Komentari

pletenje.blog.hr

Dodaj komentar (11)

Marketing


  • nymphea

    ajoj, nisam vidjela tvoj posljednji post. baš mi je žao! ne znam što bih ti drugo rekla, osim, drži se! nadam se da će sve ipak nekako dobro završiti.

    avatar

    16.10.2006. (11:05)    -   -   -   -  

  • egotripp

    Želim ti puno hrabrosti, znam da će ti toga trebati. I žao mi je što nemam mnogo više za ponuditi osim praznih riječi.
    Ali bar su iskrene...

    avatar

    16.10.2006. (12:10)    -   -   -   -  

  • KOKI

    žao mi je draga Jana...:(

    avatar

    16.10.2006. (12:26)    -   -   -   -  

  • Uštekana mama

    Srećom, moja mama je na vrijeme otišla na mamografiju, no posljedice operacije su stalno prisutne. I ona je nedavno bila u bonici, i na pretragama, i sreća nije se vratilo, to je bilo pred 10 godina. Treba paziti na sebe, na svoje zdravlje. O nama ovise mnogi životi, obitelj, sreća, osmijesi drugih... treba brinuti. Držite se svi.

    avatar

    16.10.2006. (13:01)    -   -   -   -  

  • podrugiput.blog.hr

    Žao mi je da ovo čitam...ne znam što bih pametno napisala, osim da mislim na vas.

    avatar

    16.10.2006. (13:15)    -   -   -   -  

  • fizikalac

    što god da bi ti čovjek u ovakvim prilikama rekao nije i najpametnije-nevolim o tim stvarima ni misliti,pa zato samo iskrene želje da jutro bude bolje od večeri-budi jaka,i to se život zove

    avatar

    16.10.2006. (13:28)    -   -   -   -  

  • magrit.mojblog.co.yu

    Mislim na vas, i nadam se da ce tvoja mama ipak krenuti na bolje ! Jao, ne mogu ni zamisliti kako se osjeca, tako mirovati iz straha da nesto jos ne slomi ....

    avatar

    16.10.2006. (19:38)    -   -   -   -  

  • magrit.mojblog.co.yu

    Mislim na vas, i nadam se da ce tvoja mama ipak krenuti na bolje ! Jao, ne mogu ni zamisliti kako se osjeca, tako mirovati iz straha da nesto jos ne slomi ....

    avatar

    16.10.2006. (19:52)    -   -   -   -  

  • lelek

    Nkon dugo vremena evo me na tvom blogu .Žao mi je zbog tvoje mame ali nadaj se samo najboljem.Optimizam često puta pomaže od bilo koje terapije kako kod tebe tako i kod bolesnika.Ovo baš i nema veze sa člankom na kojem ti ostavljam komentar ali hvala ti na posjetu .Vjerojatno nisi primjetila d asu svi miji članci pisani dvojezično.Apropo posjete blogu i forumu stvaram i ja imam problema sa starcima ,Pc mi nije radio i onda se nagomilalo puno toga.Puno pozdrava sa željama za brzim ozdravljenjem tvoje mame.Pozdrav Ljerka!

    avatar

    17.10.2006. (17:53)    -   -   -   -  

  • trill

    Samo da ju ne boli...ovo bi mogla biti opomena svima nama da krenomo na tu mamografiju na vrijeme. Ja nisam nikada još bila, a u godinama sam kad je to baš potrebno...

    avatar

    18.10.2006. (12:26)    -   -   -   -  

  • Siscijanka iz drevne Siscije

    da, najvažnije je ić redovito na kontrole, jer to se liječi ako ne zakasnimo, a ne prolazi samo od sebe, još jedan lijep pozdrav i tebi i mami, i čini mi se da joj fali malo energije, zato joj šaljem svjetlost

    avatar

    19.10.2006. (10:01)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...