Komentari

pletenje.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • ledenaicy

    O, vidim da ti nije lagano. Teško je reći bilo što pametno, ne postoji ni jedan način na koji mogu pomoći. Evo, samo da znaš da sam tu i da te se često sjetim, ako ti to išta znači....

    avatar

    17.10.2006. (11:14)    -   -   -   -  

  • ledenaicy

    O, vidim da ti nije lagano. Teško je reći bilo što pametno, ne postoji ni jedan način na koji mogu pomoći. Evo, samo da znaš da sam tu i da te se često sjetim, ako ti to išta znači....

    avatar

    17.10.2006. (11:14)    -   -   -   -  

  • SonJa

    Baš je štosna trakica.
    Tek sam sad pročitala prethodni post. Stvarno strašno. Mislim da ću ipak uzimati više kalcija hranom i ići na te grozne preglede. Svi uvijek mislimo da se baš nama ne može ništa dogoditi, jer smo kao jako zdravi. I onda samo odjednom - krc!
    Nadam se da će se izvući bez ozbiljnijih posljedica.

    avatar

    17.10.2006. (11:39)    -   -   -   -  

  • Tedica

    Meni je to isto jedna od dražih pjesama :)) Nadam se da će mami biti bolje, iako znam što joj predstoji, uf, fala bogu da ima tebe!

    avatar

    17.10.2006. (12:16)    -   -   -   -  

  • Sandra

    terapija daje rezultate-traka za kosu je odlična! Dok nijesam na digitalnom skontala kako slikati bez blica - najdraže su mi bile slike načinjene u kupaoni!

    avatar

    17.10.2006. (14:29)    -   -   -   -  

  • mish misho

    Nisam znala da ti je mama bolesna. Puno snage je potrebno za borit se s tim i zelim vam da iz te borbe izidjete kao pobjednici...Traka je lijepa. Pletenje je za takve neizvjesne situacije zbilja spas...Ma, terapija za sebe....

    avatar

    17.10.2006. (19:31)    -   -   -   -  

  • hejloly.mojblog.co.yu

    Samo hrabro! Sutra je novi dan.

    avatar

    18.10.2006. (01:36)    -   -   -   -  

  • dva

    uzvraćam posjet - po prvi put kod tebe :))
    Žao mi je zbog tvoje mame, držim palce i šaljem dobre vibre....
    trakica za kosu ( ili grijalo za male nježne uši?) je lijepa..ja ne znam ni štikati, ni heklati, valjda ću naučiti kad budem u penziji, prije ne vjerujem da ću uhvatiti vremena... a čija je to mala plava glava? tvoje dijete?

    avatar

    18.10.2006. (09:20)    -   -   -   -  

  • trill

    Traka za kosu je prekrasna :) Nadam se da će ti majka dobro prihvatiti zračenje i da će joj biti bolje. Iskreno se nadam.

    avatar

    18.10.2006. (12:27)    -   -   -   -  

  • Siscijanka iz drevne Siscije

    zgodne trake, ja puštam kosu, baš bi mi jedna takva dobro došla, a mami pozdrav, najvažnije u svemu tome je naša volja za ozdravljenjem, i dakako slušat doktore

    avatar

    19.10.2006. (09:57)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...