Komentari

thelittleone.blog.hr

Dodaj komentar (21)

Marketing


  • ^^ˇˇ....Smeđa...ˇˇ^^

    ...fora....u prolazu sam....posjeti me....kiss* i šaljem smiješak -:)

    avatar

    17.10.2006. (23:37)    -   -   -   -  

  • XIII

    Pere te PMS?

    avatar

    18.10.2006. (08:49)    -   -   -   -  

  • Ovo je moja luka ...

    a tko bi ga znao..

    avatar

    18.10.2006. (08:59)    -   -   -   -  

  • TheLittleone

    @ XIII ne nego život!

    avatar

    18.10.2006. (09:33)    -   -   -   -  

  • Pjesma o jednoj mladosti

    Ak je retoričko, okej. Mogu samo pozdraviti!

    avatar

    18.10.2006. (10:14)    -   -   -   -  

  • Goldeneye

    Mrku??? ;)))

    avatar

    18.10.2006. (10:27)    -   -   -   -  

  • dva

    suze i smijeh.... život je takav - čupav i dlakav ;))
    pozz

    avatar

    18.10.2006. (10:28)    -   -   -   -  

  • dislocirani

    a ja se taman naoštrio da napišem elaborat u vezi tih pitanja ;)!

    avatar

    18.10.2006. (10:43)    -   -   -   -  

  • jibica

    Ova pitanja su previše za ono zrno u mojoj glavi.... bježim... ;))

    avatar

    18.10.2006. (11:03)    -   -   -   -  

  • neno u sredini

    takav ti je horoskop,mala.....

    avatar

    18.10.2006. (11:05)    -   -   -   -  

  • fizikalac

    ja se samo bojim kad mi nešto krene dobro-uvijek se nešto ispriječi i vrati me dva koraka unazad,a onda znači i da se batina ponavlja-i nevjerujem više u čuda,u sudbinu,u ciklus dobro pa loše pa dobro pa loše,,samo nastojim kad je batina u pitanju-dok me udara ja i dalje grizem mrkvu,,ono je da presjedne al bitno da se grize

    avatar

    18.10.2006. (11:11)    -   -   -   -  

  • mima

    a baš danas komentirah kako je u životu previše batine, a premalo mrkvice..al o tom da treba i vremena da se uživa u mrkvici nisam razmišljala, vidiš, vidiš..

    avatar

    18.10.2006. (15:17)    -   -   -   -  

  • o-edipa

    Jebiga, kasnim i pisem ispod krivog posta, al genijalne su mi one slike doli!! A zivot, a jebes zivot. Znas, jednom, pred kraj faksa, kad sam vec bila na rubu zivaca i sve je islo krivo sta je moglo poc krivo i plakala sam svaki dan od stresa i utrke s vremenom, doso red i na zadnji ispit. I ja imam jedan i pol dan vremena za ucenje i nimalo snage i govorim kako cu poslat i njemacku i sve u pizdumaterinu jer ja jednostavno ne mogu, NE mogu ucit jos dan i pol. I poslala meni neka Dubrovcanka koju sam upoznala na jednom od ispita sms tu vecer i veli: daj se ne brini. Sutra je to? To si vec prosla, nema brige! Vijesti iz buducnosti: dobila si pet!

    Jos uvik cuvam tu poruku jer me nekako podsjeca da preksutra vec zna kako ce sutra izgledati, i smije mi se sto se te sutrasnjice bojim. Sve prodje. (...) Doduse, ni ti ni ja nismo ni Sutrasnjica ni Dubrovcanka (koja je, btw, bila u krivu, dobila sam 4:D ...ali bez ucenja!:D), al netko out there mozda jest. Ili jedno ili drugo. I tapse te po glavi da ce bit okej, al ti ne osjetis jer pizdis zbog ovog sto se dogadja. Isto ko ja uostalom, ko sam ja da solim pamet. Al kuzis, lakse je solit pamet drugima nego sebi nesto racionalno objasnit :D:P

    Drz se:* Vec je proslo, i proslo je okej. ;-)

    avatar

    18.10.2006. (16:46)    -   -   -   -  

  • Rib@rnica

    To je malo teže za pojasnit...recimo to ovako...samo radi protuteže.kako bi to bilo kad bi samo dobre vijesti stizale??? Tada bi i Bog bio prezaposlen.Onda mora biti dakle i protuteže, i đavao onda obavlja svoj dio posla. U tvom slučaju nadam se ipak da ima više dobrih vijesti nego onih drugih...Na kraju krajeva postoje ribe, ali postoje i ribiči...pa te ja pitam tko je sad dobar a tko ne?....pusa Mala otišao sam predaleko u filozofiranju...ajdBog...neka te čuva...

    avatar

    18.10.2006. (20:57)    -   -   -   -  

  • Jedete li haringe?

    mrkve?! oedipa, svaka cast za ovaj okrepljujuci komentar:)

    avatar

    18.10.2006. (23:59)    -   -   -   -  

  • GAJINE GLUPOSTI

    onaj spužvasti valjda nije pimpek? to je samo mišić, a bilo bi dobro da i ima koju kost, pa da ju možiš slomiti...hahaha

    avatar

    19.10.2006. (12:40)    -   -   -   -  

  • MT mafija

    ima knjiga 1000 zašto 1000 zato, probaj tamo naći odgovore

    avatar

    19.10.2006. (14:33)    -   -   -   -  

  • KOKI

    how yes no....to je retorički odgovor...)

    avatar

    19.10.2006. (15:28)    -   -   -   -  

  • Slatka Žvakica

    Što je bilo?

    avatar

    19.10.2006. (22:17)    -   -   -   -  

  • xiola bleu

    Mmm, mrkva. Mmm, batina.

    avatar

    20.10.2006. (00:52)    -   -   -   -  

  • divljakuša

    ...a onda opet zasja sunce....

    avatar

    20.10.2006. (01:08)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...