Komentari

brenky.blog.hr

Dodaj komentar (40)

Marketing


  • ***PLAVI_ANĐEO***

    sviđa mi se tvoj blog......ljubav,ljubav...predivna stvar....lijepe pjesmice imaš.pusa

    avatar

    19.10.2006. (12:05)    -   -   -   -  

  • naposljetku

    ljepo, da se uživiš u pjesmu i sam poletiš u nebo....ja kad čitam uživim se, i mogu si zamisliti sve to......bilo bi lijepo

    avatar

    19.10.2006. (12:42)    -   -   -   -  

  • Brunhilda

    iskreno obožavanje??? jako dobro!!!

    avatar

    19.10.2006. (14:39)    -   -   -   -  

  • Tanja

    i neka patnja sklopi krila, slažem se....bolje sam, hvala ti lijepa na pitanju, slijedeći tjedan idem u toplice na 10-tak dana zbog fizikalne terapije....ostavljam osmijeh i mašem gipsom...mah-mah

    avatar

    19.10.2006. (15:03)    -   -   -   -  

  • coco

    Koliko ti novih pjesmica imaš...
    Svaki put me je stid kada dođem,
    kao prvo uvijek se pali antivirusni program
    i upozorenje što me jako živcira...
    Život nije fer, a ti se redovito javiš, tu si sa svakim mojim postom,
    zato molim te ne zamjeri mi! Što ne znači da mi nisi u mislima,
    a kako bi mogla zaboraviti Brenhky koja je organizirala onu ludu
    igru fotografija koje su trajale 2 sata, hehe...
    Budi mi lijepo pozdravljena, pozz

    avatar

    19.10.2006. (17:47)    -   -   -   -  

  • avangarda

    svratila sam jer sam se uhvatila da mislim o tebi.....
    zapravo o blogu, blogerima itd.......
    i nekak imam osjećaj kada o tome mislim da si mi kao osoba jako bliska. Toliko. Nisam mislila komentirat pjesmu, samo ti reći ovo što sam osjetila....

    avatar

    19.10.2006. (20:59)    -   -   -   -  

  • eruditna

    i ja želim da se taj let nebom završi ...jako lijepo napisano....(kradeš misli :)

    avatar

    19.10.2006. (22:20)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Tvoju pjesmu će pratiti zodijačka svjetlost koju možeš vidjeti prije i poslije zalaska sunca sa nekog tamnog mjesta, po kakvima obično ja lutam. Pozdraw sa poluoblačnog Kvarnera

    avatar

    20.10.2006. (00:02)    -   -   -   -  

  • smuki

    i dalje prekrasno pišeš. želim ti lijep dan :))

    avatar

    20.10.2006. (08:44)    -   -   -   -  

  • misko

    He he...cvateš! Pozdrav kišni!

    avatar

    20.10.2006. (12:05)    -   -   -   -  

  • pegica

    Hvala Ti Brenky....ima kiša i kod mene......poljubček!!

    avatar

    20.10.2006. (17:53)    -   -   -   -  

  • Bice bolje netko vice

    Svaku tvoju pjesmu procitam vise puta iako nisam neki poseban ljubitelj poezije. Cesto pronadjem u njima nesto svoje, pronadjem sebe.
    Lijepi pozdrav

    avatar

    21.10.2006. (01:07)    -   -   -   -  

  • zmajka

    Je, znaš kako me grije... ne da mi da upalim termo peć, kaže mi - rano je, škrtica jedna. Šta mi preostaje nego da idem vadit debele majice iz ormara...

    avatar

    21.10.2006. (14:21)    -   -   -   -  

  • .,.PatRi$hA.,.

    Dobih od nekoga ovo, i sada sam radoznao da li će se ime tvoje
    ljubavi pojaviti na monitoru tvog kompjutera. Čitaj ovdje ispod; tko zna...
    Kada je djevojka tiha - misli na milijun stvari.
    Kada djevojka ne reagira - duboko je zamišljena.
    Kada te djevojka upitno gleda - pita se koliko dugo ćeš kraj nje ostati.
    Kada djevojka odgovori: 'sa mnom je sve u redu' - onda ima grdne probleme.
    Ako te djevojka prodorno promatra - pita se zašto je lažeš.
    Kada djevojka spusti glavu na tvoje grudi, želi da zauvijek ostaneš kraj
    nje.
    Kada te djevojka želi vidjeti svaki dan- sviđaš joj se (voli te).
    Ako djevojka kaže: 'Volim te' - ona to zaista i misli.
    Kada djevojka kaže: 'Nedostaješ mi' - onda ne nedostaješ nikom na svijetu
    vise nego njoj.
    Pošalji ovo dalje na 15 adresa s tvoje liste ili ćeš doživjeti
    ljubavnu nesreću.
    U petak će te poljubiti neko tko te voli.
    Ne smiješ prekinuti ovaj lanac!! Kopiraj tekst i onda ga zalijepi u
    novo pismo da bi izbjegao
    pojavljivanje čudnih znakova prije teksta; zbog čega pismo postaje
    nečitko!
    Trebaš ovo poslati u naredne 143 minute na 15 adresa i ako poslije
    toga na F6 pritisneš vidjet ćeš na svom monitoru velikim slovima ispisano
    ime
    tvoje ljubavi. Čudno, ali (kažu) istina je

    avatar

    21.10.2006. (18:08)    -   -   -   -  

  • u ime...

    samo leti .... i uživaj! pusa i pozdrav

    avatar

    21.10.2006. (18:51)    -   -   -   -  

  • Porota

    Baš znaš napisati lijepu pjesmu ;)

    avatar

    21.10.2006. (19:22)    -   -   -   -  

  • mirisdunje

    pravi dokaz ljubavi rijecima...lijepu i ugodnu vecer ti zelim...

    avatar

    21.10.2006. (20:00)    -   -   -   -  

  • gugo

    jako lijepo..topli ti pozdrav ostavljam:)

    avatar

    21.10.2006. (21:50)    -   -   -   -  

  • Zagi ...

    zagi se odselila.. ;o))

    avatar

    22.10.2006. (14:56)    -   -   -   -  

  • SONATA O LJUBAVI

    :)))ugodan vikend!

    avatar

    22.10.2006. (15:38)    -   -   -   -  

  • (: aneee :) *

    želim komentirati.. ali jednostavno neznam šta da ti napišem.. sve znaš!!!! :)

    avatar

    22.10.2006. (16:10)    -   -   -   -  

  • misko

    Samo brzi pozdrav...

    avatar

    22.10.2006. (20:25)    -   -   -   -  

  • furuna

    Veliki pozdrav i pusa. Bok.

    avatar

    22.10.2006. (21:01)    -   -   -   -  

  • slavonchica

    oda ljubavi :)))

    avatar

    23.10.2006. (13:50)    -   -   -   -  

  • @pple

    Opet puno zbivanja pa samo preletim preko blogova da ostavim pozdrave!

    avatar

    23.10.2006. (18:16)    -   -   -   -  

učitavam...