Komentari

pletenje.blog.hr

Dodaj komentar (15)

Marketing


  • Siscijanka iz drevne Siscije

    jako zgodno, moram isprobat taj bod, i nije mi jasno kako neki blogovi čim napišu nekoliko postova odmah dospijevaju na liste, a neki su u zapećku

    avatar

    19.10.2006. (10:03)    -   -   -   -  

  • nymphea

    Na rubu sam da odustanem od ideje da naučim plesti... pa to sve izgleda tako nježno, krhko i istovremeno komplicirano... šmrc. Međutim, rezultati su očaravajući... ;-) Ovaj šal bi moja kćer nazvala "pužek", također je ljubiteljica tjestenine ;-)) btw, nadam se da je mama bolje!

    avatar

    19.10.2006. (11:03)    -   -   -   -  

  • dva

    a ja sam na rubu da naučim plesti prije nego odem u mirovinu (jer do tad moram raditi još malo manje od 30 godina..) a ovo kod tebe je tako jako lijepo.... svaka čast!

    avatar

    19.10.2006. (11:47)    -   -   -   -  

  • Rib@rnica

    Baš fora izgleda.Dobro kažeš makaronski...a i ja volim makarone...zapravo volim ja sve, a posebno makarone...draga Jano pusa tebi...Boog...

    avatar

    19.10.2006. (13:15)    -   -   -   -  

  • egotripp

    Ajme, HOĆU TO!! K´o zna hoću li ikad bit u stanju navest svoje prste da stvore tako nešto? Iz današnbje perspektive, pa baš i ne vjerujem. Al zato vama svima koji možete: Svaka čast!

    avatar

    19.10.2006. (13:19)    -   -   -   -  

  • fizikalac

    izgleda što luđe izgleda da je bolje,a ja se pitam može li se nositi taj šal i jesti čips-koji će bog povaditi mrvice iz te spirale

    avatar

    19.10.2006. (13:34)    -   -   -   -  

  • KOKI

    stvarno fora izgleda, nisam to još vidjela..:)

    avatar

    19.10.2006. (14:53)    -   -   -   -  

  • hejloly.mojblog.co.yu

    Već sam ja snimila taj filigranski šal i u fazi je izrade, tj. pri kraju. Ovaj spiralni izgleda interesantno, možda probam.

    avatar

    20.10.2006. (01:42)    -   -   -   -  

  • SonJa

    E, ovo moram isprobati! Stvarno ispadne efektno!

    avatar

    20.10.2006. (09:04)    -   -   -   -  

  • dva

    Jana, nismo ostali...što se mora - mora se (iako je teško)

    avatar

    20.10.2006. (09:37)    -   -   -   -  

  • MT mafija

    ja nisam neki ljubitelj mode ali ovaj šal je stvarno zanimljiv, vjerojatno zato jer sliči na moju omiljenu hranu :-)))

    avatar

    20.10.2006. (10:04)    -   -   -   -  

  • Tedica

    Super je! A podsjeća me na šnenokle!

    avatar

    20.10.2006. (11:08)    -   -   -   -  

  • GAJINE GLUPOSTI

    ima kolega prav novci iliti muhe se navek lijepe na govno.................koje već ima dovoljno muha

    avatar

    20.10.2006. (13:20)    -   -   -   -  

  • dubravka

    sal je predivan. Ja sam tek pocela da ucim plesti, a mogo mi se svidja ovaj sal, pa sam zapela kod 'pleti skupa nomotanu ocicu' jel moze neko da mi pomogne da to razumem?

    avatar

    06.10.2010. (19:57)    -   -   -   -  

  • javascript: void(0);

    Imam pletačkog iskustva ali ovo obašnjenje mi ne pomaže. Usput, šal je vrlo lijep.Pozdrav

    avatar

    13.01.2014. (13:20)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...