more

    avatar

    21.10.2006. (21:50)    -   -   -   -  

  • LittleMissG

    skromna si , vidim... ;-)) ukusa imas, to se ne da osporiti :-))

    avatar

    22.10.2006. (09:59)    -   -   -   -  

  • tija

    nisi ti ni luda, imaš dobro oko za darove,al bila bi skupa invensticija kad bi se udala :D

    avatar

    22.10.2006. (15:35)    -   -   -   -  

  • Pjesma o jednoj mladosti

    Za takve čizme treba ti oružani list!!! ;))

    avatar

    23.10.2006. (09:16)    -   -   -   -  

  • Zagi ...

    i moja polica za knjige dođe manje, a mislila sam da pretjerujem kad sam žicala dragoga za nju.. :o)))

    avatar

    23.10.2006. (09:27)    -   -   -   -  

  • GAJINE GLUPOSTI

    i cipele su tvoje....čuvaj se klica!

    avatar

    23.10.2006. (10:06)    -   -   -   -  

  • Kljun

    Zvao sam Viktoriju Sikrit i reče mi žena kako je najmanji broj 85 C. Šta sad? Da sredim Glumičića ili...?

    avatar

    23.10.2006. (10:12)    -   -   -   -  

  • TheLittleone

    @ KLJUNE ako ćeš mi ujedno srediti i nekog zgodnog frajera da mi nosi te sise veličine 85C (jer moja kičma to svakako nije u stanju) može...nije greda...operacija manje više, ako si već odlučio 'drešiti kesu!

    avatar

    23.10.2006. (10:18)    -   -   -   -  

  • xiola bleu

    Dobro je, broj je manji od mog. Za dlaku-dvije.

    avatar

    23.10.2006. (10:38)    -   -   -   -  

  • MT mafija

    ja ti mogu sredit kičmu, besplatno

    avatar

    23.10.2006. (12:41)    -   -   -   -  

  • dinamitna

    Ja sam sanjala da ja i mama imamo dućan "sve po 12 kuna":D Zamisli:D
    Mogu ti tamo nešto kupiti?

    avatar

    23.10.2006. (12:42)    -   -   -   -  

  • fizikalac

    maloj se izgleda ostvario san,nema je -znači udala se i sad razvaguje dragulje i bisere-lol mala

    avatar

    23.10.2006. (12:57)    -   -   -   -  

učitavam...